Super-Jari 12.06.2005 11:51:20 | |
---|
Aika yllättävää että joku sanoo Absoluuttisen nollapisteen. Minä näin sen Oulussa pari vuotta sitten ja se oli tylsin live mitä oon ikinä nähny. Ne näytti sille että ne keksii kokoajan mitä soittavat ja soittaminen näytti sille kuin ei olisi kiinnostanut sitten pätkäkään. Oisinko sitten nähnyt vaan huonon keikan? Basisti on HIENO soitin
-Eemil |
MagicMushroom 12.06.2005 12:19:57 | |
---|
Egotripin festarikeikat on aina ollu ihan huippuja, ja niin varmaan tänäkin kesänä. This is what happens when I let the injured half of my brain have its way. -Johanna, a.k.a MagicMushroom |
Cornflake 12.06.2005 16:57:41 | |
---|
Deep Turtle! Tosin vetääkö enää keikkaa? Jossain vaiheessa oli taas tauon tynkää. |
Henko 12.06.2005 20:30:06 | |
---|
Metallica. Iron Maiden on ihan paska. Aprillia vittu. Kaikki on aprillia. |
...And Justice For All 12.06.2005 20:39:06 | |
---|
Mokoma ja Teräsbetoni oli molemmat helvetin kovassa vedossa Sauna open airissa, luulisi noiden olevan aika jyriä tulevillakin keikoilla. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
SSilver 12.06.2005 21:03:11 | |
---|
Enpä olisin viime vuoden Ruisrockin sateiseen aamupäivään pystynyt parempaa starttia kuvittelemaan, kuin Viikate. Hyvä meininki, hyvännäköinen (!) yhtye ja hyvät kappaleet. Hyvä meininki. |
Torchi 12.06.2005 21:08:42 | |
---|
Jean S. tarjoaa hyvää soittotaitoa ja fiilistä. Taitaa olla lähinnä naisten suosikki. Siitä huolimatta olen kuitenkin jonkinasteinen poika. |
MagicMushroom 13.06.2005 20:41:22 | |
---|
Sit pitää lisätä Tiktak. Vaik en Tiktakin musiikista niin hirmusti diggaa, ni pakko kyl myöntää et niiden keikoilla on aina just hyvä meininki. This is what happens when I let the injured half of my brain have its way. -Johanna, a.k.a MagicMushroom |
Disco Ensemble Kuolleet Intiaanit Lapko "Informaatio ei ole sama kuin tieto. Tieto ei ole sama kuin viisaus. Viisaus ei ole sama kuin totuus. Totuus ei ole sama kuin kauneus. Kauneus ei ole sama kuin rakkaus . Rakkaus ei ole sama kuin musiikki. Musiikki on kaikkein parasta!" -Frank Zappa |
Artist 13.06.2005 21:34:01 | |
---|
22 Pistepirkko ja Hanoi Rocks. Molemmat ovat soittaneet tänä vuonna helvetin kovia keikkoja, Hanoi Rocksin uudella kokoonpanolla homma toimii nyt selvästi paremmin. Viime Tavastian keikalla oli nyt omat säätönsä, mutta soitto toimi. I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker!
*Bella Italia #10* |
Janne F 13.06.2005 21:39:49 | |
---|
Deep Turtle! Tosin vetääkö enää keikkaa? Jossain vaiheessa oli taas tauon tynkää. Deep Turtle is no more. |
PekkaRii 13.06.2005 22:25:16 | |
---|
Täytyy ehdottomasti rummuttaa Sweatmasterin puolesta. Yhden maininnan oli saanut tässä ketjussa, mutta mielestäni he ansaitsevat kyllä enemmän. Minun mielestäni Sweatmaster on kovin suomalainen bändi minkä olen ikinä nähnyt ja erityisesti homman tekee hienoksi, että he (mun kokemuksen perusteella) vetävät huippukeikkoja illasta toiseen. Ote ei lipsu. "Now that Poison's out of the way, we can go right to the top." - James Hetfield, Metallica, Rip Magazine, November 1991 |
STT 13.06.2005 22:29:09 | |
---|
Stam1na Absoluuttinen nollapiste Kauko Röyhkä (bändinsä kanssa) Ismo Alanko Säätiö YUP |
STT 13.06.2005 22:49:02 | |
---|
Aika yllättävää että joku sanoo Absoluuttisen nollapisteen. Minä näin sen Oulussa pari vuotta sitten ja se oli tylsin live mitä oon ikinä nähny. Ne näytti sille että ne keksii kokoajan mitä soittavat ja soittaminen näytti sille kuin ei olisi kiinnostanut sitten pätkäkään. Oisinko sitten nähnyt vaan huonon keikan? Tämä on varmaankin typerin kirjoitus ikinä. |
sellisti 13.06.2005 23:00:52 | |
---|
Tämä on varmaankin typerin kirjoitus ikinä. Mitäs typerää siinä oli? Keikalla ollut kertoi mielipiteensä keikasta. Ennemminkin typerää on toisten mielipiteiden teilaaminen, jos ne eriävät omista. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
Rumpali Rölli 14.06.2005 15:36:00 | |
---|
Se on ehottomasti Kiuas ja Norther Yo ho, yo ho, a pirate's life for me.
We pillage, we plunder, we rifle and loot.
Drink up me hearties, yo ho.
We kidnap and ravage and don't give a hoot.
Drink up me hearties, yo ho |
lasol 15.06.2005 10:19:12 | |
---|
Stam1na ja betoni, vaikkei kummallakaan pitkää livee taida tullakaan |
jussiohman 15.06.2005 10:23:22 | |
---|
Ehdottomasti Absoluuttinen Nollapiste. Parempaa ei voi olla eikä tulla. Syksyn kiertuetta odotellessa. Hakkuutyömaa |
tigrushka 15.06.2005 10:27:16 | |
---|
And the Lefthanded 22-Pistepirkko Melrose Shadowplay I got stripes ^..^ |
McNulty 15.06.2005 10:30:48 | |
---|
Turisas ja Roctum "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |