Aihe: CD levyjen kansilehtiset
1 2 3
Bonham
10.06.2005 16:12:09
Nyt alkaa menee hermot!

Teksti on niin pientä, ettei vanhus enää näe niitä lukea.. tää on rasittavaa!!

Ei mulla muuta.. tana.
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Bonham
10.06.2005 16:29:55
Ja vielä semmonen huomio; varsinkin demoja ja ekoja levyjä tekevien yhtyeiden kannattaa oikeasti tsekata saako kansien infoista selvää... josko joku vaikka kiinnostuu yhtyeestä...
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Mechanizm
10.06.2005 16:40:09
Optikko auttaa
Life is like a penis, when it gets hard, fuck it.
rockitsb
10.06.2005 17:00:54
Ja biisilistassa TÄYTYY lukea raitojen numerot. Ja levyn nimi siinä sivussa pitää lukea OIKEINPÄIN kun sen laittaa oikeaoppisesti hyllyyn, eikä väärinpäin, koska se ärsytää.
Bella Italia #5
mikko1
10.06.2005 17:16:28
Ja biisinsanat kuuluu kirjoittaa koneella, ei käsin!
Antti1997
10.06.2005 18:17:36
Kansilehtisen tulee myös sisältää riittävästi infoa ja jokusen kuvan, mutta se ei saa olla liian paksu. Muuten se on vaikea saada kansista pois.
M-Juhana
10.06.2005 18:21:20

Nyt alkaa menee hermot!

Ei mulla muuta.. tana.

VINYYLIT takas !!!
You know we ain’t too good looking, But we are satisfied -LEMMY-
Fortune
10.06.2005 19:49:54

No jaa, jos hallitsee kalligrafian jalon taidon ja osaa oikeasti, niin siitä vain käsin tekemään. Ei minua haittaa, jos se istuu lehdykän graafiseen ilmeeseen.
The man with the Shar-Pei tummy
"Look behind you, a three-necked guitar!"
jPekka
11.06.2005 09:57:47

No jaa, jos hallitsee kalligrafian jalon taidon ja osaa oikeasti, niin siitä vain käsin tekemään. Ei minua haittaa, jos se istuu lehdykän graafiseen ilmeeseen.

Juu, hyvin käsinkirjoitettu on todella kaunista, ja hyvin luettavaakin. Ei kuitenkaan malvanvärisellä tekstillä vaaleansinisen kirjavalle pohjalle kuten eräässä vanhassa lempparilevyssäni - se oli vaikealukuista jopa LP-version sisäpussissa...
- Mitä on biljoona mikrofonia? - ??? - Yksi megafoni.
willie
11.06.2005 10:52:05
Suurennuslasi on ollut tuossa pöydällä jo joitakin vuosia, vaikka päässä onkin suht uudet lasit. Hyvä kohdevalo jeesaa myös.
Pelsi
11.06.2005 11:11:57
Ja biisilistassa TÄYTYY lukea raitojen numerot. Ja levyn nimi siinä sivussa pitää lukea OIKEINPÄIN kun sen laittaa oikeaoppisesti hyllyyn, eikä väärinpäin, koska se ärsytää.

Niin saatana! En ymmärrä, että miksi alunperinkään joissain levyissä on se sivupuoli väärinpäin.
"On kahdenlaisia ihmisiä: Niitä, jotka jättävät vessanpöntön kannen ylös ja niitä, joiden mielestä se on törkeää."
>-)))> #3
MegaMan Club #005 - Top Man
Pitkavirta
11.06.2005 11:48:33
Nyt alkaa menee hermot!

Ei mulla muuta.. tana.

Björkin Medulla -levyn lehtinen on vittumaisin vähään aikaan. Kaikki printattu mustalla ihan saatanan tumman harmaalle pohjalle. Ei edes sillein kiiltävällä matalle tai toisinpäin - niin siitä sais selvääkin. Mut pirun hyvä levy silti :)
the 666 club #1
So maybe tomorrow I'll find my way home
maelstrom
11.06.2005 12:23:35
Ne lehtiset on perkele taidetta eikä mitään akuankkoja...
Ei musiikki ääntä ole, vaan tunteita. IMIK #12
Fortune
11.06.2005 12:26:11

Mutta niillä on käytännön tarkoitus -> käyttötaidetta. Liika kikkailu tekee niistä ihan jotakin muuta kuin käyttökelpoista -> lehdykkä on epäonnistunut.
The man with the Shar-Pei tummy
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Kärpäsruoska
11.06.2005 12:35:26

Akuankat on taidetta.
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
Juugeli
11.06.2005 12:54:36

Jep. Toisinaan voi olla hyvin ärsyttävät luettavat. Hyvänä esimerkkinä Rancid - Indestructible-levyn kansilehtinen.
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
sikanaama
11.06.2005 15:36:56
Kannet pitää maalata vesiväreillä. Kaikista erilaiset.
Käyn suihkussa vain koska rakastan sinua.
stickyfinger
11.06.2005 15:39:04
Jep. Toisinaan voi olla hyvin ärsyttävät luettavat. Hyvänä esimerkkinä Rancid - Indestructible-levyn kansilehtinen.

Joo, tuota "Indestcrutiblen" kansilehdykkää on E R I T T Ä I N viddumainen lukea.
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
hörhö
11.06.2005 15:47:36

Ja biisilistassa TÄYTYY lukea raitojen numerot.

Sekä kappaleiden kestot.
"Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara, myy mulle halpa av-etunen
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)