Aihe: Legendaarisin/hauskin hetki bändisi kanssa?
1 2
Sijuk
04.06.2005 14:34:21

meiän bändin legendaarisin/hauskin/tylsin hetki on ehottomasti se kun ruvettiin soitteleen Knockin´on heavens dooria.. eihän kukaan sitä kunnolla osannu joten siirryttiin suoraan loppu jameihin joka pyörii sitä G,D,C:tä koko ajan...sitä me soitettiin n. puol tuntia ja soitettiin sooloja siihen päälle...tiluttamisekshan se meni...rumpali soitti sitä samaa paskaa koko ajan ja tämän jälkeen rumpali ilmoitti että heavens dooria ei enää soiteta ja se loppu siihen... seuraavalla kerralla ehotettiin kyseistä kappaletta ja hyvä ettei saatu rumpukapulasta päähän..
Rock N´ Fuckin´ Roll!!!
Lennu
04.06.2005 14:51:07

Meillä oli yläasteella bändi nimeltään Swallow Street Jumpers (eli varmaan suurinpiirtein "nielkää katujumpperit", vaikka piti olla "pääskytien pomppijat").
Oltiin yhden vanhemman kaverin faijan transportterilla (saattoi olla caravellekin) kaveri kuskina/roudarina/videokuvaajana keikalla paikallisella työväentalolla (Emma ja omia biisejä, en muista montako).

Kaikkihan ei tietenkään mahtuneet pakun etupenkeille, joten jääkaappipakastimen kokoinen basistimme ("kaurahirmu"-Rantanen) meni kamojen kanssa pakun takaosaan. Lähtiessä keikkapaikalta kuski huomasi että pakun sivuovi jäi auki ja aatteli sulkea sen jarruttamalla. Takaa kuului PAMPAM, oli hetki hiljaista ja sitten "ei sattunu!" Jäi pää bassostäkin ja väliseinän väliin.

Kyseisen keikan video on vieläkin tallessa sillosen rumpalin tallessa. Kauheata katteltavaa.
Digital -> dig it all = kaikki diggaa. Analogue -> anal vogue = kukaan ei diggaa.
juici
05.06.2005 15:48:48

Lukion 1. vuonna meillä oli musiikinkurssilla asennebändi nimeltään "Transsi-Anssi ja Tampax Duo". Bändi tunnettiin myös nimellä "Los Molos". Soitettiin musiikkiluokan bändikopissa. Minä soitin bassoa, nimimerkki "sleepless" soitti rumpuja (humppakomppia) ja Anssi -niminen henkilö rääkyi kitarisat pellolla ilman mikkiä. Settimme taisi muodostua kolmesta biisistä. Sleepy Sleepersin "Liuskis Läyskis Lepakko" oli yksi. Sitten meillä oli itsetehty biisi "Mua vituttaa" jossa minä soitin blues-walkingbass kuviota, kaveri hakkasi humppakomppia ja Anssi rääkyi "MUA VITUTTAA!" niin kovaa että se kuului välitunnilla koulun pihan toiselle puolelle. Ja kolmas performanssimme oli coverversio Oranssin Paskan "Jammu, Pedofiilien Kunkku" -biisistä. Yhtään noista biiseistä ei voinut soittaa repeilemättä.
"Vittu kun täällä on kylmä..." Perkele, ei Kannaksellakaan '42 lämmin ollu!
Late_
05.06.2005 18:35:30
Saakeli kun oon nauranu! :) No jooh, en viitti ruveta miettimään mikä olis hauskin tai legendaarisin hetki meidän niin loistavan bändin kanssa, mutta tässä viikko sitten nauhotetut äänitykset on aika rautaa. Kosketinsoittaja oli pois eikä saatu mitään kunnolista soitettua, joten alettiin vähän pelleileen. Ei siinä mitään, mahtavaa kamaahan tämä :D Nauttikaa vaan..

www.koti.mbnet.fi/late112/lv/1.mp3
www.koti.mbnet.fi/late112/lv/2.mp3
www.koti.mbnet.fi/late112/lv/3.mp3

