Juhani 07.06.2005 15:52:08 | |
---|
Ai mää vai? :) Perhana, alkaa katu-uskottavuus kärsimään, kun on nimi esillä kaikenmaailman medioissa... *vetää viitan harteille ja painuu takaisin maan alle* Muista sitten kun mennään treeneihin niin ottaa aurinkolasit ettei meitä tunnisteta. ;) |
Muista sitten kun mennään treeneihin niin ottaa aurinkolasit ettei meitä tunnisteta. ;) Mä ettin teidän kämpän ja tuun kärkkymään nimmareita! Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
Juhani 07.06.2005 17:01:08 | |
---|
Samat sanat! Siis pali-pali onnea! ...niin ja tietysti sama kyssä; mitkä olivat kaksi muuta bändiä? :) - Tony - 2. Kroove-kvartetti ja 3. Vapaat Radikaalit Luin muuten sun haastattelun tuossa vähän aikaa sitten City lehdestä. Onnea vain perheenlisäyksestä. :) |
Juzzu 07.06.2005 17:51:54 | |
---|
Huomasiko kukaan, että jomman kumman iltapäivälehden viikonloppuliitteessä oli "Mitä muusikko juo?" -graafi, jonka lähde oli Mnetin gallup :) Oho! Hehe... Hienoa :o) Jaa mää vai? |
sellisti 07.06.2005 21:50:04 | |
---|
2. Kroove-kvartetti No jopas jotain. Opiskelukaverit tuon aikanaan perustivat, onkohan kokoonpano pysynyt samana..? Erikoista - mutta hienoa - että tuollaisenkin noteerasivat. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
Paperilyhty 08.06.2005 09:42:25 | |
---|
Huomasiko kukaan, että jomman kumman iltapäivälehden viikonloppuliitteessä oli "Mitä muusikko juo?" -graafi, jonka lähde oli Mnetin gallup :) Joskus aikaisemminkin oli lainattu jotain gallupia sinne lehteen, vissiin "Bändinne tyhmin jäsen?". "We always wanted to sell out but no one was buying" - Wayne Kramer, MC5 |
tony.wirtanen 08.06.2005 15:03:59 | |
---|
Onnea vain perheenlisäyksestä. :) Kiitoksia vaan mahottomasti. :) Pieni kaunis prinsessa sieltä sitten tuli. Ei keikkailu oikeesti oo niin vakavaa. Ei tehdä kivistä tiedettä. Ehkä mokaat, ehkä et. So not. Tsänssit on kuitenki fifti-sixti. ;) |