aku.miettinen 19.06.2005 19:17:20 | |
---|
Se olin minä. |
FatSam 19.06.2005 19:37:54 | |
---|
Ja Indicahan säveltää itse omat biisinsä. No niinpä, ja sen kyllä kuulee. Vissiin sitä sillä ajettiinkin takaa, että (parempia) biisejä säveltäisivät he. Joskus ilmestyy vuosisadan thrash-levy. |
jazzmies 19.06.2005 19:57:23 | |
---|
Mikä hemmetti tuo Indiga oli...kuulosti aika kuralta. Vähän väärä paikka pikkutytöille, voisi vähän treenata lisää ja niitä biisejäkin voisi säveltää... Aivan totta. Kuuntelin Indicaa minuutin ja TV kiinni. Lattarikokoelma masiinaan ja pizzataikinaa leipomaan...Jimi Hendrixin reinkarnaatiota odotellessa pysyn kaukana pop&rockista. Yäk! |
Kyllä taas nähtiin ettei kasapäin levyjä myyneet lasten artistit oikein livenä osaa laulaa ja soittokin kuulosti melko kuolleelta. Mel C huono, lauloi ihan päin p.., Indica ihan onneton, LAB:in Ana hengetön paitsi olemukseltaanhan se on tosi sexy, Pakarinen hohhoijaa! Ainut joka oli kunnossa oli Technicolour, ikävä kyllä. Loistava keikka tommoseks massatapahtumaks. Muita artisteja en nähny. |
Tapani L 20.06.2005 10:37:07 | |
---|
K-Maro oli paras! Multa ainaki saa rispektii sata nolla kaxcytneljäseittemä kun tulee johonki Suomeen ja vetää räppiä suurimmaksi osaksi pleibäkkinä. |
Umpihullu 20.06.2005 11:06:30 | |
---|
Danzig keksi matalan äänen. Danzig keksi Jimi Morrisonin? Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa! |
atimoc 20.06.2005 12:00:13 | |
---|
Danzig keksi Jimi Morrisonin? Ja Morrison keksi sarkasmin. Tuota keikkaa en katsonut, mutta Indican näin toukokuussa Tampereen yliopiston ilmaiskeikalla. Yllätyin positiivisesti, enemmän niiden musassa oli ideaa kuin monen muun tunnetun suomalaisbändin tuotannossa. Tarvitko GMail-inviten? Laita mailia.
"Saa olla viimeinen kerta kun soitan humppaa. Sen jälkeen tulee jotenkin väkivaltainen olo." -Strutsi |
stickyfinger 20.06.2005 13:02:36 | |
---|
Henk.koht.mielipide on että Indican biisit ovat keskivertoa parempia, varsinkin kun miettiin että kyseessä on noinkin nuori bändi ja mimmit ovat tehneet biisit pääasiassa itse. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
sirdickyj 21.06.2005 08:44:44 | |
---|
Ainut joka oli kunnossa oli Technicolour, ikävä kyllä. Loistava keikka tommoseks massatapahtumaks. Muita artisteja en nähny. Vitut ollu missään kunnossa. Eihän kukaan muu kiinnittänyt huomiota siihen, kuinka kohtalaisen laulutaidoton mies yhtäkkiä vetelee nuotileen koko keikan ajan (tai ainakin ne kaks biisiä joita katsoin)? Mitään jälkiprosessointiahan ei tietenkään oltu harjoitettu... Mutta kunnia Technicolourille siitä, että yrittävät edes tehdä hyviä biisejä. Sama 69 Silmä, ei kyllä kolise senttiäkään k.o. bändin musa, mutta eipä tuo ole multa pois. Isoissa kekkereissähän noi vetävät, ja pitkä päivätyö on ukoilla takana, joten kerätköön fyrkat pois jne. Vaikka kuinka hihittelen bändille, niin jos siinä vapautuisi basistin paikka ja pyytäisivät mua tilalle, niin heti menisin. Tunnustan. Ja itseasiassa menisin kitaristiksikin. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
tuomo 21.06.2005 09:36:32 | |
---|
Vitut ollu missään kunnossa. Eihän kukaan muu kiinnittänyt huomiota siihen, kuinka kohtalaisen laulutaidoton mies yhtäkkiä vetelee nuotileen koko keikan ajan (tai ainakin ne kaks biisiä joita katsoin)? Mitään jälkiprosessointiahan ei tietenkään oltu harjoitettu.... Et huomannu että taustalla veti kitaristi tms. kaikki ne korkeat ja tasasesti laulettavat pitkät nuotit. Jimi vaan veti mikkiä vähän kauemmas niissä kohdin. ... tuohan se yleensä bändin tarkoitus on. Ja tässäkin tapauksessa kokonaisuus on suurempi kuin osiensa summa :) siinä viien pennin filosofiaa... T. p.s. en tykänny kuiteskaan :) |
Peoplez 21.06.2005 10:30:51 | |
---|
Kyllähän toi 69 eyes on aika pirun tiukka bändi. Siis tarkoitan tuota itse bändiä. Laulajalla ei ollut kovin hyvä päivä. Ja noi uudet biisit on itse asiassa vitun kovia vaikka soivatkin NRJ:llä ja pikkutytöt diggaa. Eipä se mua haittaa. Pari vuotta sitten en tykännyt bändin "gootti"-menosta yhtään mutta tämä nykyinen uppoaa. Konsertista muuten... Indica lyö TikTakin 100-0, biisitkin on hyviä mutta soitto oli aika löysää tässä konsertissa. En sitten tiedä mistä oli kyse. Ei ollu oikeen meininkiä. Muut artistit olikin sitten hirveää kuraa. "Silence! You're in the presence of octopus royalty!" -Ultros
