Aihe: Core 3 ja ccrma
1
Canttori
15.06.2005 12:17:07
Ei haku toimi ja hätä on suuri niin pannaan näin.

Eli onkos joku asennellut Fedoran Core 3:seen karman? Itsehän on varsinainen isokäsi leluksin maailmassa ja törmäsin sellaiseen ongelman, että paketeista löytyvä alsa:n jack plugari ei toimi mukana tulevan alsa-lib:ib kanssa kun alsa-lib on x.x.9.x.. ja jack plugini on versiota x.x.8.x.. ja täten haluaa tuon vanhemman version alsa-libistä. Onko tullut vastaavaa vastaan?

Asennusta olen suorittanut ccrma:n cd-imageista.
HK
15.06.2005 13:57:29
Ei haku toimi ja hätä on suuri niin pannaan näin.

Eli onkos joku asennellut Fedoran Core 3:seen karman? Itsehän on varsinainen isokäsi leluksin maailmassa ja törmäsin sellaiseen ongelman, että paketeista löytyvä alsa:n jack plugari ei toimi mukana tulevan alsa-lib:ib kanssa kun alsa-lib on x.x.9.x.. ja jack plugini on versiota x.x.8.x.. ja täten haluaa tuon vanhemman version alsa-libistä. Onko tullut vastaavaa vastaan?

Asennusta olen suorittanut ccrma:n cd-imageista.

Itselläni ei tullut moista ongelmaa vastaan. Asensin ccrma:n apt:illa fc3:n päälle.

Ohjeet löytyvät tuolta:
http://ccrma.stanford.edu/planetccrma/software/installtwosix.html
Peltikorva puupäässä.
jorma_r
20.06.2005 00:30:36
...että paketeista löytyvä alsa:n jack plugari ei toimi mukana tulevan alsa-lib:ib kanssa kun alsa-lib on x.x.9.x.. ja jack plugini on versiota x.x.8.x..

Mihin tarkalleen viittaat jack plugarilla?

Alsan suhteen pitää olla vain tarkkana siitä että käytössä oleva kernel ja alsa sopivat yhteen.

Xmms-jack pluginin kanssa olen joskus joutunut hiueman temppuilemaan - se kun pitää päivittää käytännössä aina kun Jack päivittyy.

Oletko asennuksen jälkeen sanonut apt-get update ja apt-get upgrade? (Olettaen että olet verkkoyhteyden päässä...)

Varsinaisiin pakettien välisiin yhteensopimattomuuksiin en ole CCRMA:n kanssa törmännyt yli vuoteen.
Canttori
20.06.2005 14:36:12
Siis pakettia alsa-jack-plugin tms. en saa asennettua. Kone ei ole tällä hetkellä verkon persiissä, mutta hain ccarman asennuslevyt ja ihan tein kaiken ohjeiden mukaisesti. Hain myös ccarman sivuilla olevat core 3:n päivytykset ja asensin ne.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)