Aihe: Mh-50 vai Rg321
1 2
atimoc
27.06.2005 01:31:55

Mitä vittua? Mitä sä oikein valitat ...

Kun nyt noin hermostuit, niin kerrottakoon, että kyllähän sulla on usein tapana vaan lainata jonkun kirjoittamaa viestiä ilman, että lisäät siihen mitään omaa. Eli ei sinänsä ihme, että ketjun aloittaja luuli noin. Mutta hyvät perustelut pistit nyt jälkikäteen.

Ja noiden halpafloikkien vikoja ei tosiaan kaupassa aina huomaa, vaan ne ilmenevät pidemmän käytön jälkeen. RG on siinäkin mielessä varmempi vaihtoehto.
Tarvitko GMail-inviten? Laita mailia. "Saa olla viimeinen kerta kun soitan humppaa. Sen jälkeen tulee jotenkin väkivaltainen olo." -Strutsi
Czar
27.06.2005 13:57:34

Pari kuukautta sitten ostin tuommoisen RG321:sen, ja pirun tyytyväinen olen ollut.

Minulla on aina ollut asenneongelma Ibanezeja kohtaan, mutta tämä Iba tuntui heti käteen kitaralta, eikä sellaiselta "lirulta", joihin olin törmännyt.

Tallaan on vaihdettu mikki heti kättelyssä, mutta ei minulla noista alkuperäisistä mitään valitettavaa oikeastaan ole.

Kaula sopi käteeni tosi hyvin. Sitten kun kyllästyn itse kitaraan pätkäsen sen kaulan itselleni ja rakennan jotain irstasta =)
Se tyyppi jossa yhdistyvät terävä äly ja absoluuttinen typeryys
...And Justice For All
27.06.2005 13:59:57
Kyllä tosta Cubesta metallisoundit saat ilman mitään pedaaleita.

Puhut vähän, mutta asiaa.
THV-Klubi #21
reiska93
03.04.2007 22:07:40 (muokattu 03.04.2007 22:08:35)
tällanen kysymys (ehkä vähän sivuun, mut evvk), eli: kumpi rg321 vai rgR321?
rgr:ssä runko lehmusta, reverse lapa ja wnb-emgit. rg:ssä mahonkia, normi lapa ja ibanezin omat mikit. oon saanut sellasen kuvan, että lehmus olis jotenkin kevyempää kuin mahonki, mutta kun testasin levytukussa rg:tä (siis mahonkia) oli sekin jo perkeleen kevyt. sitten rgr:ssä on paremmat värivaihtoehdot (musta :--D, jota ei oo rg:ssä). hintaero on neljäkymppiä, kannattaako sen verran tuhlata väriin? onko lehmuksella ja mahongilla käytännön eroja? onko kukaan testannut rgr:ää?
kiiiipsooooniiii
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)