Ota pikkuveljeäsi pillistä kiinni ja sano että ne muut on ihan paskoja. sitten teette hittipiisin ja valloitatte koko suomen. Sitten kansa unohtaa teidät, eikä musiikkianne enää kuunnella. Aloitat ryyppäämisen ja ryyppäät pois koko omaisuutesi. Niin jokainen, kunnianhimoinen muusikko, tekisi tuossa tilanteessa. Pohjoistuuli on aina pirun kylmä, riippumatta siitä, mistä suunnasta se puhaltaa. |
Anyhoo, 18 - 20 on oikein hyvä ikä vaikka vasta aloittaa soittaminen sillä useimmilla nuoremmilla tuppaa "työmotivaatio" olemaan sitä sun tätä. Osaa sitten kypsempänä suhtauta asioihin oikein. Tässä on aika paljonkin perää. Vaikka sanotaan että nuorena kehittyy nopeammin kuin vanhalla iällä, niin kuitenkin vanhempana pystyy sisäistämään jotkin soitonalueet, kuten teorian, paremmin ja ymmärtää koko käsitteen musiikki vähän eri tavalla. |
Ohhohh, ennen soitin pikku--broidin kanssa skebaa kun se löi rumpuja. Nykyään sillä on basisti ja kitaristi, molemmat tosi taitavia. Kaikki 13 vuotiaita. Minä taas hylätty, 19, ja soitan kitaraa huonosti. Olo on vanha ja elämä on ohi.. Minusta ei sitten tullutkaan muusikko. Aloitin rumpujen soiton harjoittelun 20-vuotiaana. Nyt pari vuotta myöhemmin olen menossa konservatorioon ammatilliseen koulutukseen. Eipä ole elämä vielä ohi ainakaan omalta osaltani, vaan vasta alkumetreillään, ja olen hyvinkin onnellinen siitä, etten ollut löytänyt omaa instrumenttiani vielä haavoittuvassa teini-iässä. :) Siis mä en oo holler back girl, vaan mä oon ihan B A N A A N I. |