Ukko 11.06.2005 11:11:16 | |
---|
Uskokaa tai älkää, elämää on rokin ulkopuollellakin.. Huomannet että valtaosa tämän sivuston käyttäjäkunnasta on suurimmaksi osaksi heavy/rock orientoitunutta. Ainakin sen perusteella mitä tulee vastinetta näihin "listaa suosikkisi" kyselyihin. Heh .... kohta nuoriso älähtää vastalauseensa kuinka laaja musiikkimaku heillä onkaan. Odotellaan ! |
Sliv 11.06.2005 11:37:56 | |
---|
Hanoi rocks HIM Eppu normaali |
Margarita 11.06.2005 11:43:33 (muokattu 11.06.2005 11:43:57) | |
---|
No, ilman Brüssel Kaupallista ja Mana Manaa ei ainakaan olisi nykypäivän Suomi-heviä. Siekkarit oli myös tärkeä. Itse sanon kyllä täysin subjektiivisesti että Sweetheart. |
sormunen 11.06.2005 11:54:34 | |
---|
No, ilman Brüssel Kaupallista ja Mana Manaa ei ainakaan olisi nykypäivän Suomi-heviä. Siekkarit oli myös tärkeä. Itse sanon kyllä täysin subjektiivisesti että Sweetheart. Luitsä ton kysymyksen ennen omien fanituskohteittesi listaamista? Sama koskee montaa muutakin. Vai tiedättekö te tosiaan näin vitun vähän suomalaisesta populaarikulttuurista? No, mä siteeraan tähän ton kysymyksen vielä muistutukseksi: Mitkä ovat teidän mielestänne kaikkien aikojen merkittävimmät kotimaiset yhtyeet? Kansallisesti arvioiden? Ukolle: noinhan se on, mutta voishan sitä aina yrittää saada aikaan jotain juttua, vaikka sieltä se kulloinkin muodissa oleva teinipoppi esiin livahtaakin. Nyt hevi. Mun nuoruudessani Cream, Beatles, Zeppelin, T. Rex ja Bowie. |
Wahi 11.06.2005 12:01:32 | |
---|
En tiedä vastaako tämä mitenkään kysymykseen, mutta sanotaan nyt nämä itselleni tärkeimmät jutut. Kingston Wall Hurriganes Jukka Tolonen "Just take a deep breath and blast" -Jimmy Page |
HaloOfFlies 11.06.2005 12:15:56 | |
---|
Hanoi Rocks Wigwam Kingston Wall Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe |
Planetist 11.06.2005 12:23:12 | |
---|
Raptori Kerro miltä näytät kun ei kukaan sinua näe
Absoluuttinen nollapiste - Kerro ketä ajattelit |
-Jonny Starr- 11.06.2005 13:37:43 | |
---|
Hanoi Rocks HIM 69 Eyes "Time's never wasted, when you're wasted all the time" |
elbowski 11.06.2005 13:40:57 | |
---|
Hanoi Rocks HIM Smack (ei se teinibändi) Bind my idle hands, they only claw at me
Drown in emptiness, my soul is left to bleed
IMIK #25
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2 |
juici 11.06.2005 14:12:31 | |
---|
Nämä nyt tulee ihan sekaisin, mutta kuitenkin: -Eppu Normaali -Leevi And The Leavings -Juice Leskinen eri kokoonpanoineen -Hassisen Kone & Sielun Veljet -Hurriganes -Yö -Dingo (niin ällöltä kuin kuulostaakin) "Vittu kun täällä on kylmä..." Perkele, ei Kannaksellakaan '42 lämmin ollu! |
Nixzar 11.06.2005 14:16:42 | |
---|
Kingston Wall Hurriganes Sentenced Nuo nyt tuli ensimmäisenä mieleen. *IHKK #12* |
Järvihirviö 11.06.2005 14:18:14 | |
---|
Aavikko, Kingston Wall ja Brothomstates. |
sellisti 11.06.2005 17:13:46 | |
---|
Luitsä ton kysymyksen ennen omien fanituskohteittesi listaamista? Sama koskee montaa muutakin. Vai tiedättekö te tosiaan näin vitun vähän suomalaisesta populaarikulttuurista? No, mä siteeraan tähän ton kysymyksen vielä muistutukseksi: Luitko itse? Eikös siinä sanota ihan selvästi, että "teidän mielestänne"? "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
sormunen 11.06.2005 18:35:54 | |
---|
Luitko itse? Eikös siinä sanota ihan selvästi, että "teidän mielestänne"? Sun mielestäsi siis "teidän mielestänne" tarkoittaa ihan jotain vallatonta heittoa? Selvennän: jos sanotaan, että nimetkää teidän mielestänne maailman korkein vuori (koska sekin on keskustelun alainen asia), niin yhtä relevantteja vastauksia olisivat Kyöpelinvuori ja Himalaja? Teidän mielestänne? Ookoo, hyväksytään. Perustelut olisivat kuitenkin kivat. Tämmösetkin jutut ovat näetsen ihan arvotettavissa. Eihän siis sun(kaan) mielestäsi sentään Sweetheart, siitä huolimatta, kuinka paljon siitä diggaa, voi sentään olla kaikkien aikojen merkittävin suomalainen bändi? Vai voiko? Kaikki mielipiteet eivät suinkaan ole yhtä arvokkaita. |
