Volcom 16.06.2005 21:20:24 | |
---|
etsin hyvää clean soundia. vox tässä varmaan pitäis lukea jotain? |
Leper Messiah 16.06.2005 21:25:53 | |
---|
Tarkoituksena ei ole pelkästään kehua kamoja millä on hyvä maine, vaan voi myös haukkua hyvämaineiset pelit. joojoo, tiedän, mutta sillä nyt ei ole varsinaista merkitystä tuossa. ( ainakaan IMHO ) maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
Torniojaws 16.06.2005 21:38:36 | |
---|
Aika paha pettymys oli Marsun JCM800-nuppi. Noitakin on niin moneen lähtöön, ettei liene voida puhua pelkästä "JCM800". Pelkästään muutamalla vierekkäisellä malliversiollakin on jo huiman iso ero äänenlaadussa (2203/2204 vs 2205). So sweet the hour, so calm the time, I feel it more than half a crime, When Nature sleeps and stars are mute, To mar the silence ev'n with lute. |
Pelkästään muutamalla vierekkäisellä malliversiollakin on jo huiman iso ero äänenlaadussa (2203/2204 vs 2205). Kummastas lähtee laadukkaampaa? --- Marshallin Power Brake on hyvä vaikka netissä on kovasti haukuttu. "Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin..." -pwallin |
Torniojaws 16.06.2005 21:50:03 (muokattu 16.06.2005 21:50:18) | |
---|
Kummastas lähtee laadukkaampaa? Sanovat, että 2203 ja 2204 (ne laadukkaammat) verrattuna 2205:een on kuin kaksi eri vahvistinta. So sweet the hour, so calm the time, I feel it more than half a crime, When Nature sleeps and stars are mute, To mar the silence ev'n with lute. |
J.Hollström 16.06.2005 22:06:35 | |
---|
Tämän ketjun läpilukemalla voi vaan todeta että kaikki kamat voi olla hyviä tai huonoja. Eipä paljoo aloittelijaraukka viisastu. Keksitään parempi omien vehkeiden kehumisketju. |
Gypsy 16.06.2005 22:13:55 | |
---|
Sanovat, että 2203 ja 2204 (ne laadukkaammat) verrattuna 2205:een on kuin kaksi eri vahvistinta. Kiitos ;) "Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin..." -pwallin |
Guitarfreak 16.06.2005 23:08:04 | |
---|
Tuota Schecterin C1 E/A:ta joskus menin innoissani kokeilemaan. En tiedä oliko sitten maanantaikappale tai jotain mutta kannen paksuus oli jotain 1cm luokkka (kyseessähän on wannabe hollowbody) ja soundi ei siten ollut kovin lähellä hollowbodyä. Mikeissä oli jotenkin kumma soundi ja dynamiikka ei totellut omaa tatsiani ollenkaan (en kai osaa soittaa siis :D) Vahvistimina oli Marshallin Bluesbraker reissue, ja Mesan F-30.. Sen jälkeen ibanezin puolet halvemmat roinalaatikot tuntui loistavilta soittimilta. :P Odotukseni saattoi olla vähän väärä :> mutta... no... Turhaa avautumista :D Ja Carlsbron TOP 50 on loistava vahvistin ;) : Eevil : Sininen savu on parhautta. |
SS Ameba 16.06.2005 23:54:20 | |
---|
Ihan uusimmista marsun valvestateista en niin tiedä vaikka toi minukaan kovin vanha ole. Mulla on 100w compo ja ite tykkään niin paljon et sitä en pois ihan heti anna. Tie HELVETTIIN on valettu hyvillä teoilla ja asiasta kukkaruukkuun, Pastilli? |
Veikko 17.06.2005 00:21:16 | |
---|
No joo, kaikkien mielestähän omat vehkeet on aina ihan jumalattoman hyviä vaikka ne olis todellisuudessa jotain muuta. Jos ette usko niin lukekaa vaikka Harmonycentralin käyttäjien laitearvosteluita, eihän sieltä löydy huonoa kitaraa lainkaan. Tampereen dadaveikot (Have mercy) |
metallica89 17.06.2005 00:54:11 | |
---|
Harley Benton kitarat ovat mainettaan parempia, ainakin ne kaikki ovat olleet joita minä olen kokeillut. |
McNulty 17.06.2005 09:23:04 (muokattu 17.06.2005 09:27:14) | |
---|
ketjun tarkoitus on kehua kamoja joilla on huono maine. bonecrusher kehui kamaa jolla on hyvä maine. Schecterillä (Korea-mallit) on ehkä hyvä maine nyt 2000-luvulla mutta eipä tainnut olla samoin 10 vuotta sitten. Vai kuuliko täällä joku ylistettävän esim. '97 korealaisia? Itse ainakin se korealainen Schecter jota New Yorkissa ollessani soittelin ei vakuuttanut lainkaan ja sen aisti jo muista soittajista ettei kyseistä "brändiä" kauheasti 48th Streetillä arvostettu :) ainakin minä löydän tuosta tuommoisen hienoisen eron? Jep... kyllä minäkin löydän jos tarkastellaan vain siitä uusinta C-1 Classicia. No joo, kaikkien mielestähän omat vehkeet on aina ihan jumalattoman hyviä vaikka ne olis todellisuudessa jotain muuta. Minun mielestäni ei ole :) Esim. tuo oma Peavey Classic 30 ei todellakaan ole jumalattoman hyvä :) Se on ns. "ok" vehje ja en toisaalta parempaa edes tarvitse clean-saundeja ajatellen. Jos ette usko niin lukekaa vaikka Harmonycentralin käyttäjien laitearvosteluita, eihän sieltä löydy huonoa kitaraa lainkaan. Mielestäni HC:ssä ei ole muuta vikaa kuin se, että harva laitteita arvioiva suhtautuu kriittisesti omiin laitteisiinsa. Tämä "Koska mulla on se, sen on oltava hyvä/parempi/paras"-ajattelu kyllä puskee läpi ja hommaan pitäisikin ehkä saada enemmän sellaista neutraalia arvostelua. Voisi edes pikaisesti koota ns. risut&ruusut ko. vermeestä. "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
Dr. Muff 17.06.2005 10:40:50 | |
---|
Mulla jäi joskus kauan sitten syvät traumat yhdestä Marshallin JCM800 combosta. Lisäkaapillakin soundi oli aivan susi. Nyttemmin mieli on hieman muuttunut kun on tullut soiteltua 2210 nupilla jossa on ihan hauska rokkisoundi. Laitteista joissa soundi tai ominaisuudet eivät ole kohdallaan mutta niitä näkee silti tasaiseen tahtiin suositeltavan esim m.netissä löytyykin esimerkkejä sitten ihan pilvin pimein. Tuumasta toiseen. |