MegaMan Club #014 - Hat Man |
J.Hollström 21.06.2005 10:35:28 | |
---|
Indica lyö TikTakin 100-0 No huh huh. Tik Tak on miusta huippu. Indicaa en oo livenä kuullut. Jos näin niin täytyy olla ihan timanttia. |
sellisti 21.06.2005 12:01:52 | |
---|
Indica lyö TikTakin 100-0 Ei ainakaan laulajan puolesta, mutta siitä kyllä kunnia tytöille että säveltävät biisinsä itse. Sitä voisi TikTak:kin joskus kokeilla, jos tulisi vaikka vähän vaihtelua tuotantoon. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
Tapani L 21.06.2005 12:21:11 | |
---|
Ei ainakaan laulajan puolesta, mutta siitä kyllä kunnia tytöille että säveltävät biisinsä itse. Sitä voisi TikTak:kin joskus kokeilla, jos tulisi vaikka vähän vaihtelua tuotantoon. Olihan Emppu mukana säveltämässä ainakin kappaletta "Tuuleksi taivaanrantaan". Mun käsittääkseni. Ja Indica kuulostaa ihan demobändiltä. Olisin suonut heille vielä pari vuotta treenikämppä-vääntöä. |
sellisti 21.06.2005 13:09:20 | |
---|
Olihan Emppu mukana säveltämässä ainakin kappaletta "Tuuleksi taivaanrantaan". Mun käsittääkseni. Joo mut se onkin vissiin ainoa tapaus. Mielelläni kuulisin minkälaista omaa tuotantoa tytöiltä syntyisi. Ja Indica kuulostaa ihan demobändiltä. Olisin suonut heille vielä pari vuotta treenikämppä-vääntöä. Live ei kieltämättä ollut kovin vakuuttavaa, mutta oli niissä biiseissä ihan ideaa. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
Henko 21.06.2005 13:14:56 | |
---|
Miten se 69eyes VOI oikeesti olla niin nolo? Aprillia vittu. Kaikki on aprillia. |
tuomo 21.06.2005 13:15:25 | |
---|
Ei ainakaan laulajan puolesta, mutta siitä kyllä kunnia tytöille että säveltävät biisinsä itse. Sitä voisi TikTak:kin joskus kokeilla, jos tulisi vaikka vähän vaihtelua tuotantoon. Kuulosti kyllä hieman vilkkumaalta tuo indican veto, tempo ja tatsi olivat vaan huomattavasti löysempiä. Oisivat hakeeneet rippaukset ees jostain hieman kauempaa. |
Marlowe 21.06.2005 15:17:28 | |
---|
En katsonut, eikä harmita, mutta pistänpä silti lusikkani soppaan: Melanie C, grr. Silloin, kun Spaissareiden eka sinkku pyöri MTV:llä, kiinnitin heti huomiota Melanie C:hen, vaikka sillä olikin korni verkkariasuste. Melanie C oli mun feivritti niistä Emma Bunton! Woof woof! Paras Spice Girlin levyttämä soolobiisikin neidillä on, nimittäin "What Took You So Long". Henk.koht.mielipide on että Indican biisit ovat keskivertoa parempia, varsinkin kun miettiin että kyseessä on noinkin nuori bändi ja mimmit ovat tehneet biisit pääasiassa itse. Smak teurastettiin taannoin Muusikoiden.netissä, vaikka yhtyeeseen voisi sukupuolta lukuunottamatta soveltaa ihan samoja sanoja... Olen tätä aikaisemminkin miettinyt, mutta annetaanko nätimmälle sukupuolelle enemmän anteeksi jo ulkomusiikillisten syitten takia? Indica lyö TikTakin 100-0, biisitkin on hyviä mutta soitto oli aika löysää tässä konsertissa. En sitten tiedä mistä oli kyse. Ei ollu oikeen meininkiä. Jos yhden livekeikan perusteella mitään voi sanoa, niin Tiktak pesee Indican mennen tullen. Jälkimmäisen keikka paikallisessa oli todella vaisu, ja ässäbiisitkin hukkuivat keskinkertaisten rallien massaan. Tiktak sen sijaan soittaa livenä hemmetin tiukasti yhteen, ja biisitkin ovat järjestään tarttuvampia. The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby) |
aivokuolio 21.06.2005 16:19:31 | |
---|
Miten se 69eyes VOI oikeesti olla niin nolo? Jos elät siinä ristiinnaulittujen nahkahousujen ja aurinkolasien maailmassa niin se on varmasti kaikista kovin juttu. Kaikille muille naurettavuuden huippu. mustan huoneen testi. |
Bonham 21.06.2005 16:20:39 | |
---|
Jos elät siinä ristiinnaulittujen nahkahousujen ja aurinkolasien maailmassa niin se on varmasti kaikista kovin juttu. Kaikille muille naurettavuuden huippu. Jaa... pitäskö mun sitten ostaa nahkakledjut ja ristejä, ku niitä ei oo? Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |