Soma city ward 15.06.2005 18:00:05 | |
---|
hmm.... itse kun alottelin kitaran soittelun megadeth oli sillon jo lähellä sydäntä enkä ollu ku 2 kuukautta soittanu ja sillonki meni jo symphony of dectructionin soolo niin ja näin se on yksi niitä joita suosittelen. mechanix soolo ei myöskään mikään niin vaikea? hmm....... kannattaa koittaa ehkä aluksi soittaa chris polandin helpohkompia sooloja ne on kummiski nii hyvän kuulosiaki! WORLD NEED A MEGADAVE ;D Tämähän oli vitsi? Aika kova jätkä oot kyllä ollu, jos 2 kk soittelulla on menny Symphonyn soolo. Eihän se siis mikään kauhean vaikee soolo oo, mutta 2 kk soittaneelle pitäisi olla mahdoton vetää se hyvin levyn temmolla. Ei tehdä elämässä eikä musiikissa lainkaan virheitä. |
Eddie 15.06.2005 21:38:12 | |
---|
Tämähän oli vitsi? Aika kova jätkä oot kyllä ollu, jos 2 kk soittelulla on menny Symphonyn soolo. Eihän se siis mikään kauhean vaikee soolo oo, mutta 2 kk soittaneelle pitäisi olla mahdoton vetää se hyvin levyn temmolla. Ei kannata ottaa näiden 15-vee kitaristien puheita todesta. Kyllähän sitä aina puhutaan vaikka mitä. (naurattaa edelleenkin eräs nickin Nuori Kitaristi aloittama topic.) Myydään Zoom 505 II kitarapedaali. |
saha 15.06.2005 22:31:44 | |
---|
Ei kannata ottaa näiden 15-vee kitaristien puheita todesta. Kyllähän sitä aina puhutaan vaikka mitä. Mutta jos kolmekymppinen sanoo, että osasi soittaa symphonyn soolon 2kk soittamisen jälkeen, niin sitten se on totta? Joojoo :) Jep. |
Sulevi Pallopää 15.06.2005 22:39:26 | |
---|
saatana teidän kanssa... minun kaverini luokkakaveri oli soittanut puoli vuotta ja osas soittaa 2 bodomin kolmesta ekasta levystä... se on vaan periaatekysymys... okei tyyppi asu lapissa ja sillä ei ollut muuta tekemistä ku kitarointi... SAATANA!!! toi on vaan kateellisten puhetta.... Ja tyyppi menee nyt lukion toiselle luokalle... ja on nyt soittanut reilun vuoden. |
saha 15.06.2005 22:47:48 | |
---|
Uskoo ken tahtoo, eläkä ala todistelemaan mitään. Ei nimittäin voisi vähempää kiinnostaa. Turha jatkaa enää tätä virtuaalipippelillä sohimista. Jep. |
Ben_D 15.06.2005 23:12:46 | |
---|
saatana teidän kanssa... minun kaverini luokkakaveri oli soittanut puoli vuotta ja osas soittaa 2 bodomin kolmesta ekasta levystä... se on vaan periaatekysymys... okei tyyppi asu lapissa ja sillä ei ollut muuta tekemistä ku kitarointi... SAATANA!!! toi on vaan kateellisten puhetta.... Ja tyyppi menee nyt lukion toiselle luokalle... ja on nyt soittanut reilun vuoden. Kuules nyt Sulevi Sääpallo. Ihan rauhassa vaan. Sano kaverin lukioluokkakaverille terveisiä. |
aku.miettinen 15.06.2005 23:16:56 | |
---|
Ben_D mistä keksit tollasia hienoja nimityksiä? |
Black tears 15.06.2005 23:23:01 | |
---|
Kannattaapi opetella Caunttaun tu eksitium niinku. |
Gibs 16.06.2005 00:25:32 | |
---|
Angry again on ihan hyvä kappale. Vaikka en itse osaa soittaa kun intron siitä :) |
Vousku 16.06.2005 08:57:14 | |
---|
Kukaan ei ole maininnut poison was the curea? ;) Ko. kipale aiheutti aikanaan harmaita hiuksia ihan peruukkivärkiksi asti. Se on kyllä ihan timangi kipale, mutta ei sitä kyllä pirukaan veivaa oikein. Muutamia helpohkoja biisejä Megadethiltä, mitä on nautinto soittaa: -Train of conserquenses (vai miten se kirjotetaan) -Blood of heroes -Foreclosure of a dream -Vortex -Rust in Peace...Polaris -Architecture Of Aggression Miksi kuunnella huonoa musiikkia kun sitä voi tehdä myös itse? |
saha 16.06.2005 11:27:49 | |
---|
Ko. kipale aiheutti aikanaan harmaita hiuksia ihan peruukkivärkiksi asti. Se on kyllä ihan timangi kipale, mutta ei sitä kyllä pirukaan veivaa oikein. Niimpä, onneksi voi veivata gainpotikkaa kaakkoon ja soitella sinne päin :D Jep. |
Jannipaali 16.06.2005 11:40:44 | |
---|
Ihan kokemuksella voin sanoa, että Disconnect on todella helppo, myös se Daven soolo, mutta Pitrellin soolossa tulee sitten vähän (paljon) ongelmia. *Kaikki vahvistimet toimivat savulla, kun savu tulee ulos ne ei enää toimi* |