On meillä ihan hyvä henki bändissä, vaikka minä siinä olenkin! :)
"Opettaahan jo luontokin teille, että pitkä tukka on miehelle häpeäksi" 1.Kor 11:14
kalamies#28 >-)))>
mega_deth
05.06.2005 20:39:13
Puhutko nyt itsestäsi vai rumpalistanne...?

rumpalista
fucking fast thrash saatana mulle tullu noin tuhat juttua tästä prkl.... no kummiski toivottavasti kaikki on tyytyväisiä!!!!!
ezki82
05.06.2005 22:06:19
tää on paras hahahah meiän rumpali on vähä sellane et pokemoneil leikkiminen ja tietsikal pelaaminen menee niikust kaiken muun edelle.. :D näit on tuhansii mut kummiski.....

Ulosanti nauratti ehkä enemmän kuin tarina itse :)
Huominen on monesti viikon kiireisin päevä.
Da Make
06.06.2005 12:30:26
www.koti.mbnet.fi/late112/lv/1.mp3
www.koti.mbnet.fi/late112/lv/2.mp3
www.koti.mbnet.fi/late112/lv/3.mp3

On meillä ihan hyvä henki bändissä, vaikka minä siinä olenkin! :)

HOHO! Aika hassua, joku kavereista taustalla (savoon mölöötys) kuulosti ihan minulta.. voi voi.
"Soundi lähtee sormista!" -Line6 tuo markkinoille mallintavat sormenpäät. Katso omat plussasi täältä!
komposti
07.06.2005 00:19:25
Legendaarisimmat hetket oli entisessä 2,5*2,5m soittokopissa mis happi alkoi olla vähissä parin tunnin jälkeen ja rupes kaikki olemaan niin vallattoman kivaa. Nauratti ainakin.
muikkuja, perkele!
Feggy
07.06.2005 09:47:08 (muokattu 07.06.2005 09:47:33)

Mentiin vähän kesämökille treenaamaan Niskatuomiokirkko-yhtyeen kanssa ammoisella -80-luvulla. Otettiin vähän häppää, kuunneltiin Sielun veljiä ja soiteltiin. Mökissä oli vähän kylmä vaikka takka oli päällä - pakkasta oli noin 19 astetta. Keksittiinkiin hyvä idis lämpenemistä silmälläpitäen, kun oluttakin oli: mennään saunaan! Eikun toimeen, kiuas kuumaksi. Sauna oli erillisessä rakennuksessa pikku matkan päässä, mutta pukuhuonetta siellä ei ollut. Ei hätää, vaatteet mökkiin ja pikasukellus ilman rihmakiertämää hangen läpi kohti saunaa. Siinä sitten saunottiin antaumuksella aikamme ja juotiin olutta. Sitten samanlainen pikasukellus mökkiin takaisin.

Tässä vaiheessa kitaristimme alkoi miettiä missä housut olivat. Niiden taskussa oli nimittäin mökin oven avain. Ja - aivan oikein - siellähän ne näkyivät olevan mökin sohvalla ikkunaruudun toisella puolen. Tässä vaiheessa pöhnäisiin päihin alkoi kangastaa se tosiseikka, että pakkanen puree. Huutaen kuin sudet ikään rikottiin ikkuna ja paleltiin loppuyö horkassa, mutta työmoraali oli korkea ja seuraavana päivänä treenit vedetttiin kohmeisin käsin hyvällä lopputuloksella.
Less is more.
Hannu H.
07.06.2005 18:20:59

Mulla oli kotisoittelun jäljiltä jääny kosketinsoittimeen kuulokkeista semmonen "suurennusadapteriplugi" sinne phones rööriin ja ei sitä sieltä tietty sit nähny. Sit kone päälle ja pimputtaan... Vokkee lisää... äänenvaihtoa.... kiroilua... kone pois päältä... takas päälle... "*#€(( tää o rikki!!!"

Eikä paljoo naurattanu ku löys vian... :P
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Jzci
11.06.2005 13:42:18

Kaikkein hauskimpia ovat varmaan ne keikkareissujen idioottimaiset insidejutut. Välillä touhu menee niin aivottomaksi että naurulle ei vain yksinkertaisesti tule loppua.

