Aihe: FastTracker 2
1
Mjuusikman
23.06.2005 13:38:17
Tämän asian kysyin jo vähän aikasemmin mutt.
Minulla on Fast Tracker 2 musiikinteko ohjelma vanhalla tietokoneellani.. 200 mhz.ja en saa äänitystä siinä mitenkään toimimaan.Tietääkö joku mikä hommassa mättää??
Joo.se on kesä..
t-termiitti
23.06.2005 15:27:08

Tämän asian kysyin jo vähän aikasemmin mutt.
Minulla on Fast Tracker 2 musiikinteko ohjelma vanhalla tietokoneellani.. 200 mhz.ja en saa äänitystä siinä mitenkään toimimaan.Tietääkö joku mikä hommassa mättää??

Arvaisin, ettei sen kyllä pitäisi onnistuakaan; en tosin ole mikään ft2-asiantuntija tai edes käyttäjä.

Jokatapauksessa voit nauhoittaa samaan aikaan jollakin toisella ohjelmalla (mikrofonia) tai sitten jos tuo ft2 suostuu ottamaan vastaan sellaisen plugarin, jolla voisi sitten äänitellä...
superfly
23.06.2005 15:29:44
Eihän FT2:ssa ole mitään äänitysmahdollisuutta, se on träkkeri.
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
Aman
23.06.2005 21:32:58 (muokattu 23.06.2005 21:34:37)

Eihän FT2:ssa ole mitään äänitysmahdollisuutta, se on träkkeri.

On siinä sample-editor millä voi äänittää. Itselläkin oli aikoinaan aina painiminen että sen sai skulaamaan. Yleensä vika oli vain asetuksissa, eli oikeat irq/dma/mitävielä osoitteet piti olla kohillaan. Äänikorttikin ratkaisi paljon, sound blasterilla toimi hyvin.

-Ari
"When a naked man is chasing a woman through an alley with a butcher knife and a hard-on, I figure he isn't out collecting for the Red Cross."
Mjuusikman
24.06.2005 12:04:06
No sanokaapa sitte musiikinäänitys/teko ohjelmia jotka toimii hyvin vanhalla 200mhz koneella?
Joo.se on kesä..
Aman
25.06.2005 21:10:32

No sanokaapa sitte musiikinäänitys/teko ohjelmia jotka toimii hyvin vanhalla 200mhz koneella?

Riippuu vähän musantekotavasta. Goatstudio on klassikko (klassisella lookille, heh). Eli jos vaikka tekisit ft2:lla rummut, bassot, tms. kääntäisit waviksi ja goatstudiolla äänittäisit niitten päälle kitarat.. Tuota tuli joskus harrastettua, kun oli kanssa vähän prutku kone alla.

Etsihän se goatstudio, en muista mistä löytää.

-Ari
"When a naked man is chasing a woman through an alley with a butcher knife and a hard-on, I figure he isn't out collecting for the Red Cross."
Cadaver
26.06.2005 18:33:12

Mulla ei ole käytännössä enää kuin kuusnepasivut bändisivujen ym. lisäksi pystyssä, joten sen alta:

http://covertbitops.c64.org/misc/gstudio.zip

Muistaakseni talvella tuolla nauhottelin 8-raita reeniversioita biiseistä 233 MHz koneella, mutta taajuutena oli 22050 Hz kun ei kovalevy pysynyt muuten mukana.
Freedom, Metal & Might: Agent Metal Saksaheviä: Revenant Rienausta: Riivaaja
Mjuusikman
27.06.2005 21:11:43
miten ne sitte saa waviksi..ja aukaseeko se goat studio sitte ne rummut ym.??
Joo.se on kesä..
Mjuusikman
27.06.2005 21:14:49
Toi goat studio on vähä kökkö vehe..eikö tosiaan oo mitään muuta musiikinäänitysohjelmaa vanhalle koneelle..?
Joo.se on kesä..
Mjuusikman
28.06.2005 09:38:50
kiitos vastauksista!:D..kyllähän näillä alkuun pääsee...
Joo.se on kesä..
Aman
29.06.2005 22:27:29

kiitos vastauksista!:D..kyllähän näillä alkuun pääsee...

Jos elämä ei vieläkään muuta onneksi, niin tässä olisi tällainen "nätimpi" moniraituri, jota olen itse joskus käyttänyt vanhalla koneellani. Täysin ilmainenkin jopa:)

http://www.hitsquad.com/smm/programs/DDClip_Free/

-Ari
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)