Tempura 26.05.2005 20:12:39 | |
---|
Piti laittaa taas tavaraa tulemaan. Muistaakseni 7 levyä ja 6o euroa. Oli taas semmoinen "pitääpä taas ostaa uudestaan hukkaamani hyvät levyt" - olo ja laitoin tulemaan tavaraa. Onneksi oli halvalla juuri Soundgardenia, Nirvanaa yms. Yksi täyshintainen, Elbowin tuorein levy mukana. Olen vähän yllättynyt kuinka koukuttavaa tämmöinen tilailu voi olla, tuolta löysi aika hyviä halppiksia. |
Planetist 26.05.2005 23:59:04 | |
---|
Tilasin ihan läpällä lou reedin metal machine musicin, raha sokaisi minut. aseta jotain ihan helvetin hauskaa tähän. hymiö.
Pastilli? |
Larke 27.05.2005 00:30:09 | |
---|
Tuli tilattua taas "muutama" levy. Muuten ok, mutta yhdestä levynpidikkeet paskana. Eikä jaksa sen takia valittaa. |
Henkeen ja Vereen 27.05.2005 08:44:24 | |
---|
Tilasin viikko sitten viisi levyä ja eilen tuli sähköpostia, että viisi (=kaikki) tilaamistani levyistä myöhästyvät. Enpä ole ennen tällaiseen törmännyt CDON:sta tilatessani. I like people who shake other people up and make them feel uncomfortable.
-J.Morrison- |
disarm 08.06.2005 23:21:03 | |
---|
Kannattaa valittaa niistä hajonneista kansista. Sain sähköpostiin alennuskoodin kun posti toi kahdet rikkinäiset kannet peräkkäin. emptiness is loneliness
loneliness is cleanliness
cleanliness is godliness
and god is empty
just like me |
sellisti 08.06.2005 23:27:29 (muokattu 08.06.2005 23:27:49) | |
---|
Kannattaa valittaa niistä hajonneista kansista. Sain sähköpostiin alennuskoodin kun posti toi kahdet rikkinäiset kannet peräkkäin. Mullakin tuli viime viikolla ensimmäistä kertaa levyn mukana rikkinäiset kannet, aika monta kertaa olen kumminkin levyjä tilannut. Mutta kätevää on tuo, että siellä sivulla on valmis lomake jonka voi täyttää ilmoittaakseen rikkinäisistä kansista. Ei tarvi lähettää sähköpostia eikä rikkinäisiä kansia takaisin. Uudet tuli parin kolmen päivän päästä postissa. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
Angus 08.06.2005 23:45:25 | |
---|
Mullakin tuli viime viikolla ensimmäistä kertaa levyn mukana rikkinäiset kannet, aika monta kertaa olen kumminkin levyjä tilannut. Mutta kätevää on tuo, että siellä sivulla on valmis lomake jonka voi täyttää ilmoittaakseen rikkinäisistä kansista. Ei tarvi lähettää sähköpostia eikä rikkinäisiä kansia takaisin. Uudet tuli parin kolmen päivän päästä postissa. Joo toi on kyllä hyvä juttu. Play.com:sta (muuten pirun hyvä paikka) tuli rikkinäiset kannet ja kun niistä valitin, niin sanoivat että pitää levy lähettää takaisin niin saa ehjät kannet ja levyn sitten takaisin. Sanoin että ei kiitos, ei viitsinyt ruveta niin kauaa odottamaan, että levyä pääsee kuuntelemaan. "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |
pira 08.06.2005 23:46:04 | |
---|
Tilasin viikko sitten viisi levyä ja eilen tuli sähköpostia, että viisi (=kaikki) tilaamistani levyistä myöhästyvät. Enpä ole ennen tällaiseen törmännyt CDON:sta tilatessani. Tilasin ekan kerran viikko sitten tuolta levyjä. 8 cd:tä ja 2 dvd:tä. Viisi cd-levyä sanottiin myöhästyneen, eikä ne näytä vieläkään lähteneen matkaan. Positiivinen mieli silti jäi puljun toiminnasta. Halpislevyistä tosiaan löytyy paljon aarteita. Vibrato lähtee syrämmestä. |
