Rumpali Rölli 05.05.2005 14:37:45 | |
---|
on bändi joka ei kuulu listaani Sannoesinpa jopa niinkui' ystävämme Tuponttit "Muikene kuv vuarj " |
Rock00 06.05.2005 21:51:38 | |
---|
Noh, tässäpä alan kyselemään, että mitäs mieltä olette Def Leppard:ista? Lempibiisit?Itellä Pour some sugar on me ja Photograph. Juu, ittelläni on just samat lempibiisit, nykyään Leppard tekee paljon huonompaa ja tylsempää musaa, muutamia biisejä lukuunottamatta. |
Leper 06.05.2005 22:07:09 | |
---|
Kasarilleppardi on kyllä kuuneltavaa. Viime kesänä löysin nähtyäni jonkun SubTV-dokkarin. Uudelta levyltä en ole kuullut, kuin yhden kiplaeen (Now), ja sekin kuulostaa kelvolliselta. Eniten kolahti Pyromanian Billy's Got a Gun, ja olen suunnitellut tuon levyn hankkimista jonkin aikaa. |
oulukyllosa 03.06.2005 22:11:27 | |
---|
Leppard-fanit herätys.20:n minuutin päästä Yle-Teemalla alkaa sarjassa "Rockin klassikkolevyt" osio Hysteriasta. -play some skynyrd, man!- |
poppamies 04.06.2005 07:53:10 (muokattu 04.06.2005 07:53:42) | |
---|
Tuli sattumalta katottua loppuosa tuosta dokkarista. Kaikki musiikki dokkarit on aina mielenkiintoisia riippumatta siitä kiinnostaako bändin musiikki sinänsä ollenkaan. P.S.Mikä muuten rumparin kädelle tuli? Mahdollisesti myytävänä EBS MultiComp jos hyvin sattuu |
J.Hollström 04.06.2005 09:12:59 | |
---|
P.S.Mikä muuten rumparin kädelle tuli? Jonkunlainen auto-onnettomuus. Muistaakseni. Tulipahan katsottua se dokkari osittain itsekkin. Tuli aika nostalginen 80-luvun tunnelma... Aikamoista siirappiahan se oli, mutta hyviä biisejä. |
Leppard-fanit herätys.20:n minuutin päästä Yle-Teemalla alkaa sarjassa "Rockin klassikkolevyt" osio Hysteriasta. ...josta muuten selviää, kuinka tavattoman huono laulaja on Joe Elliott. No, mikäs, kyllähän tuo on ne levyt klaarannut. Mutta siinä kun vetävät Collenin kanssa kahdestaan, niin itku tulee. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
oulukyllosa 04.06.2005 11:29:25 | |
---|
...josta muuten selviää, kuinka tavattoman huono laulaja on Joe Elliott. No, mikäs, kyllähän tuo on ne levyt klaarannut. Mutta siinä kun vetävät Collenin kanssa kahdestaan, niin itku tulee. Minusta sille tietyssä vaiheessa kehittyi sellainen tyyli, jota ei voi edes arvostella laulukategoriassa.Ääni kuulostaa kuivanakin Mutt Langen rajusti käsitellyiltä taustalaululta. -play some skynyrd, man!- |
sikanaama 04.06.2005 11:43:19 | |
---|
Meni taas ohi vaikka olin pistänyt muistutuksen kännykkään. Olin väärässä paikassa. Nyt kusen digipoksin päälle. Käyn suihkussa vain koska rakastan sinua. |
Andy_Von_Hulkko 04.06.2005 12:34:47 | |
---|
Onko nämä niitä Classic albumseja? Itselläni löytyy tämä levyltä ja mielenkiintoinen dokkarihan tuo on. Joe Elliot ja hänen laulunsa on kyllä melko karmeaa ja muutenkin sana rock ja Joe Elliot ei ainakaan enää mene yksi yhteen. Ne vaaleanpunaiset aurinkolasit, uuh. Aika virkamiesmäisiltä pojat näyttävät, toista oli Clarken vielä ollessa mukana, joskin hänhän oli vain yksi osa bändistä. |
*RocketQueen* 05.06.2005 18:51:22 | |
---|
Jep,kyllä mie tykkään,kasariheviä parhaimmillaan. Parhaita biisejä on monia mutta tän hetkinen suosikko on "When love and hate collide". Älä luota hulluun,hullu ei luota sinuun. |
Pluto 05.06.2005 22:04:53 | |
---|
