sellisti 02.07.2005 22:48:27 | |
---|
Oli totta tai ei, niin ei nakerra miehen rock'n'roll-ikonin asemaa millään tavalla. Eikä musiikin loistavuutta. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
Spawn 02.07.2005 23:35:02 | |
---|
Oli totta tai ei, niin ei nakerra miehen rock'n'roll-ikonin asemaa millään tavalla. Eikä musiikin loistavuutta. Todni. Sen verran kauan mies ollut alalla ja niin monia asioita tehnyt, että tämä tuskin ketään hetkauttaa, oli totta tai ei. What the deuce? |
KTR 03.07.2005 00:54:01 | |
---|
Kyllähän Lemmy jossain haastattelussa totesi panneensa transseksuaalia. "Jos tuolla kaverilla oli pokkaa leikata vehkeensä irti, on minulla myös pokkaa panna häntä" tai jotain tommosta se sanoi. |
Bobana 03.07.2005 10:01:48 (muokattu 03.07.2005 10:02:31) | |
---|
Kannattaa myös lukea Lemmyn omaelämäkerta. Kovaa on meno ollut. huh huh!! Sex, choppers and rock´n roll!!! |
Planetist 03.07.2005 10:19:58 | |
---|
Kyllähän Lemmy jossain haastattelussa totesi panneensa transseksuaalia. "Jos tuolla kaverilla oli pokkaa leikata vehkeensä irti, on minulla myös pokkaa panna häntä" tai jotain tommosta se sanoi. Jep, eikös mies ainakin jossain vaiheessa seurustelut naisen kanssa joka oli ennen ollut mies. |
Angus 03.07.2005 13:15:32 | |
---|
Oli sitten totta tai tarua, mutta ei voi kuin nostaa hattua Lemmylle taas kertaalleen. "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |
J.Newkid 03.07.2005 13:41:17 | |
---|
Hah, eipä oikeen jaksa kiinnostaa... ____Dave Lombardo___
Kovin |
KTR 03.07.2005 14:03:10 | |
---|
No kyllä minä melkein toivon, että on totta. Onpas sitten ahdasmielisillä hevijunteilla purtavaa siinä. Hähähää. |
Lemmy on kyllä niin ihme äijä että en ihmettele vaikka olisi oikeastikin bi-seksuaali. Mauno Lightning |
dictatorsh*t 03.07.2005 14:23:41 | |
---|
Lemmy on kyllä niin ihme äijä että en ihmettele vaikka olisi oikeastikin bi-seksuaali. Nii, tai basisti. Aatelkaas! "The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal." |
Aerodactev 03.07.2005 15:08:25 | |
---|
Joo mä oon kuullu myös semmosta huhua että heawy medal mies (nimi tähän) ois hetero? Aika outoo?
Long = progressive = good
|
vantage 03.07.2005 15:40:27 | |
---|
"and this still doesn't mean I don't want a little bit of p**** on the side (laughs)." Lemmy rules! Well...
IHKK #5 |
Tinmo 03.07.2005 17:06:23 | |
---|
En vielä usko tätä, ennenkuin tulee hieman varmistusta asiasta esim. virallisilla sivuilla. Mutta mitäs tuo haittaa, vaikka olisikin kaikkiruokainen veijari. Sitä vain, että vaikka Lem ei itse olisikaan tämän (mahdollisen) vitsin takana, niin tuskin äijä mitään helvettiä meinaa tästä nostaa. Ei ole ainakaan kirjan perusteella mikään tiukkapipo tämmöisten asioiden kanssa. Hieman vaikea niellä tätä vielä, ei siis imagon murenemisen takia vaan kaikkien niiden legendaaristen tarinoiden jälkeen. Eikös muuten Pete Gill (vai kuka ne rummut vetää Orgamatronilla?) ollut homoseksuaali? Mitähän Lemmy mahtoikaan äijästä tuumata tuossa kirjasta, täytyy mennä tarkistamaan... "All work and no play makes Chuck a dull boy..." |
gogo 03.07.2005 18:31:49 | |
---|
Mun mielestä se juttelee siinä kirjassaan, että Mikkey Deellä olisi kauhea homofobia. Mitähän Mikkey diggaa nyt?:) oksettaa. |
sammi 03.07.2005 19:11:17 | |
---|
Eikös täällä oo tarkoitus jutella musiikista eikä muusikoiden seksuaalisesta suuntautumisesta,tanhuman,antaa Ianin panna kaikki kaksjalkaset A-tolpasta apinaan.Mä oon nähny ton livenä;ihan sama onko se luumupuu eli rallireiän rassaaja,kunhan se rokkaa.Leijonakuningas ROK ROK!!!!! Ei se oo meidän vika jos meistä löyhkää lika. |
Super-Jari 03.07.2005 19:18:55 | |
---|
Eikös täällä oo tarkoitus jutella musiikista eikä muusikoiden seksuaalisesta suuntautumisesta,tanhuman,antaa Ianin panna kaikki kaksjalkaset A-tolpasta apinaan.Mä oon nähny ton livenä;ihan sama onko se luumupuu eli rallireiän rassaaja,kunhan se rokkaa.Leijonakuningas ROK ROK!!!!! Niin kauan kun meillä ei ole muusikoiden.netissä omaa palstaa missä jutellaan muusikoiden seksuaalisesta suuntautumisesta niin tehdään se sitten genreittäin omilla palstoilla. Jooko? |
...And Justice For All 03.07.2005 19:20:46 | |
---|
Eikös täällä oo tarkoitus jutella musiikista eikä muusikoiden seksuaalisesta suuntautumisesta,tanhuman,antaa Ianin panna kaikki kaksjalkaset A-tolpasta apinaan.Mä oon nähny ton livenä;ihan sama onko se luumupuu eli rallireiän rassaaja,kunhan se rokkaa.Leijonakuningas ROK ROK!!!!! Pidä nyt turpas ummessa, kun sulla ei selvästi ole mitään asiaa. Jos näet keskustelun etusivulla alueen "Muusikoiden Seksuaaliset Suuntautumiset" niin vinkkaas mulle. THV-Klubi #21 |
Aerodactev 03.07.2005 20:14:14 | |
---|
Pidä nyt turpas ummessa, kun sulla ei selvästi ole mitään asiaa. Jos näet keskustelun etusivulla alueen "Muusikoiden Seksuaaliset Suuntautumiset" niin vinkkaas mulle. Ei tällä threadillakaan ole oikein mitään asiaa. Uutis- ja muu arvo plus miinus nolla.
Long = progressive = good
|
sammi 03.07.2005 20:55:50 (muokattu 03.07.2005 20:59:16) | |
---|
Pidä nyt turpas ummessa, kun sulla ei selvästi ole mitään asiaa. Jos näet keskustelun etusivulla alueen "Muusikoiden Seksuaaliset Suuntautumiset" niin vinkkaas mulle. Miten niin "ei oo asiaa"?Siis,ihan v---n sama onko se fiikus vai ei,kuhan se rokkaa,tajuatko,ei tullu rautalankaa mukaan,sori.Capichi?Tässä irvaillaan Tanhu the Manille,me tunnetaan se aika hyvin,sarkasmia,rokrok. Ei se oo meidän vika jos meistä löyhkää lika. |
Kapane 03.07.2005 21:20:38 | |
---|
Lemmy, kuka? |