Jokunen kuukausi sitten paluureissulla helsingistä oli melkoista se touhu. Bändimme synisti osti seksikaupasta sellaisen alistajanaamion, voitte varmaan kuvitella mitä hupia siitä irtosi tällaisille känniääliöille mm. huoltoasemilla ja kaikilla taukopaikoilla missä pysähdeltiin matkan varrella.
Lisättäköön vielä se että humala oli vahvana meissä kaikissa koko paluumatkan ajan...

Yhdelläkin huoltoasemalla kaikki menivät sinne ilman paitaa heilumaan ja synisti, se naamio päässä, meni ostamaan siideriä ja karkkia. Kerättiin aika runsaasti paheksuvia katseita.
arppah8
23.06.2005 18:12:11

Männätalvena treenejä aloitellessa alkoi basistimme pohjustaa: "Hitto kun tuli kiire, aloin leikata hiuksia iteltäni konella ja yhtäkkiä huomasin, että pitää jo lähteä treeneihin" ja tempaisee sitten pipon päästään. Olipa sitten ehtinyt leikellä keskelle päätä viiden millin sängen, sivuilta hapsotti hiuskasvusto viiden sentin mittaisena (vrt. munkkilook). Hihitytti kyllä jonkun tovin.. kaveri tokaisi vielä jossain vaiheessa että "kattokaa nyt edes silmiin kun mulle puhutte!" Tuppasi katse harhailemaan repeilemisen pelossa.
Nudge nudge wink wink... say no MORE!
miscage
23.06.2005 18:31:52 (muokattu 23.06.2005 18:34:08)
Kaikkein hauskimpia ovat varmaan ne keikkareissujen idioottimaiset insidejutut. Välillä touhu menee niin aivottomaksi että naurulle ei vain yksinkertaisesti tule loppua.

Jokunen kuukausi sitten paluureissulla helsingistä oli melkoista se touhu. Bändimme synisti osti seksikaupasta sellaisen alistajanaamion, voitte varmaan kuvitella mitä hupia siitä irtosi tällaisille känniääliöille mm. huoltoasemilla ja kaikilla taukopaikoilla missä pysähdeltiin matkan varrella.
Lisättäköön vielä se että humala oli vahvana meissä kaikissa koko paluumatkan ajan...

Yhdelläkin huoltoasemalla kaikki menivät sinne ilman paitaa heilumaan ja synisti, se naamio päässä, meni ostamaan siideriä ja karkkia. Kerättiin aika runsaasti paheksuvia katseita.

Pääseekö roudariksi? Kuulostaa "just mun jutulta" kuvailemasi toiminta. :D

EDIT: Nii ja itsekin voisin vastata.... hmm. Varmaan joskus treenien tauolla/jälkeen kun sattuu lähtemään läppä käsistä.
Jzci
26.06.2005 15:31:36

Pääseekö roudariksi? Kuulostaa "just mun jutulta" kuvailemasi toiminta. :D

Tottahan toki, mitä enemmän säätäjiä matkassa niin sitä hauskempaahan siitä vain seuraa :)
Sir Härö
28.06.2005 15:23:29
Varmaan se kun olimme kaikki samaan aikaan reeneissä...
Pohjoistuuli on aina pirun kylmä, riippumatta siitä, mistä suunnasta se puhaltaa.
möhköfanttimies
29.06.2005 00:03:07
Varmaan legendaarisin, kun ei saatu soittaa ekalla keikalla ku juotiin kaljaa.
"-Don't you hate girls with nice bodies, but an ugly face? - It's like, I love this spaghetti, but I got shit on it!"
Jzci
29.06.2005 01:35:57

ei saatu soittaa ekalla keikalla ku juotiin kaljaa.

Muutamalla keikalla on käynyt noin. Ollut jotain nollapromille tapahtumia ja joku jäsen on puhaltanut krapulahöyryjä.
En sanois niitä hetkiä kyllä kovin legendaarisiksi/hauskoiksi. :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)