Pöhönä 26.06.2005 17:56:04 | |
---|
Onko kellään tiatoo saisko Mike Portnoyn Progressive Drum Conceptsin tilattuu mistään Suomest? Thomannilta kyl löytyy, mut ei sen takia jaksa lähettää tilausta Saksaan asti.. P.S. John Petruccin Rock Discipline kiinnostaa myös.. DEMPPAAMATTOMAT ON JESSSSSSSS!!! |
wavelength 26.06.2005 18:30:56 (muokattu 26.06.2005 18:31:41) | |
---|
Tilaa Amazonista. Kaikki nimikkeet löytyy, mitä ikinä haluat tilata, ja homma toimii mutkattomasti. Suomesta löytyy aika harvoin noita DVD:itä, ja jos löytyy, ovat melkoisen kalliita. En tiedä mistä puhun. |
Miullapa on. Sain tyttöystävältä lahjaksi. Tampereen Swamp Musicista osti sen. ;D Tabu. Asia, josta ei puhuta. |
lkx 27.06.2005 18:16:02 | |
---|
Molemmat taitaa löytyä Helsingin Musafasusta. There is no spoon... |
Aimo 28.06.2005 10:02:49 | |
---|
Tilaa Amazonista. Kaikki nimikkeet löytyy, mitä ikinä haluat tilata, ja homma toimii mutkattomasti. Suomesta löytyy aika harvoin noita DVD:itä, ja jos löytyy, ovat melkoisen kalliita. Minä tilasin amazonista joskus viime marraskuussa nuottikirjoja itselleni joululahjaksi. Eivät ole vielä tulleet, jospa ensi jouluksi. Kävin tosin odotellessa ostamassa ne kirjat jo muualta. Menkää kotiinne ja kuskaa housuunne, niin ymmärrätte lapsianne paremmin. |
wavelength 28.06.2005 11:26:56 | |
---|
Minä tilasin amazonista joskus viime marraskuussa nuottikirjoja itselleni joululahjaksi. Eivät ole vielä tulleet, jospa ensi jouluksi. Kävin tosin odotellessa ostamassa ne kirjat jo muualta. Kas kummaa. Minä sain DVD:ni parissa viikossa. Tilasin ne Amazon.co.uk:n kautta Caiman USA:sta. Lähetys lähti Jenkkilästä neljässä päivässä ja viikon kuluttua sain ne postilaatikkooni. En tiedä mistä puhun. |