mega_deth 16.06.2005 13:25:12 | |
---|
Tämähän oli vitsi? Aika kova jätkä oot kyllä ollu, jos 2 kk soittelulla on menny Symphonyn soolo. Eihän se siis mikään kauhean vaikee soolo oo, mutta 2 kk soittaneelle pitäisi olla mahdoton vetää se hyvin levyn temmolla. sanoin niin ja näin en sanonutkaan että täydellisesti ja en voi väittääkkään että sillon ois ollu soittaminen hallussa sen vertaa että oisin osannukkaan kunnolla mutta multa ei sentään yritystä puuttunu sen takia sen opinkin ajan myötä......?? nyt kun olen jo 3 vuotta soitellu tässä itekkin nii olen ihmetellyt kun jotku 3 vuotta soittaneet jätkät ei osaa suoraan sanottuna soittaa paskan vertaa ja sekin johtuu väärästä treenistä. eli en ihmettele jos et usko toisten puheita...... fucking fast thrash saatana mulle tullu noin tuhat juttua tästä prkl.... no kummiski toivottavasti kaikki on tyytyväisiä!!!!! |
mega_deth 16.06.2005 13:26:32 | |
---|
saatana teidän kanssa... minun kaverini luokkakaveri oli soittanut puoli vuotta ja osas soittaa 2 bodomin kolmesta ekasta levystä... se on vaan periaatekysymys... okei tyyppi asu lapissa ja sillä ei ollut muuta tekemistä ku kitarointi... SAATANA!!! toi on vaan kateellisten puhetta.... Ja tyyppi menee nyt lukion toiselle luokalle... ja on nyt soittanut reilun vuoden. just nii vittu oikee asenne!!!! jos sanoisin suorat sanat mitä päässä liikkuu nii tulis kyl parikyt vittu saatanaa :D fucking fast thrash saatana mulle tullu noin tuhat juttua tästä prkl.... no kummiski toivottavasti kaikki on tyytyväisiä!!!!! |
saha 16.06.2005 14:28:36 | |
---|
just nii vittu oikee asenne!!!! jos sanoisin suorat sanat mitä päässä liikkuu nii tulis kyl parikyt vittu saatanaa :D Sanon yhä: Turha jatkaa enää tätä virtuaalipippelillä sohimista. Jep. |
Benizakura 16.06.2005 14:40:32 | |
---|
Poison was the Curen riffi kuulostaa entistä vaikeemmalta kun kuuntelee remaster-levyä. Kylhän noi menee ku treenaa, mutta last rites.. love you to dethin riffit pitää viel mainita. |
Soma city ward 16.06.2005 14:44:05 | |
---|
sanoin niin ja näin en sanonutkaan että täydellisesti ja en voi väittääkkään että sillon ois ollu soittaminen hallussa sen vertaa että oisin osannukkaan kunnolla mutta multa ei sentään yritystä puuttunu sen takia sen opinkin ajan myötä......?? nyt kun olen jo 3 vuotta soitellu tässä itekkin nii olen ihmetellyt kun jotku 3 vuotta soittaneet jätkät ei osaa suoraan sanottuna soittaa paskan vertaa ja sekin johtuu väärästä treenistä. eli en ihmettele jos et usko toisten puheita...... Tähän kohti pitäs saada sitä kuuluisaa ääninäytettä sun soitostas, että tietää onko se ihan sun egon tasoista. Ei tehdä elämässä eikä musiikissa lainkaan virheitä. |
Herra Rapu 16.06.2005 14:49:30 | |
---|
Poison was the Curen riffi kuulostaa entistä vaikeemmalta kun kuuntelee remaster-levyä.
Legendariffi. Pitää varmaan joku päivä verestää muistoja ja kokeilla tota biisiä. |
Tähän kohti pitäs saada sitä kuuluisaa ääninäytettä sun soitostas, että tietää onko se ihan sun egon tasoista. Niinpä. Aina tänne tulee jotain wannabe-heviäijiä, joiden ego on isompi kun Lipposen leuka. Ne tulee tänne elvistelemään notta "joo oon soittanut tossa 2 päivää ja nyt jo menee kaikki bodomin tilulilut niinq sairaan nopeesti!" Ja sitten kun tommoselta egoilijalta kysyy ääninäytettä niin tyyppiä ei näy enää missään. On se kummaa tämä virtuaali-pippelillä päteminen. Get Stoned! |
Spinal 16.06.2005 15:34:32 | |
---|
Niinpä. Aina tänne tulee jotain wannabe-heviäijiä, joiden ego on isompi kun Lipposen leuka. Ne tulee tänne elvistelemään notta "joo oon soittanut tossa 2 päivää ja nyt jo menee kaikki bodomin tilulilut niinq sairaan nopeesti!" Ja sitten kun tommoselta egoilijalta kysyy ääninäytettä niin tyyppiä ei näy enää missään. On se kummaa tämä virtuaali-pippelillä päteminen. Kukas se olikaa se yks tyyppi, jonka jäsenkuvauksessa luki joskus: Armon vuonna -91 syntynyt wannabe-hevareiden kuningas. ;) Ja mitähä tähänki muka pitäs keksiä... |