Aihe: Yyterin twist -sanat
1
rahvas
10.06.2005 08:43:31
Jep. Eli kävi työtapaturma ja nyt on nuotit mutta ei sanoja. Nämä varmaan joltain löytyisivät jostain? Toinen vaihtoehto on tietysti muuttaa settiä ennen iltaa..
baron
10.06.2005 09:58:54

Twist... à St Tropez
Oui ça fait partie de l'ambiance
De St Tropez
C'est là que commencent
Toutes les danses qu'on lance
En France
Pour les vacances
Twist... à St Tropez
On est toujours en avance
A St Tropez
Vas-y mais
Vadim, Brigitte,
Sacha nous quittent
Un jour ils seront de retour

Tous ne pourront jamais
S'en passer
Tous viennent ici pour m'amuser
Tous ont un jour appris à danser
Twist... à St Tropez
Oui, on vient partout dans le monde
Vers St Tropez
On vois sur la plage
Mille visages
Plus tard ils iront danser
"sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän"
rahvas
10.06.2005 11:25:21
Haha. Tuon kun työnnän meidän laulajan eteen ex-tempore, niin siinähän saadaan ilo irti.

Joo... kyllähän minä sen tiesin, ettei tuo Jämsenin oma kipale ole. Hieno käännös kyllä. St.Tropez - Yyteri. No hiekkaahan niissä on molemmissa.
half
10.06.2005 11:26:16
Haha. Tuon kun työnnän meidän laulajan eteen ex-tempore, niin siinähän saadaan ilo irti.

Joo... kyllähän minä sen tiesin, ettei tuo Jämsenin oma kipale ole. Hieno käännös kyllä. St.Tropez - Yyteri. No hiekkaahan niissä on molemmissa.

Ootappa hetki
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
baron
10.06.2005 11:33:09 (muokattu 10.06.2005 11:34:59)

Twist à Saint-Tropez.
Johnny Hallydayn piisi, Ranskan lahja rokille.
Mulla ei oo suomalaisia sanoja, ilman muuta olisin pistänyt ne.
"sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän"
half
10.06.2005 11:48:11
Twist soi Yyterin
se tuli hiekalle silloin, kun aamukin
ja sen aamutuuli
kai ensin kuuli
kun päivä koitti
sen meri soitti

Twist soi Yyterin
se mukaan hiekalle kutsuu nyt meitäkin
ja hiekkaisin säärin
me mielinmäärin
twistiä tanssitaan

Hei, jos liian kuuma sulla on
niin, sun täytyy
tulla varjohon
kai on aika uintituokion

Näitä sitten kertaillaan tarpeen mukaan
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
baron
10.06.2005 11:50:41

Mites noi ranskalaiset näyttää paljon pidemmältä?

Kyllä mä suosittelisin, että Rahvaan laulaja opettelisi ne.
Ei sen ääntämisen tartte niin vimeisen päälle olla kunhan sorauttaa sen Tropez'n ärrän.
baron
10.06.2005 11:53:14

Aika hyvä konsensus!

Voidaan kai lyödä lukkoon M-netin virallisena versiona.
rahvas
10.06.2005 11:58:26 (muokattu 10.06.2005 12:01:14)
Kiitoksia x 100.

Tiesin että Muusikoiden nettiin ja ennenkaikkea Tanssimusiikkipalstaan voi luottaa.
Itse muistelen, että lopussa tosiaan tanssitaan hiekkaisin säärin... siis siinä versiossa mitä me treenattiin. Eli kyllä noista saadaan rakenneltua jonkinlainen kompromissi.

Ja epsanjaa meidän laulaja pystyisikin vetämään (joskus meni La Bamba prima vista ilman papereita), mutta tuo ranska voisi mennä komiikan puolelle. Niillä kun on se ihme kurkkuärräkin...
Jerry_Jones
10.06.2005 23:17:23

Twist à Saint-Tropez.
Johnny Hallydayn piisi, Ranskan lahja rokille.
Mulla ei oo suomalaisia sanoja, ilman muuta olisin pistänyt ne.

Ei ole nyt sentään kuitenkaan Ranskan Dannyn biisi. Twist à Saint-Tropez'n teki ja esitti jo 60-luvun alussa Les Chats Sauvages. Biisi ylsi Ranskan listaykköseksi ja oli listoilla ympäri Euroopan ja siitä se Yyterin twistkin innoituksensa sai.
baron
11.06.2005 08:34:38

Ei ole nyt sentään kuitenkaan Ranskan Dannyn biisi. Twist à Saint-Tropez'n teki ja esitti jo 60-luvun alussa Les Chats Sauvages. Biisi ylsi Ranskan listaykköseksi ja oli listoilla ympäri Euroopan ja siitä se Yyterin twistkin innoituksensa sai.

Joo, joteskin se muisti vähän pätki, vuosi oli 61 ja Ranskan kakkoseksi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)