carlos 09.06.2005 12:19:55 | |
---|
Sweatmasterin Sharp cut ja hellacoptersin rock and roll is dead tulivat tänään. Eikä mitään mutkia ollut matkassa. Rahat pitää tuhlata, ennen kuin ne loppuvat. |
Kusse 09.06.2005 13:29:59 | |
---|
Seinfeldin ystäville tiedoksi: Seinfeld season 3, 29,95€. Aika halpa. I've sold my soul, so when my body goes cold, I'll go straight to hell. |
Mimi 09.06.2005 18:48:42 | |
---|
Mulle tuli myös ensimmäistä kertaa rikkinäiset kuoret. Velvet revolver oli säästynyt, kun siinä oli se pahvi päällä, mutta molemmat Diablot oli tuhanne päreinä, tai toinen vähän vähemmän, mutta toinen oli niin paskana, että valitin. Ilmoitin perjantaina, uudet kannet maanantainan perillä! Ei siis valittamista. Ihan HUONO(kili)! Mako eräässä topikissa: "Kohta on great balls on fire itse kullakin kun nuo Mnetin femakot™ rynää tänne" |
White Pony 10.06.2005 22:01:34 | |
---|
ei ole mulla kyllä ollut koskaan kansia rikki tai mitään muutakaan vastaavaa...tilaukset olen saanut aina "naksu"muoviin ja pahviin käärittynä.... |
ei ole mulla kyllä ollut koskaan kansia rikki tai mitään muutakaan vastaavaa...tilaukset olen saanut aina "naksu"muoviin ja pahviin käärittynä.... Ei mullakaan tähän mennessä. Olisko ollut ~5 kerta kun tilasin, ekoilla kerroilla tuli pelkkään pahvikoteloon pakattuna, silloin ei mitään ongelmaa, ja nyt viimeiset tulleet kuplamuovipaketissa. Yleensä vain pari levyä, nyt oli kolme, ja ne levyt oli limittäin huonosti siellä paketissa. Luulisin että tämä oli syy siihen, että levyt olivat rikki... Uudet kannet olikin pakattu niin tiiviisti, etteivät pässeet kolisemaan siellä paketissa. Ihan HUONO(kili)! Mako eräässä topikissa: "Kohta on great balls on fire itse kullakin kun nuo Mnetin femakot™ rynää tänne" |
FlatOutFucked 25.06.2005 16:39:13 (muokattu 25.06.2005 16:42:34) | |
---|
Tilasin viikko sitten viisi levyä ja eilen tuli sähköpostia, että viisi (=kaikki) tilaamistani levyistä myöhästyvät. Enpä ole ennen tällaiseen törmännyt CDON:sta tilatessani. Sama juttu minulla tänään. Viisi levyä minullakin tilauksessa. Valikoima on kyllä iso, kuten monessa nettikaupassa, mutta käytännössä tiettyjä levyjä ei tule saamaan. It´s making me sick, I want no part of it. Stop waving that flag. |
Wiitala 25.06.2005 18:33:45 | |
---|
Kaikki levyt ovat tulleet mitä olen tilannutkin, ja yhdessäkään ei ole mennyt puoltatoista viikkoa kauempaa. Viime aikoina alkanut tulla rikkinäisillä kansilla, mutta kuten aiemminkin perukka on todennut niin uudet saa tilalle vaivattomasti. Torstaina tipahti taas parilla sadalla levyjä, ja nyt oli digipacki paskana. Odottelen lahden takaa infoa että mitä pitäisi tehdä. Silti tilaan jatkossakin - ja paljon. "Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin." |
Mimi 26.06.2005 17:22:29 | |
---|
