wellu 04.05.2003 10:54:01 | |
---|
tämän päivän hesarissa sivulla d8,on andyllä sylissään mikä?? hieman paulia muistutaa.. Lyrics.Wasted time between solos. |
fox 04.05.2003 14:32:13 | |
---|
tämän päivän hesarissa sivulla d8,on andyllä sylissään mikä?? hieman paulia muistutaa.. Kun ei mulle tule Hesaria niin enpäs voi kuvan perusteella mitään sanoa mutta koska kukaan ei ole tunnistanut niin täytyy tehä ns. "educated guess".... Pieni epäilys että ko. kitara olisi Gibson L-5S, vähän "pyöreämpi" ja huomattavasti ohkoisempi kuin Les Paul. Isot abalone-neliöt eebenpuuotelaudassa, lavassa "torch"-inlay. Toosi kallis kitara. Perusteltua arvausta tukee se seikka että luotettavalta taholta olen kuullut että Andylla olisi hallussaan Albert Järvisen vanha L-5S. Tokihan se sitten sitä esittelisi. |
Kjukka 04.05.2003 15:38:38 | |
---|
Eipä ole Gibsoni tuo. ;) -juki Johnny is the kind of guy / who is always asking why / but we don't have the answers / so we have to lie -Olympic |
Eipä ole Gibsoni tuo. ;) Juuei. Veikkaisin jonkinlaista customia. Suurinpiirtein Les Paulin mallinen lankku ja stop-peräkappale, kolme yksikelaista, ilmeisesti strato-skaala. Paljon koristeluja, eipä ollut kaikenkaikkiaankaan kovinkaan kaunis kapine. . - SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!! |
moikki 04.05.2003 16:19:22 | |
---|
Kun ei mulle tule Hesaria niin enpäs voi kuvan perusteella mitään sanoa mutta koska kukaan ei ole tunnistanut niin täytyy tehä ns. "educated guess".... Pieni epäilys että ko. kitara olisi Gibson L-5S, vähän "pyöreämpi" ja huomattavasti ohkoisempi kuin Les Paul. Isot abalone-neliöt eebenpuuotelaudassa, lavassa "torch"-inlay. Toosi kallis kitara. Perusteltua arvausta tukee se seikka että luotettavalta taholta olen kuullut että Andylla olisi hallussaan Albert Järvisen vanha L-5S. Tokihan se sitten sitä esittelisi. Minäkin olen kuullut luotettavalta taholta että sillä on se albertin entinen gibson. Nimittäin costello hautamäeltä... Albert Järvisellä oli niitä kaksi.
Tukka kasvaa! |
burning wee 04.05.2003 17:16:17 | |
---|
Järvinen hommas sen free:n kitaristilta paul kossovilta ja se tosiaankin pitäs olla andyllä on kallis Tampereella Ahosen musiikissa on "myynnissä" sellanen oliko `77 vuotinen ei o pistetty hintaa mutta vanhaa mk n:40000-?????? |
fox 04.05.2003 17:44:08 | |
---|
Minäkin olen kuullut luotettavalta taholta että sillä on se albertin entinen gibson. Nimittäin costello hautamäeltä... Albert Järvisellä oli niitä kaksi. Onkohan siinä vielä kaulaliitoksessa ruuvattuna sellainen soikea messinkinen "narikkalappu" jossa on numero 5, ainakin silloin oli kun sitä laittelin (muinoin esihistoriallisella ajalla). Sitä ei missään nimessä saanut poistaa... :) Ahosen L-5S:ää kattelin tässä kaukaa - ei voinut lähempää tuttavuutta suoda. *snif* Tampereen Musiikissa on muuten aito ja alkuperäinen Kalamazoo - eli Gibsonin todellinen halpahalpamerkki ajalta great Depression-halpojen japsikopioiden maihinnousu. Käykää joku hakeen pois. On historiaa se. |
C3PO 04.05.2003 20:04:49 | |
---|
tämän päivän hesarissa sivulla d8,on andyllä sylissään mikä?? hieman paulia muistutaa.. Veikkaan että kyseessä on Zemaitis, Andy poseeraa sen kanssa Young Guitar lehden tämän vuoden numerossa 5. Aika ruma kepakko... "Art is making something out of nothing and selling it. - Frank Zappa" |
hemmo 04.05.2003 20:46:16 | |
---|
Veikkaan että kyseessä on Zemaitis, Andy poseeraa sen kanssa Young Guitar lehden tämän vuoden numerossa 5. Aika ruma kepakko... Jukopliut, sehän on toden totta ihan käsitehdyn Zemaitiksen näköinen. Mistä hitosta Adny on muka saanut hillot siihen?
