Aihe: Auttakaa..
1
terolt
29.06.2005 23:30:52
Olen saanut haaviini muutamia vuosia sitten Jenkki Charvelin,nyt olen sitä myymässä ja haluaisin myös mahdollisen ostajan tietävän mitä on ostamassa mutta eihän juuri sitä ko. kapinetta tunnu koko netistä löytyvän.

http://www.guitarcrazy.com.au/JacksonCP.htm

ei tosin sama:

mun kitarassa on kylläkin vastaava kuviointi, mutta reverse lapa, pulttikaula, ei sharkfineja., H-S-H mikitys sekä ihmeellinen "puolikas" pleksi etumikin- ja bodyn kohdalla

Evolutionit on kiinni ja vaihdatin Schallerin kunnon floikan

Helvetin loistava keppi mutta minkä verran sitä uskaltaa ehdottaa, sen tiedän että halvalla ei lähde ja lähinnä SE PRKL MERKIN KUN SAISI TIETOON!
Onko Teillä mitään hajua?
terolt
30.06.2005 00:02:24
löysinkin pitkän etsinnän jälkeen,

http://www.jcfonline.com/gallery/cstrats.html

siellä peräpäässä

mutta nyt mua alkoi epäilyttää noi sarjanumerot, onko toi mun skitta sittenkään jenkki, nro 334546, kun näkyy olevan aika paljon noita nelinumeroisia.Missä mennään?
LaXu
30.06.2005 00:06:27
Useimmat Suomessa näkemäni Charvelit ovat kyllä olleet Japanissa valmistettuja malleja, joten en ihmettelisi vaikka omasikin olisi.

Tarkoitit varmaan tätä, mutta H/S/H mikityksellä?
http://www.jcfonline.com/gallery/images/363633_1a.jpg
terolt
30.06.2005 10:53:59
sehän se on,

pitääkö kaikissa jenkeissä seisoa se San dimas tai Ontario?
alan kyllä aavistaa pahinta...
McNulty
30.06.2005 10:56:22
Eikös tuo homma mennyt niin että muut Charvelit ovat Made In Japan, paitsi San Dimas-sarjaset. Tällaisen käsityksen minä ainakin olen saanut. Eipä sillä... ei tuo oma Charvel Model 4 häpeä lainkaan Jackson USA Dinkyä... tai tuo Charvel Model 6 Usa Soloistia. Itseasiassa tuo Mod6 on jopa parempi kuin Jackson USA Soloist. Siitä kun löytyy huomattavasti enemmän saundeja, kiitos mikrokytkinten (jokaiselle mikille oma on/off) ja midboostin.
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
terolt
30.06.2005 11:03:37
minkä verran uskallan pistää hinnaksi jos myyntipäälle tulen?
p130
30.06.2005 11:19:17

Melkoisen varmasti japsista puhutaan, 100% varmasti jos Charvel-logo on samanlainen kuin ensimmäisessä linkissä (siis tässä: http://www.guitarcrazy.com.au/JacksonCP.htm ). Mallia on hankala sanoa, ei tuosta Charvel-sivustosta ainakaan minulle selvinnyt mitä kuvaa nimenomaan tarkoitat. Hyviä vehkeitä, eivät jenkkijaskoille häviä. Vaan eivät mitenkään määrättömän arvokkaita. 300 euroa voisi olla pulttikaulaiselle 90-luvun japanin Charvelille järkevä myyntihinta. Tosin silläkin hinnalla voi joutua jonkin aikaa kaupittelemaan... Usein noiden myyntihinnat alkavat kakkosella, toisaalta liikkeissä pyydetään noista joskus koviakin summia.
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
McNulty
30.06.2005 11:31:13
Hyviä vehkeitä, eivät jenkkijaskoille häviä. Vaan eivät mitenkään määrättömän arvokkaita. 300 euroa voisi olla pulttikaulaiselle 90-luvun japanin Charvelille järkevä myyntihinta.

Tämä on aivan totta. Hyviä soittimia vaan eipä niille kauheasti uskalla hintaa laittaa. Charvel Model 1-3 olen nähnyt myytävän väliltä 1-400e joista tuo kallein osasto on kyllä jo ihan liikaa. jostain 150-300e on noille aika passeli haarukka. Model 4-6 ovat mielestäni hieman arvokkaampia pelejä... jostain 250-500e vois olla passeli hinta niille. Itse ostin Charvel Model 4:n muistaakseni 380e ja Model 6:sta jouduin tuon 500e maksamaan. Tosin, se on aivan priimakunnossa. Käytännössä NOS, ei naarmuja, ei kolhuja. Näyttää siltä että edellinen soittaja on pitänyt sitä laukussa ja laukkua kassakaapissa :)

Tosin silläkin hinnalla voi joutua jonkin aikaa kaupittelemaan... Usein noiden myyntihinnat alkavat kakkosella, toisaalta liikkeissä pyydetään noista joskus koviakin summia.

Kannattaa pistää hinta mielummin hieman yläkanttiin. Jollei tule kyselyitä niin tiputtaa hintaa tai pistää ns. tinkivaraa hintaan. Kyllä hyvistä Charveleista aina eroon pääsee :)

nimim. Kahden Charvelin Isä
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
terolt
30.06.2005 11:35:34
minä suuresti kiitän näistä infoista!olen taas aikalailla viisaampi=)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)