Les Paul 01.07.2005 11:22:40 | |
---|
Eli olen ostamassa kyseistä Tokaita ja ajattelin ottaa siihen samalla paremmat mikit. Musiikkityyli on sellainen rock/hard rock eli mitä mikkejä suosittelette? Itse olen ajatellut noita SD:n Alnicoita. Myyjän kuvailema äänimaailma vaikutti parhaalta. Toinen vaihtoehto on, että ostan japsi Tokain, mutta ajattelin ostaa hyvän korea yksilön ja vaihtaa siihen paremmat mikit. Mikäs on viisaampien mielipide tähän asiaan? Kiitos! |
phiit 01.07.2005 11:27:27 | |
---|
Seymour Duncanin JB / Jazz yhdistelmä? Dimarziolta Super Distortion, Paf Pro tallaan ja Paf kaulaan? Kent Armstrong tekee myös kelpo mikkejä.. Would You?
www.below-me.com |
Ei uudet mikit tuosta ALS-48 -sytkäristä tee yhtään parempaa kitaraa. Remorse is for the dead. |
fox 01.07.2005 11:47:13 | |
---|
Ei uudet mikit tuosta ALS-48 -sytkäristä tee yhtään parempaa kitaraa. Valitettavasti noin. Kannattasko ehkä pistää nuo rahat vaikka johonkin vähän iso-numeroisempaan Tokaihin tai johonkin muuhun, käytettyyn kitaraan? Harkitse ainakin. ;) |
Härski 01.07.2005 11:50:49 | |
---|
Ei uudet mikit tuosta ALS-48 -sytkäristä tee yhtään parempaa kitaraa. Omassa oli SH-6 tallassa ja kylläpä oli hyvä. |
Explorer 01.07.2005 11:53:54 | |
---|
Omassa oli SH-6 tallassa ja kylläpä oli hyvä. Mulla olleessa ALS-48:ssa oli Jazz/JB -kombo ja vaikka soundi olikin alkuperäistä parempi, oli kitara edelleen aivan yhtä rimpula. You can't polish a turd, kuten Lontoossa sanotaan. Remorse is for the dead. |
LaXu 01.07.2005 12:34:17 | |
---|
Ei uudet mikit tuosta ALS-48 -sytkäristä tee yhtään parempaa kitaraa. Samaa mieltä. Mieluummin japsi-Tokai ja jos ei ole sitten enää varaa uusiin mikkeihin niin ei huolta, mielestäni nuo Tokain mikitkin ovat ihan hyvät. |