baron 11.06.2005 20:48:46 (muokattu 11.06.2005 20:49:08) | |
---|
Toi Värttinäkin on joteskin uranuurtaja, ei kopioija, kuten valtaosa tässä säikeessä esitetyistä rokkibändeistä. "sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän" |
Wigwam Kingston Wall Blues Section Omat ruumiintoimintoni hämmästyttävät minua joka päivä |
Tupuna 11.06.2005 23:08:32 | |
---|
Vaikea kysymys, koska kaikki on niin suhteellista. - Wigwam on tärkeä yhtye Love Recordsin takia - Hurriganes näytti, miten rokataan - Eppu Normaali on yhden kokonaisen sukupolven ääni (suomirockin aika) - Ismo Alanko eri projekteineen on rikastuttanut suomirockia aika lailla - Hanoi Rocks on tärkeä vaikuttaja, ajassaan aidosti erilainen muuhun suomalaiseen kamaan verrattuna, ensimmäiset kunnon linkit ulkomaille - HIM tekee nyt sen, mitä mikään suomalainen bändi ei ole aiemmin tehnyt: kohti maailmansuosiota Tuossa omat valintani. HIMin suuruus häkellyttää jo nyt - jännittääkin ajatella, mitä HIMistä tulee syksyllä, kun levy julkaistaan heti ympäri maailmaa! ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
sellisti 11.06.2005 23:18:26 (muokattu 11.06.2005 23:25:27) | |
---|
Sun mielestäsi siis "teidän mielestänne" tarkoittaa ihan jotain vallatonta heittoa? Ei vaan sitä, että ihmisiltä kysytään heidän omaa mielipidettään, ja he sanovat sen. Jos joku niistä on sinun mielestäsi vallaton heitto, niin se on vain sinun mielipiteesi. Selvennän: jos sanotaan, että nimetkää teidän mielestänne maailman korkein vuori (koska sekin on keskustelun alainen asia), niin yhtä relevantteja vastauksia olisivat Kyöpelinvuori ja Himalaja? Teidän mielestänne? Väitätkö sä, että vuoren korkeutta ja musiikin laatua voidaan mitata yhtä yksiselitteisesti? Maailman korkein vuori on sikäli helpompi nimetä, että siinä ei ole muita kriteerejä kuin korkeus. Bändin merkittävyyttä taas voidaan mitata hyvinkin monella tekijällä, ja nähdäkseni ketjun aloittaja ei rajannut millään lailla sitä, miten bändin pitää olla merkittävä, ts. kenen näkökulmasta, millä arvoilla mitattuna jne. Ookoo, hyväksytään. Perustelut olisivat kuitenkin kivat. Tästä oon samaa mieltä. Eihän siis sun(kaan) mielestäsi sentään Sweetheart, siitä huolimatta, kuinka paljon siitä diggaa, voi sentään olla kaikkien aikojen merkittävin suomalainen bändi? Vai voiko? Ei tässä asiassa ole mitään absoluuttista oikeaa tai väärää. Jos joku on asiasta tuota mieltä, niin et sinä voi sitä vääräksi julistaa. Tai sitten pitää todellakin rajata ne kriteerit, joilla sitä merkittävyyttä mitataan. Kaikki mielipiteet eivät suinkaan ole yhtä arvokkaita. Tästä mä en kyllä ole samaa mieltä. Varsinkaan musiikissa. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
Tupuna 11.06.2005 23:34:43 | |
---|
Monta tuli? Yhdeksän näyttää olevan. Keskustelkaamme veljet. Sormunen, valintasi olivat kerrassaan oivia ja hyvin perusteltuja. Meinasin antaa plussan, mutta tämä viimeisen lauseen takia en jaksa vaivautua näppäämään hiirtäni plussan kohdalta.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Bonham 11.06.2005 23:40:20 | |
---|
Sormunen, valintasi olivat kerrassaan oivia ja hyvin perusteltuja. Meinasin antaa plussan, mutta tämä viimeisen lauseen takia en jaksa vaivautua näppäämään hiirtäni plussan kohdalta. Nääh, käyt ostaa kaupasta munat ja osallistut reippaasti vaan... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |