eleeton 18.03.2005 18:33:18 | |
---|
Pikainen gallup: Kuka tämän näkevistä olisi kiinnostunut "bändikoulusta" Hyvinkää-Riihimäen seutuvilla? Ja olisi valmis myös jotain siitä maksamaan? Tai vanhemmat. ja takaisin sorvin ääreen... |
Tempura 18.03.2005 18:35:28 | |
---|
En itse ole kiinnostunut, mutta hyvä aihe, pitää kattoa mitä väki vastailee. Ihmisiä varmaan kiinnostaa että mille ikäryhmälle tätä suunniteltaisiin? |
eleeton 18.03.2005 18:55:33 (muokattu 14.06.2005 14:20:58) | |
---|
Mitään ikäryhmää ei ole poissuljettu, mutta luulen että parhaiten toimii 10-20 vuotiaille. ja takaisin sorvin ääreen... |
eleeton 14.06.2005 14:22:50 | |
---|
Myös luonnollisesti yksityisopetusta bändisoittimissa aloittelijoille olisi tarvittaessa tarjolla. |
weelie 14.06.2005 17:04:36 (muokattu 18.06.2005 11:00:56) | |
---|
Kyllä mua voisi kiinnostaa. Tosin rajoitteena on se, että olen 31-vuotias aloittelija. ja asun hellsingissä. Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
voishan se kiinnostaakki oon 12v ;P mitä siel opetetaan? |
PizzaKing 17.06.2005 23:00:08 | |
---|
ei semmosissa oo mitää järkee. Ilmaseks voi opetella ite samat asiat ni miks siitä pitäis maksaa? |
The wooden eye 17.06.2005 23:26:22 | |
---|
ei semmosissa oo mitää järkee. Ilmaseks voi opetella ite samat asiat ni miks siitä pitäis maksaa? Jos jätät maksamatta, muut maksavat enemmän! |
Fortune 18.06.2005 09:46:50 | |
---|
ei semmosissa oo mitää järkee. Ilmaseks voi opetella ite samat asiat ni miks siitä pitäis maksaa? Joo, samalla tavalla kuin kaikki asiat oppii kaikista parhaiten kantapään kautta kokeilemalla. Kuten esim. lääkärin ammatin, koulutus on aivan turhaa. Kokeilee ihmisillä, kunnes oppii. |
wavelength 18.06.2005 10:20:53 | |
---|