Dnjmaster 02.06.2005 14:33:24 | |
---|
Tästäkin on ollu varmaan puhetta, mutta ku tuo pahuksen haku ei toimi.. Eli siis, ku kattoo rumpaleiden settejä nii toisilla on tuo china melkeen pystyasennossa, ja toisilla taas normaalisti vaakatasossa. Minkälaisia eroja näillä on? Miten chinaa kannattaisi pitää vai onko sekin vaan makuasia? |
hgr 02.06.2005 14:55:26 | |
---|
Mulla on vinossa, kun ständi on vähän pettänyt. |
dictatorsh*t 02.06.2005 15:07:34 | |
---|
Miten chinaa kannattaisi pitää vai onko sekin vaan makuasia? Sekin on makuasia. Munla se vaihtelee joko matalasta ja vaakasuorasta asettelusta korkeampaan ja vinompaan, ihan silloin kun mieli tekee. "The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal." |
JeeVes 02.06.2005 15:52:27 | |
---|
Jos omistaisin chinan niin vinoon laittaisin. Kalamies #15 >-)))>
ESTR #3 |
Stereophile 02.06.2005 16:05:18 | |
---|
Kyllähän se aika vinoon on näköjään asettunu. Ei paskin mutta huonommasta päästä... |
savopie 02.06.2005 16:34:47 | |
---|
siinä välimaastossa, enemmän vaakatasossa kuitenkin-. Voihan se niinki olla.... vaan mitehän tuo lienee?? |
Nolte 02.06.2005 16:50:35 | |
---|
Joo, lienee makuasia. Toinen juttu kiinoista, minkä olen huomannut, on se että ovat monellakin huippurumpalilla näemmä aika kireellä ständissä. Ei paljon heilahtele, kun hivauttaa. Kaipa se on siinäkin makuasia? Olikohan tästä juttua äskettäin täällä, hmmm? En mie tuommosta komppia ossaa. Jos mie vejän tähänkin vaan sellasta peruskomppia...? |
dictatorsh*t 02.06.2005 16:54:47 (muokattu 02.06.2005 16:58:31) | |
---|
Toinen juttu kiinoista, minkä olen huomannut, on se että ovat monellakin huippurumpalilla näemmä aika kireellä ständissä. Ei paljon heilahtele, kun hivauttaa. Kaipa se on siinäkin makuasia? Olikohan tästä juttua äskettäin täällä, hmmm? Itse pidän aikas löysällä niin soi kunnolla, olen huonannut että mitä kireämmällä kiinni sen huonommin se soi. mutta tuo wuhani soi jotenkin paremmin kun se on vaaktasossa ja suht löysällä, tätä tarkoitin. "The dead swans lay in the stagnant pool.
HeavyMachinery 02.06.2005 16:55:06 | |
---|
Isot on vaaka tasossa ja matalalla riden vieressä. Ja niin tiukalla kun pystyy. Pienet on taas löysällä. Minä tiedän - siis pelkään ! |
moderndrummer88 02.06.2005 16:55:52 | |
---|
tarkoitetaanko vinolla siis -- tuollei vai näin / no minulla kuitenkin melko vaakatasossa, entisessä setissä oli china taasen melko pystyssä mutta tuo wuhani soi jotenkin paremmin kun se on vaaktasossa ja suht löysällä VITSIPALSTA TAKAISIN JA HETI SAATTTTTANA!!!!!!!!! |
Nolte 02.06.2005 17:00:34 | |
---|
Ja niin tiukalla kun pystyy. Pienet on taas löysällä. Noin se varmaan menee. Ne, mihin olin kiinnittänyt huomiota, oli just niitä isokokoisempia. En mie tuommosta komppia ossaa. Jos mie vejän tähänkin vaan sellasta peruskomppia...? |
tarkoitetaanko vinolla siis -- tuollei vai näin / no minulla kuitenkin melko vaakatasossa, entisessä setissä oli china taasen melko pystyssä mutta tuo wuhani soi jotenkin paremmin kun se on vaaktasossa ja suht löysällä Wuhanit on mulla sika tiukalla ne soi enemmän kun ne on tiukalla . Kait ? Minä tiedän - siis pelkään ! |
dictatorsh*t 02.06.2005 17:11:14 | |
---|
Wuhanit on mulla sika tiukalla ne soi enemmän kun ne on tiukalla . Kait ? Itse väitän kyllä ihan toista, ei ne soi yhtään kun ovat kireällä. "The dead swans lay in the stagnant pool.
moderndrummer88 02.06.2005 17:13:03 | |
---|
Itse väitän kyllä ihan toista, ei ne soi yhtään kun ovat kireällä. tätä mieltä minäkin olen VITSIPALSTA TAKAISIN JA HETI SAATTTTTANA!!!!!!!!! |
wavelength 02.06.2005 17:15:01 | |
---|
Itselläni on vaakatasossa ja mutteri mahdollisimman löysällä. Siinä on sitä pitkää ja tasaista sointia, ah! Siis mä en oo holler back girl, vaan mä oon ihan B A N A A N I. |
sutikomppi 02.06.2005 17:36:24 | |
---|
Tästäkin on ollu varmaan puhetta, mutta ku tuo pahuksen haku ei toimi.. Eli siis, ku kattoo rumpaleiden settejä nii toisilla on tuo china melkeen pystyasennossa, ja toisilla taas normaalisti vaakatasossa. Minkälaisia eroja näillä on? Miten chinaa kannattaisi pitää vai onko sekin vaan makuasia? Terve. Ei sillä ole mitään merkitystä. Aika löysällä pidän itse. Kohisee tällä tapaa parhaiten. Ylipäätäänkin kannattaa pitää rumpuja ja peltejä haluamallaan tavalla, eikä matkia muita. Järjenkäyttö tietenkin on sallittu. Itse en oikein ymmärrä rumpalia joka komppaa peltiin vasemmalla kädellä, pellin ollessa kuitenkin oikealla puolella. Tämäkin on tullut nähtyä ja siinä menee mielestäni raja. Niin ei vain saa tehdä !! |
HeavyMachinery 02.06.2005 17:45:48 | |
---|
Itse väitän kyllä ihan toista, ei ne soi yhtään kun ovat kireällä. Kyllä ne soi enemmä, muttei ole niin "roskaisia" Siis kaikki yli 18tuumaiset. Tietysti nämä on maku kysymyksiä. Minä tiedän - siis pelkään ! |
Dnjmaster 02.06.2005 18:14:31 | |
---|
Jos omistaisin chinan niin vinoon laittaisin. Miksi? |
Outkast 02.06.2005 18:27:07 (muokattu 02.06.2005 18:32:15) | |
---|
Mulla on 20" Sabian HH Chinese niiteillä, riippumassa niinko gongi ja soundi on valtaisan melodisen muhkean mkoshhhhh !!!! "It's easy to play blues, but it's hard to feel it" - Jimi Hendrix |
SDMF 02.06.2005 18:36:35 | |
---|
sama kysymys ku että 'virveli vinoon vai suoraan' ;) R.I.P Dimebag darrell |