Torstaina tipahti taas parilla sadalla levyjä, ja nyt oli digipacki paskana. Odottelen lahden takaa infoa että mitä pitäisi tehdä. Silti tilaan jatkossakin - ja paljon. Pahvikantinen siis? Joudut lähettämään koko levyn sinne, jos haluat kunnossa olevan. Pahvikansia kun on hankala jemmailla varastoon, kun joka levyssä kuitenkin omanlaiset. Kansilehdyköitä ei voi vaihtaa kuten muovikansiin. Vikailmoitusta vaan menemään, ja levy messiin. Eköhän ne pian sulle uuden laita. Pitko tollotti, hiiri vikisi, ja minä karjuin vieressä että "et perkele syö sitä"! -Jani The Rock |
SGitar 26.06.2005 18:04:25 | |
---|
Ensimmäisen kerran tänään tilasin cdonista tavaraa. Tilasin Ramonesin cd:n Live 1.7.78 Palladium Nyc ja dvd:n American graffiti. Ramonesin cd makso cdonissa 8.95 ja sama cd swamp musicissa 21e. Aika halpoja cd:t cdonissa kyllä on. Gabba Gabba Hey |
Marlowe 26.06.2005 19:12:21 | |
---|
Minä alan hiljalleen perua kaikkia positiivisia sanomisiani CDOnista. Laitoin muutaman viikon sisään kolme tilausta, ja tänään viimeisestäkin tuli ilmoitus, jonka mukaan levyjen toimitus viivästyy hieman. Ja se koskee sitten kaikkia kiekkoja, yksikään ei tule ajallaan. Lisäksi CDOnin päässä on töppöilty oikein kunnolla laskujen kanssa, kiitos postilaatikostani alas tipahtaneen paketin, joka sisälsi yhden väärän levyn. Se on yksistään aiheuttanut ties minkälaista ongelmaa (luvattua palautuskuorta ei kuulunut, virheellisestä laskusta tuli karhuja ja sitä rataa). Nyt kun luulin saaneeni asian selvitettyä sähköpostin välityksellä, sain kirjeen turkulaiselta perintäfirmalta, joka uhkaili jo oikeustoimilla ja luottokelpoisuuden menettämisellä. Tiliotteeni mukaan olen maksanut kaiken niin kuin pitääkin, mutta virheellinen lasku on silti jäänyt kummittelemaan firman kirjanpitoon. Prkl. Turkulaisella perintäfirmalla on kyllä viileä nimi, Gothia. = ) The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby) |
Wiitala 26.06.2005 23:39:06 | |
---|
Pahvikantinen siis? Joudut lähettämään koko levyn sinne, jos haluat kunnossa olevan. Pahvikansia kun on hankala jemmailla varastoon, kun joka levyssä kuitenkin omanlaiset. Kansilehdyköitä ei voi vaihtaa kuten muovikansiin. Vikailmoitusta vaan menemään, ja levy messiin. Eköhän ne pian sulle uuden laita. Näin minäkin ajattelin, mutta ilmeisesti lähettävät jonkin palautuskuoren tai jonkin. Näin muistelisin. Ilmoitus on siis jo tehty, mutta juhannusaattona - joten odottelen vastausta alkuviikosta. Toivotaan että saan korvaukseksi vaikka alennuskoodin. ; ) "Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin." |
Velko 27.06.2005 11:37:05 | |
---|
Tilasin tuossa toukokuun lopussa Brecker Brothersin nimikkolevyn ja pari muuta. Ne muut tulivat puolessatoista viikossa, mutta Breckeristä tuli ilmoitus että sori, myöhästyy. Viime viikolla sitten ilmoittivat että sori, ei sitä koko levyä ole heillä eikä kenelläkään, että tilauksenne on jouduttu perumaan. Hyvitykseksi lupasivat maksaa seuraavasta tilauksesta postikulujen verran. Ihan kiva se hyvitys, mutta olisin luullut että sellainen yritys pystyy yhden levyn etsimään jostain kuukaudessa? Ihminen on vain värisokea pallokala elämän tiskialtaassa. |