Tindrum 14.06.2005 12:55:12 | |
---|
Moikka, Onkos kenelläkään hyviä vinkkejä ihkauusien rumpujen käyttöönottoon. Tarvitseeko / kannattaako käsitellä pintoja vahoilla tms., laittaako kalvojen alle kantteihin esim. parafiinia jne.. Kiitos vinkeistä. m© |
moderndrummer88 14.06.2005 13:04:30 | |
---|
eipä niille mitään tarvitse minun mielstä tehdä sillei ihmeempiä VITSIPALSTA TAKAISIN JA HETI SAATTTTTANA!!!!!!!!! |
wavelength 14.06.2005 15:39:46 | |
---|
Yleensä uudet rummut ovat aika hyvin puunattuja ja hyvässä pelikunnossa. Joskus tehdaskalvojen vaihtaminen uusiin voi tehdä terää. Siis mä en oo holler back girl, vaan mä oon ihan B A N A A N I. |
bATE bASARI 14.06.2005 18:17:19 | |
---|
Yleensä uudet rummut ovat aika hyvin puunattuja ja hyvässä pelikunnossa. Joskus tehdaskalvojen vaihtaminen uusiin voi tehdä terää. Kalvojen vaihtaminen tekee aina terää. Paistetta elämään. |
Niskamies 14.06.2005 18:21:27 | |
---|
Suosittelen heti kättelyssä vaihtamaan tuoreet tomi- ja virvelikalvot. Esim. Levytukusta irtoaa Evansin pre-packeja(14"/14"/10"/12") suht edullisesti, omistani maksoin 30. Ensiasennus basarikalvo on yleensä suhteessa parempi. Jos rahat ei riitä kaikkiin kalvoihin, niin ainakin virvelinkalvon vaihto kannattaa. Kun laitat tuoretta kalvot, niin pyyhkäise peukalolla kantti puhtaaksi kaikesta epämääräsestä paskasta. Virallisesti semi-pro! |
JeeVes 14.06.2005 20:03:23 | |
---|
Mun opettaja ainakin pisti vaseliinia kierteisiin joskus ostaessaan uudet rummut. Kalamies #15 >-)))>
ESTR #3 |
moderndrummer88 14.06.2005 20:41:02 | |
---|
Mun opettaja ainakin pisti vaseliinia kierteisiin joskus ostaessaan uudet rummut. joo no tämän tein tosiaan minäkin, pitäis laittaa jo kohta uudet vaseliinit kun viime kesänä laitoin ne VITSIPALSTA TAKAISIN JA HETI SAATTTTTANA!!!!!!!!! |
Niskamies 14.06.2005 22:46:08 | |
---|
Hei, osaisikos joku sanoa millasta Taman Tune up oil on, ja mihin tarkotukseen? Uskaltaako sillä öljytä lugeja, vai mitä siihen tarkotukseen kannattaisi? Ddrum54 suositteli muistaakseni jotain moottoripyörän ketjuöljyä. Virallisesti semi-pro! |
ddrum54 15.06.2005 08:55:47 | |
---|
Hei, osaisikos joku sanoa millasta Taman Tune up oil on, ja mihin tarkotukseen? Uskaltaako sillä öljytä lugeja, vai mitä siihen tarkotukseen kannattaisi? Ddrum54 suositteli muistaakseni jotain moottoripyörän ketjuöljyä. Jos ei se ihan litkua ole, niin kaipa tuo ihan jees on. Mielellään saa olla jäykkää tavaraa kierteisiin. 2`n 4 |
Drumm3r 15.06.2005 11:27:13 | |
---|
En mää oo ainakaan mun rumpuja tuunannu kun sain ne. |
grooveman 15.06.2005 11:44:35 | |
---|
Itse olen huomannut että uusissa rummuissa on aika niukasti ruuveissa voitelua. Suosittelen valkovaseliinia kierteisiin, aika pienellä vaivalla saa kierteet kestämään pidempään. Osmo Seppälä Trion uusi levy nyt saatavilla!! |
Hei, osaisikos joku sanoa millasta Taman Tune up oil on, ja mihin tarkotukseen? En tiedä varmaksi, mutta käsittääkseni se on ompelukoneöljyä erilaisessa pullossa ja kalliimmalla. Harmony-centralista luin, eli pakkohan sen on olla totta. Millainen viidakon kuningas oikein olet?
Faro - bändi
Semisuper - rumpusivu |