Lisää säröä, pyydän! |
moikki 04.05.2003 20:59:03 | |
---|
Miten kalliita kitaroita on noi tavan L-5:set? Tukka kasvaa! |
Vilppu 04.05.2003 21:35:20 | |
---|
Jos nyt oikein muistan, niin uutena jenkeissä n. 5000 € (toivottavasti muistan väärin, hirviä hinta ;-) Miten kalliita kitaroita on noi tavan L-5:set? Tärkeintä meissä ovat varpaat. Niillä ohjataan.
MATTIAS 6 V. |
Peter Gunn 04.05.2003 23:09:35 | |
---|
Onkos nuo Zemaitikset yhden henkilön tekemiä? No onkos tullut kesä... |
BaariMikko 05.05.2003 00:54:09 | |
---|
Onkos nuo Zemaitikset yhden henkilön tekemiä? Juu, ellen aivan väärin ole käsittänyt. Tilaustyönä ja käsin. I'll follow the sun... |
Mika K 05.05.2003 09:47:22 (muokattu 05.05.2003 09:51:10) | |
---|
Asiaan liittyen... Katsokaapas Albert Järvisen Patchy Moss-30 Big Ones levyn takakannen kuvaa (Ne, jotka kyseisen levyn omistavat). Albertin kuvassa soittama kitara on ilmeisesti juuri tuo Gibson L-5S, vai olenko väärässä. Oon pitkään miettiny, että mikä kitara se on, kun se ei oikein normaali Les Pauliltakaan näytä. |
Steve McBeach 05.05.2003 11:07:34 | |
---|
Zemaitis tuo tosiaan on, Andy oli sen Japanista ostanut käytettynä joskus helmi-maaliskuussa. "Gotta go now, Oh wait I found a beauty of a secondhand Zemaitis in Tokyo cost me an arm and a leg but some things just don´t come cheap." Näin kirjoitti Andy tuolla Hanoi Rocks sivuston keskustelussa kun oli juuri tuosta Albertille ja sitä ennen Paul Kossofille kuuluneesta kitarasta juttua. I'm living on Chinese Rock , all my best things are in hock. |
Steve McBeach 05.05.2003 11:08:57 | |
---|
Veikkaan että kyseessä on Zemaitis, Andy poseeraa sen kanssa Young Guitar lehden tämän vuoden numerossa 5. Aika ruma kepakko... Missä tuota Young Guitar lehteä myydään?
I'm living on Chinese Rock , all my best things are in hock. |
C3PO 05.05.2003 11:27:04 | |
---|
Missä tuota Young Guitar lehteä myydään? Suomessa en tiedä saako sitä mistä/mistään. Omani toin japanista. Loistava lehtihän tuo olisi jos ymmärtäisi jotain niistä paikallisista harakanvarpaista. Nuotinnokset ja tabit ovat sentään perinteistä mallia...
"Art is making something out of nothing and selling it. - Frank Zappa" |
Peter Gunn 05.05.2003 13:03:55 | |
---|
No onkos tullut kesä... |
Fortune 05.05.2003 20:43:50 | |
---|
|
HulluSimo 05.05.2003 20:50:00 | |
---|
Asiaan liittyen... Katsokaapas Albert Järvisen Patchy Moss-30 Big Ones levyn takakannen kuvaa (Ne, jotka kyseisen levyn omistavat). Albertin kuvassa soittama kitara on ilmeisesti juuri tuo Gibson L-5S, vai olenko väärässä. Oon pitkään miettiny, että mikä kitara se on, kun se ei oikein normaali Les Pauliltakaan näytä. Sehän se taitaa olla. Save Rock 'n' Roll |