Aihe: Helppoa Megadethiä?
1 2 3 4 5
...And Justice For All
16.06.2005 15:40:33
Kukas se olikaa se yks tyyppi, jonka jäsenkuvauksessa luki joskus: Armon vuonna -91 syntynyt wannabe-hevareiden kuningas. ;)

Hoho. No, mulla ei oo sentään tarvetta elvistellä tunnissa kehittyneitä tilutaitoja, niinkuin joillakin.

:-)
Get Stoned!
toxic
16.06.2005 16:06:47 (muokattu 16.06.2005 16:08:51)
Killing is my business... And business is good. Eiku..

Onko kukaan opetellut tuota? Kuulostaa ainakin vaikealta :/

E: Miksiköhän minä edes kysyin..
Jusma
16.06.2005 17:11:55
saatana teidän kanssa...

minun kaverini luokkakaveri oli soittanut puoli vuotta ja osas soittaa 2 bodomin kolmesta ekasta levystä...

se on vaan periaatekysymys...

okei tyyppi asu lapissa ja sillä ei ollut muuta tekemistä ku kitarointi...

SAATANA!!! toi on vaan kateellisten puhetta.... Ja tyyppi menee nyt lukion toiselle luokalle... ja on nyt soittanut reilun vuoden.

Kyllä munkin tädin serkun koulukaverin isän veljen amerikanenon tytär, joka sit oliki miäs veti kahde minuuti opettelu jälkee kaikki "bodomtilulilut" mitä Allu o keksiny...

Joopa ja anteeks!
mega_deth
17.06.2005 19:59:24
Niinpä. Aina tänne tulee jotain wannabe-heviäijiä, joiden ego on isompi kun Lipposen leuka. Ne tulee tänne elvistelemään notta "joo oon soittanut tossa 2 päivää ja nyt jo menee kaikki bodomin tilulilut niinq sairaan nopeesti!"

Ja sitten kun tommoselta egoilijalta kysyy ääninäytettä niin tyyppiä ei näy enää missään. On se kummaa tämä virtuaali-pippelillä päteminen.

anteeks äiskä :(
fucking fast thrash saatana mulle tullu noin tuhat juttua tästä prkl.... no kummiski toivottavasti kaikki on tyytyväisiä!!!!!
Nikke
18.06.2005 01:42:11
Niin tuleeko sitä ääninäytettä. En hyväksy vastauksesksi sitä että "ei oo mikkiä".
No voihan peijoona ja perin erinomasta, niinpä onkin
mathias
18.06.2005 01:50:33
Niin tuleeko sitä ääninäytettä.

Toivottavasti ei.
Vyötiäinen
18.06.2005 11:04:28
Toivottavasti ei.

Niinpä. Voihan se tietysti hyvinkin rullata. Tässä muten eräs esimerkki siitä, kun soolo "lähtee". Tuolta tuo Lie-coveri: http://www.petrucciforum.com/forums/showthread.php?t=23223

Bendit vähän päin mäntyä ja muutamia mokia. Mutta silti kommenttina "you nailed it".

Acidplanet vaatii kirjautumisen, jotta voi ladata. Sen voi kiertää BugMeNot-pluginilla Mozillaan tai kirjoittamalla kyseisen osoitteen sivulle http://www.bugmenot.com/ . Tuossa vielä linkki tunnukseen: http://www.bugmenot.com/view.php?url=www.acidplanet.com
I am pork boy, the breakfast monkey. "Even samurai have teddy bears, and even the teddy bears get drunk."
Benizakura
19.06.2005 15:47:05
Aplodit. Katoin just että kiva kun on tullu uusia kirjotuksia tähän topikkiin mutta se olikin vaan joidenkin helvetin kusimunien määkimistä.

Aloin just treenaamaan polarista. Siinä on kyllä muutamia vittumaisuuksia, varsinkin lopputykitykset näyttää vähän paskamaisilta vaikka en oo vielä sinne asti ehtinyt.

Milläs tekniikalla äijät muuten soittelee take no prisonersin laulu/tykitysriffiä?
Black Star
19.06.2005 18:13:33 (muokattu 19.06.2005 18:13:40)

Milläs tekniikalla äijät muuten soittelee take no prisonersin laulu/tykitysriffiä?

Tarkennatko vähän.
"Viinaa juodaan, korttia lyödään, naisia riiataan ja rähjäillään"
Black Star
20.06.2005 12:33:41

Kun tuntuu että ainoo tapa on vaan sahata ylösalas vaan täysii, mutta se ei kuitenkaan tunnu ihan oikeelta.

Pakkohan toi on sahaamalla soittaa.
Ben_D
20.06.2005 13:18:25

Pakkohan toi on sahaamalla soittaa.

No eiköhän ne ole 16-osia niin mahdollsuudet on sillä temmolla aika vähissä.
Black Star
20.06.2005 14:46:03

No eiköhän ne ole 16-osia niin mahdollsuudet on sillä temmolla aika vähissä.

Jos sahaaminen ei suju niin voihan sitä porallakin koittaa

http://members.tripod.com/vinyl_girl/Paul9.jpg
Ben_D
20.06.2005 14:51:25

Jos sahaaminen ei suju niin voihan sitä porallakin koittaa

http://members.tripod.com/vinyl_girl/Paul9.jpg

"Image hosted by Tripod"
Mufasa
20.06.2005 14:53:40
Tuli taas tähänkin postiin taattua Muusikoiden.net laatua. No jokatapauksessa ainakin Sweating bullets on helpohko soitettava ja ainakin mun mielestä mukava soittaa. Kivasti ''svengaa'' toi pääriffi.
Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa.
Swan
20.06.2005 15:10:20
"Image hosted by Tripod"

Copypaste.
Lönnrot
21.06.2005 14:44:24

Hello Kettle, my name is Pot.
high_voltage
06.07.2005 21:56:00
no suosittelisin sitä anarchy in the uk vaikka onkin coveri ja sitten vaikka sweeting bullets... siitä ois helppo lähtee
Jormaz
07.07.2005 09:30:54
Tän teinin perse repesi kun joskus lainasin kirjastosta Rusted Pieces-videon. Hangar 18:n soolot ja varsinkin Friedmanin viimeinen ennen Mustainen ekaa sooloa oli semmonen että melkeen laskin alleni.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
merix
07.07.2005 10:22:00

Ihme että kukaan ei ole maininnut "This was my life" CtE:lta. Ehkä olen sokea tai sitten en jaksa lukea noita tappeluviestejä.
Kuitenkin, teknisesti ei mikään vaikea ja se pitkä melodinen osuus on hyvin palkitseva ja säkeistöriffikin on mukava.

Muutenkin CtEn eka puolisko on sellainen mikä menee helposti eikä taida olla yhtään nopeita 16-osia.

Youthanasialla on tietty helppoja biisejä, jäi tosin multa soittamatta kun aikoinaan olin niin laiska että en jaksanut virittää Eb:hen. Crypticillä on myös soitettavia riffejä vaikka biisit eivät ole niin erikoisia.

imho paras Megadethin levy on kyllä RiP mutta kohtuullisen hankala soittaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)