MV 03.07.2005 12:01:13 | |
---|
Nyt kun on nukuttu niin voi heittää vähän järkevämpää kommenttia...Parhaat keikat: Green Day Madonna Robbie Williams Vaikea sanoa noista sitä parasta kun kaikissa oli fiilis katossa...Deep purplea en nähnyt mikä harmittaa vähän mutta olihan kyllä mukava konsertti. Rupesi vaan aika ajoin kismittämään kun asutaan täällä pienessä Suomessa eikä tulla koskaan tuollaisia tapahtumia täällä näkemään:( "Se ei ole bändi, se on paska"
-Hanhjelm Rotten soundista |
Velvet Revolver veti hyvin! Sen jälkeen ei jaksanut ruveta valvomaan Maccaan asti, mutta hyvä oli VR. Slash hoiti hommansa hyvin, jälleen kerran. Minun mielestäni se ei nyt niin erityisen hyvin vetänyt. Olisit nähnyt whon, jos rockia halusi nähdä. Tai Deep Purplen. Mutta Who erityisesti, soitti VR:n suohon kevyesti. "You think I'm strange because I'm different, I think you're strange because you're all the same." |
aku.miettinen 03.07.2005 12:02:09 | |
---|
Who ja Pink Floyd oli mun suosikit. |
biibob 03.07.2005 12:04:18 | |
---|
Who ja Pink Floyd oli mun suosikit. Mulla sama. "You think I'm strange because I'm different, I think you're strange because you're all the same." |
Planetist 03.07.2005 12:05:07 | |
---|
Muilla sama. |
cerulean 03.07.2005 12:17:14 (muokattu 03.07.2005 12:19:23) | |
---|
Sanotte mitä sanotte, mutta Velvet Revolver oli mun suosikkejani. Pink Floyd oli loistava ja The Who myös, mutta erityisesti minua lämmitti Velvet Revolver ja Slash. After Ruth left me, i´ve been ruthless. |
slowdive 03.07.2005 12:23:39 | |
---|
The Who on kyllä noista vanhoista jääristä (Zeppelin, Stones, Sabbath, Purple jne.) kaikista tyhjänpäiväisin. Ei jaksa yhtään. Velvet Revolver, Mötley Crüe ja Pink Floyd lämmitti mieltä, mutta olihan tuo muuten melkoista AOR-pullaa koko ilta. |
Samu S. 03.07.2005 12:24:06 | |
---|
Ei vissiin tule seurailtua musiikkimaailmaa kauheasti, kun useampaankin kertaan tuli semmonen mitä hittoo, vieläkö noikin on elossa -fiilis. A-ha olisi kyllä saanut siellä haudassa pysyäkin. :D Tulee vähän mieleen Tiktak soittamassa grungea. |
rok 03.07.2005 12:25:15 | |
---|
Velvet Revolver veti hyvin! Sen jälkeen ei jaksanut ruveta valvomaan Maccaan asti, mutta hyvä oli VR. Slash hoiti hommansa hyvin, jälleen kerran. Mun mielestä helvetin irvokasta että tämmöisessä tapahtumassa esiintyy narkkiskukkoja tyyliin VR ja Mötleyt... "Floor it, that's technical talk!" |
Juntunen 03.07.2005 12:27:13 | |
---|
Kaksi asiaa: Mitähän ihmettä liikkui MTV:n päättäjien päässä. En nähnyt sieltä mitään tuohon konserttiin viittaavaa koko iltana kun siellä välillä käytin. Mitenhän korkealle kohosi katsojaluvut jos lasketaan live-, televisio- ja internet-yleisö? "Lisäksi televisioista konsertteja katsoo historian suurin katsojamäärä, arviolta jopa 5,5 miljardia katsojaa ympäri maailmaa." http://www.stara.fi/?p=831 Paljo meitä olikaan tällä pallolla? |
cerulean 03.07.2005 12:28:40 | |
---|
Mun mielestä helvetin irvokasta että tämmöisessä tapahtumassa esiintyy narkkiskukkoja tyyliin VR ja Mötleyt... Enpä usko, että Pink Floydin ja The Who:n jäsenetkään ovat ihan koko elämäänsä kuivilla olleet ;) After Ruth left me, i´ve been ruthless. |
Planetist 03.07.2005 12:29:10 | |
---|
Enpä usko, että Pink Floydin ja The Who:n jäsenetkään ovat ihan koko elämäänsä kuivilla olleet ;) Entwistle... |
Black Star 03.07.2005 12:30:38 | |
---|
Paljo meitä olikaan tällä pallolla? 5,5 miljardia on yhtäkuin 85% väestöstä eli meitä on päälle 6 miljardia. Tuskinpa katsojia ihan noin paljon oli mutta paljon kuitenkin. Rattle your goddamn head! |
Black Star 03.07.2005 12:31:26 | |
---|
Berliinin uusinnassa Audioslave. Pitää kattoa uudestaan. Rattle your goddamn head! |
saturnzreturn 03.07.2005 12:33:03 | |
---|
Paljo meitä olikaan tällä pallolla? tällä hetkellä 6,2 miljaardia, ja tosta asuu juuri kehitysmaissa aika vitun iso osa, joten mistäköhän tuo 5.5 on revitty? my wallet's fat and so is my head |
rok 03.07.2005 12:34:48 | |
---|
Enpä usko, että Pink Floydin ja The Who:n jäsenetkään ovat ihan koko elämäänsä kuivilla olleet ;) Totta, mutta herrat eivät ainakaan enää olemuksellaan korosta sitä. Tämä on vain henk.kohtanen ahdasmielinen mielipiteeni, musta tommonen kukkoilu on vaan aika naurettavaa tällaisessa tilaisuudessa. "Floor it, that's technical talk!" |
Black Star 03.07.2005 12:44:08 | |
---|
Totta, mutta herrat eivät ainakaan enää olemuksellaan korosta sitä. Tämä on vain henk.kohtanen ahdasmielinen mielipiteeni, musta tommonen kukkoilu on vaan aika naurettavaa tällaisessa tilaisuudessa. Tähän yhdyn. Kukaan muu artisteista ei tehnyt mitään samankaltaista. Rattle your goddamn head! |
dazed 03.07.2005 12:49:28 | |
---|
Olipahan yö! Pink Floyd räjäytti pankin. Baariinkin piti mennä ja muija odottelikin siellä, mut kotiin jäin ; ) Eihän tällästä voi missata, muijia kyl tulee uusia ; ) I`m not a great player, but I can make it howl. |
sellisti 03.07.2005 12:52:07 | |
---|
Olipahan yö! Pink Floyd räjäytti pankin. Baariinkin piti mennä ja muija odottelikin siellä, mut kotiin jäin ; ) Eihän tällästä voi missata, muijia kyl tulee uusia ; ) Kyllä muijasi varmasti ymmärtää miten tärkeästä asiasta oli kysymys. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
rok 03.07.2005 12:56:54 | |
---|
Olipahan yö! Pink Floyd räjäytti pankin. Baariinkin piti mennä ja muija odottelikin siellä, mut kotiin jäin ; ) Eihän tällästä voi missata, muijia kyl tulee uusia ; ) Uskomattoman tiukasti kyllä soittivat yhteen, ei voi muuta sanoa. Gilmourin kitara lauloi aika nautittavasti :) "Floor it, that's technical talk!" |