Aihe: Core 3 ja ccrma
1
HK
15.06.2005 13:57:29
Ei haku toimi ja hätä on suuri niin pannaan näin.

Eli onkos joku asennellut Fedoran Core 3:seen karman? Itsehän on varsinainen isokäsi leluksin maailmassa ja törmäsin sellaiseen ongelman, että paketeista löytyvä alsa:n jack plugari ei toimi mukana tulevan alsa-lib:ib kanssa kun alsa-lib on x.x.9.x.. ja jack plugini on versiota x.x.8.x.. ja täten haluaa tuon vanhemman version alsa-libistä. Onko tullut vastaavaa vastaan?

Asennusta olen suorittanut ccrma:n cd-imageista.

Itselläni ei tullut moista ongelmaa vastaan. Asensin ccrma:n apt:illa fc3:n päälle.

Ohjeet löytyvät tuolta:
http://ccrma.stanford.edu/planetccrma/software/installtwosix.html
Peltikorva puupäässä.
jorma_r
20.06.2005 00:30:36
...että paketeista löytyvä alsa:n jack plugari ei toimi mukana tulevan alsa-lib:ib kanssa kun alsa-lib on x.x.9.x.. ja jack plugini on versiota x.x.8.x..

Mihin tarkalleen viittaat jack plugarilla?

Alsan suhteen pitää olla vain tarkkana siitä että käytössä oleva kernel ja alsa sopivat yhteen.

Xmms-jack pluginin kanssa olen joskus joutunut hiueman temppuilemaan - se kun pitää päivittää käytännössä aina kun Jack päivittyy.

Oletko asennuksen jälkeen sanonut apt-get update ja apt-get upgrade? (Olettaen että olet verkkoyhteyden päässä...)

Varsinaisiin pakettien välisiin yhteensopimattomuuksiin en ole CCRMA:n kanssa törmännyt yli vuoteen.
Canttori
20.06.2005 14:36:12
Siis pakettia alsa-jack-plugin tms. en saa asennettua. Kone ei ole tällä hetkellä verkon persiissä, mutta hain ccarman asennuslevyt ja ihan tein kaiken ohjeiden mukaisesti. Hain myös ccarman sivuilla olevat core 3:n päivytykset ja asensin ne.
jorma_r
21.06.2005 01:14:53
Siis pakettia alsa-jack-plugin tms. en saa asennettua.

En tiedä missä kohtaa on oikosulku mutta itse en löytänyt tuo nimistä pakettia koneeltani saati CCRMA saitilta.

Jättääkö joku softa jota haluaisit käyttää toimimatta tuon takia?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)