rahvas 10.06.2005 08:43:31 | |
---|
Jep. Eli kävi työtapaturma ja nyt on nuotit mutta ei sanoja. Nämä varmaan joltain löytyisivät jostain? Toinen vaihtoehto on tietysti muuttaa settiä ennen iltaa.. |
baron 10.06.2005 09:58:54 | |
---|
Twist... à St Tropez Oui ça fait partie de l'ambiance De St Tropez C'est là que commencent Toutes les danses qu'on lance En France Pour les vacances Twist... à St Tropez On est toujours en avance A St Tropez Vas-y mais Vadim, Brigitte, Sacha nous quittent Un jour ils seront de retour Tous ne pourront jamais S'en passer Tous viennent ici pour m'amuser Tous ont un jour appris à danser Twist... à St Tropez Oui, on vient partout dans le monde Vers St Tropez On vois sur la plage Mille visages Plus tard ils iront danser "sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän" |
rahvas 10.06.2005 11:25:21 | |
---|
Haha. Tuon kun työnnän meidän laulajan eteen ex-tempore, niin siinähän saadaan ilo irti. Joo... kyllähän minä sen tiesin, ettei tuo Jämsenin oma kipale ole. Hieno käännös kyllä. St.Tropez - Yyteri. No hiekkaahan niissä on molemmissa. |
half 10.06.2005 11:26:16 | |
---|
Haha. Tuon kun työnnän meidän laulajan eteen ex-tempore, niin siinähän saadaan ilo irti. Joo... kyllähän minä sen tiesin, ettei tuo Jämsenin oma kipale ole. Hieno käännös kyllä. St.Tropez - Yyteri. No hiekkaahan niissä on molemmissa. Ootappa hetki Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
baron 10.06.2005 11:33:09 (muokattu 10.06.2005 11:34:59) | |
---|
Haha. Tuon kun työnnän meidän laulajan eteen ex-tempore, niin siinähän saadaan ilo irti. Joo... kyllähän minä sen tiesin, ettei tuo Jämsenin oma kipale ole. Hieno käännös kyllä. St.Tropez - Yyteri. No hiekkaahan niissä on molemmissa. Twist à Saint-Tropez. Johnny Hallydayn piisi, Ranskan lahja rokille. Mulla ei oo suomalaisia sanoja, ilman muuta olisin pistänyt ne. "sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän" |
half 10.06.2005 11:48:11 | |
---|
Twist soi Yyterin se tuli hiekalle silloin, kun aamukin ja sen aamutuuli kai ensin kuuli kun päivä koitti sen meri soitti Twist soi Yyterin se mukaan hiekalle kutsuu nyt meitäkin ja hiekkaisin säärin me mielinmäärin twistiä tanssitaan Hei, jos liian kuuma sulla on niin, sun täytyy tulla varjohon kai on aika uintituokion Näitä sitten kertaillaan tarpeen mukaan Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
baron 10.06.2005 11:50:41 | |
---|
Mites noi ranskalaiset näyttää paljon pidemmältä? Kyllä mä suosittelisin, että Rahvaan laulaja opettelisi ne. Ei sen ääntämisen tartte niin vimeisen päälle olla kunhan sorauttaa sen Tropez'n ärrän. "sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän" |
El Condor 10.06.2005 11:51:11 (muokattu 10.06.2005 11:52:54) | |
---|
Ulkomuistista jotenkin näin: Twist soi Yyterin. Se tuli hiekalle (tai rannalle?) silloin kun aamukin. Ja sen aamutuuli kai ensin kuuli. Kun päivä koitti, sen meri soitti. Twist soi Yyterin. se mukaan hiekalle kutsuu nyt meitäkin. ja hiekkaisin säärin me mielin määrin twistiä tanssitaan. Hei, jos liian kuuma sulla on niin sun täytyy tulla varjohon tai on aika uintituokion. Twist soi Yyterin se mukaan hiekalle kutsuu nyt meitäkin ja hiekkaisin säärin näin tanssitaan. Muut voinee korjailla. EDIT: Half ehti ensin, mutta samoilla linjoilla näköjään ollaan. "Get to the point where you don't have to practice. This leaves a lot more time for eating or wasting time." |
Aika hyvä konsensus! Voidaan kai lyödä lukkoon M-netin virallisena versiona. "sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän" |
rahvas 10.06.2005 11:58:26 (muokattu 10.06.2005 12:01:14) | |
---|
Kiitoksia x 100. Tiesin että Muusikoiden nettiin ja ennenkaikkea Tanssimusiikkipalstaan voi luottaa. Itse muistelen, että lopussa tosiaan tanssitaan hiekkaisin säärin... siis siinä versiossa mitä me treenattiin. Eli kyllä noista saadaan rakenneltua jonkinlainen kompromissi. Ja epsanjaa meidän laulaja pystyisikin vetämään (joskus meni La Bamba prima vista ilman papereita), mutta tuo ranska voisi mennä komiikan puolelle. Niillä kun on se ihme kurkkuärräkin... |
Jerry_Jones 10.06.2005 23:17:23 | |
---|
Twist à Saint-Tropez. Johnny Hallydayn piisi, Ranskan lahja rokille. Mulla ei oo suomalaisia sanoja, ilman muuta olisin pistänyt ne. Ei ole nyt sentään kuitenkaan Ranskan Dannyn biisi. Twist à Saint-Tropez'n teki ja esitti jo 60-luvun alussa Les Chats Sauvages. Biisi ylsi Ranskan listaykköseksi ja oli listoilla ympäri Euroopan ja siitä se Yyterin twistkin innoituksensa sai. |
baron 11.06.2005 08:34:38 | |
---|
Ei ole nyt sentään kuitenkaan Ranskan Dannyn biisi. Twist à Saint-Tropez'n teki ja esitti jo 60-luvun alussa Les Chats Sauvages. Biisi ylsi Ranskan listaykköseksi ja oli listoilla ympäri Euroopan ja siitä se Yyterin twistkin innoituksensa sai. Joo, joteskin se muisti vähän pätki, vuosi oli 61 ja Ranskan kakkoseksi. "sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän" |