Vituttaakohan sitä rumpalia, kun laulaja fiilistelee keikalla että "Everybody clap your hands!"? Dillon, you son of a bitch! |
yellow 03.06.2006 18:51:29 | |
---|
On siis nyt julkaistu bändiltä YEAH! -niminen cover-levy. Muutaman biisin olen kuullut, ja olen ehkä pikkaisen positiivisesti yllättynyt. Koska bändi on ollut laskusuunnassa en odottanut hyvää levyä. Mutta kyllä tämä kuulostaa ihan rennolta ja hyvältä meiningiltä. Aivan hyvin Leppard on nämä coveroinnit tehnyt. Toivottavasti seuraavaksi tulisi kunnon hard-rock-levy tyyliin Pyromania. |
Musta Arkipyhä 19.08.2009 08:55:36 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 1172 päivää vanhaan ketjuun! Joo joo ,mutta kun eilen kuuntelin kirjastosta lainaamaani High'n'Dry -levyä niin olin ihan ns.fiiliksissä.Viimeksi Lepukat innosti 80-luvulla Pyromanian ja Hysterian aikoihin.Toki mukaan mahtuu fillereitä mutta Leti it go,Lady Strange ja eritoten loistava Bringin' on the heartbreak nostavat saldon komeasti plussan puolelle. Uusinkin on lainassa (Songs from the sparkle lounge) ja aloitusbiisi kuulosti yllättävänkin hyvälle. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Gaines 19.08.2009 09:06:05 | |
---|
Def Leppard erottui kyllä silloin uransa alussa, Pyromaniaan asti homma oli sellaista nuoren bändin hienoa ja raakaa menoa. High 'N' Dry kuuluu soundeiltaan samaan kastiin AC/DC:n Flick of the switchin kanssa, tosi rujoa ja raastavaa rocksoundia. Hysterialla astui kuvaan sitten varmaankin täyteläisin tuotanto kuin voi vaan tuommoiseen musaan olla. Täysin eri laitaa mistä nämä kaverit lähtivät. Paljon muuttui siinä vaiheessa kun Steve Clark veti yliannostuksen, siinä oli kova kitaristi. Sydän lyö ja parta kasvaa! |
Xill 20.08.2009 16:28:20 | |
---|
Joskus kolmisen vuotta sitten lainasin ihan sattumalta Pyromanian kirjastosta. Jäin heti koukkuun, levyltä löytyy monia kovia biisejä. Sitten ostin kirppikseltä Hysterian, ja olin totaallisesti koukussa. Hysteria soi jatkuvasti. Vaikka ei niin usein enään, niin on sen pariin aina mukava palata. Pitäisi ostaa kyllä ainakin nuo 80-luvun tuotokset Let There Be Rock! |
Markley 21.08.2009 20:34:43 | |
---|
-Kop Kop -Kuka siellä? -Def Leppardin rumpusoolo Kiinnosti |
krautio 21.08.2009 21:01:45 | |
---|
Itse näin Kuron Lepardin livenä Jenkeissä Long Islandilla 2007. Vakuuttava show ja rumpali oli todella tiukka, joten elekääpä turhaan vitsailko... Köpe Markley: -Kop Kop -Kuka siellä? -Def Leppardin rumpusoolo "I would step on anyone who fucked around with my band - personally. I would never send in a heavy, I'd deal with it myself, just as I would go to any lengths to get the band the money they were due" - Peter Grant, The Man Who Led Zeppelin, page 96. |
yellow 22.08.2009 22:37:05 | |
---|
Leppard toimii livenä mainiosti edelleen. Uusin levykin on kelpo kamaa. Pyromania-Hysteria-Euphoria on meikäläisen Top-3. Suosittelen tutustumista Euphoriaan, jos sen on missannut. Kova levy, joka jäi monelta paitsioon tuolloin. |
Icy-Sun 18.06.2010 14:43:25 | |
---|
Def Leppard kolahti ja kovaa. Näyttää olevan matka pian levykauppaan ja Hysteria ja Pyromania hyllyyn saman tien. Täytyy muita hankkia sitten näiden kuuntelun jälkeen. Kummasti tykästyin kaikkiin yliampuviin övereihin kasarisoundeihin ja sähkörumpuun. Huh. Beyond here lies nothing... |