Aihe: "Etsä tiedä kuka mä oon?!?"
1 2 3 4 5
overthewall
31.05.2005 22:04:30
No jaa. Sieti sitten saadakin vedet päähänsä. Jos on kusi noussut päähän, niin järki on tainnut tehdä tilaa sille.

Mä luulin että se oli toisin päin. Että muija oli luullut Malmsteenia ja kumpaneita hinteiksi. Ja olis sitten menny heittää vedet niskaan.
sellisti
31.05.2005 23:22:18
Mä luulin että se oli toisin päin. Että muija oli luullut Malmsteenia ja kumpaneita hinteiksi. Ja olis sitten menny heittää vedet niskaan.

No se olis vielä vaikeempi ymmärtää. Miksköhän ynkkä olis sitten puhunut halveksuvasti homoista..?
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
Teijo K.
01.06.2005 08:44:33 (muokattu 01.06.2005 08:46:01)

No se olis vielä vaikeempi ymmärtää. Miksköhän ynkkä olis sitten puhunut halveksuvasti homoista..?

No se nyt olisi vaikea ymmärtää miksi joku lentoemäntä välittäisi yhden obskuurin ruotsalaiskitaristin mielipiteitä.
Nälkä!
-Knut Hamsun.
Operaatio Live : Jyväskylä
aikavaikea
01.06.2005 08:52:24
No se nyt olisi vaikea ymmärtää miksi joku lentoemäntä välittäisi yhden obskuurin ruotsalaiskitaristin mielipiteitä.

Puhumattakaan siitä, kenelle hän niitä välittäisi.
There's no such thing as gravitation, the world sucks.
la m quina
01.06.2005 09:45:25
- RELEASED THE FUCKING FURY, ei unleashed
- NAINEN OLI MATKUSTAJA, ei lentoemäntä
Lähikauppias
01.06.2005 11:50:59

YNGWIE MALMSTEEN threatened to kill a fellow passenger on a flight to Tokyo, Japan after the woman poured a glassful of water on the guitarist.

Mistähän tämän naisen osoitteen saisi? Tahtoisin kätellä häntä ja kiittää siitä että sentään joku vielä yrittää saada tätä maailmaa vähän paremmaksi paikaksi.
www.johnnysuperhero.tk
I could have been a famous singer if I had someone else's voice But failure's always sounded better Let's fuck it up, boys Make some noise.
Landola59
01.06.2005 18:37:18
Lähikauppias kerjää lappua luukulle. Ynkkä jos kuolis niin rock maailmaan tulisi yleinen suru.
HPK = Hemmetin Paljon Kirkkoja.
Kilgore Trout
02.06.2005 00:53:20
Omituista vikinää tuosta Ynkän konekäyttäytymisestä. Onhan miehellä toki kusta päässä, mutta mikä tekee tästä vettä heittelevästä vitunkantotelineestä sankarin? Turpaansa olisi sietänyt saada. Hauska juttu silti, voittaa 100-0 Osbournesit ym. "tosi-tv:t".
Raha ei tee onnelliseksi, mutta uusi soitin tekee.
sielunvihollinen
02.06.2005 01:59:24
Omituista vikinää tuosta Ynkän konekäyttäytymisestä. Onhan miehellä toki kusta päässä, mutta mikä tekee tästä vettä heittelevästä vitunkantotelineestä sankarin? Turpaansa olisi sietänyt saada. Hauska juttu silti, voittaa 100-0 Osbournesit ym. "tosi-tv:t".

totuus +1
lukekaa jens johansonin kotisivuilta myös kommentit tähän niin saatte uutta näkökulmaa
Axelino
02.06.2005 02:16:03

Siis Ynkkä oli sanonut jotain pahaa homoista ja tämä vesi-täti ei siitä tykännyt. Ja Ynkkä-setä suuttui. Minäkin olisin suuttunut. Hiphei
The world will never forget Monty Python's Flying Circus. But perhaps, someday, we'll forgive.
Jzci
02.06.2005 02:42:22

Tältä palstalta minä ainakin luin joskus että tuo Ynkkä juttu olisi johtunut jostain Jens Johansonin "käytännön pilasta".
Että Jens olisi heittänyt sitä naista (tai lentoemäntää) tamponilla joka oli kastettu bloody mary drinkissä. Sen jälkeen oli naikkonen suivaantunut ja luullut että se oli Ynkkä ja viskannut vedet niskaan.
sormunen
02.06.2005 12:46:04

.. Vaan jos lämpötila on joku huikean ja ällistyttävän suuri syttyykö alasinkin silloin palamaan? taidetaan olla jo jossain supernova holocaust ultraextinguishment celsiuksissa.

Kyl kaikki palaa jos on tarpeeksi lämpöstä. Tosin se itse palamisprosessi saattaa olla hyvinkin äkkinäinen. Palamisjätettähän maailma suurelta osin on. Voi jopa pistää joitain sopivia palamisjätteitä yhteen ja saada aikaan pommin, minkä tuntee siitä, että palamisnopeus on nopsa.
kimurantti1
02.06.2005 22:18:26 (muokattu 02.06.2005 22:18:41)
MInun mielestäni Suomessa ei kyllä kovin montaa niin isoa staraa edes ole niin musiikkopiireissä kuin millään muullakaan alalla, että olisi syytä odottaa että kaikki tuntee naaman. Saati sitten pyrkiä jonon ohi baariin vaikkapa tuolla otsikossa mainitun lauseen avulla. Minusta se ei todista mistään muusta kuin todella huonosta itsetunnosta.
Metronomi on basistin paras ystävä.
Snowblind
02.06.2005 23:44:26

Ynkkä oli ollut pari vuotta sitten lentokoneessa, ja joku lentoemäntä kaatanu kahvia päälle. Sitten se ukko oli jotenki hyökänny päälle ja uhannu just että "Etsä tiedä kuka mä oon?!?".

Eikös tämä ollut tämä kuuluista "YOU UNLEASHED THE FUCKING FURY!" tapaus?
Ynkkä on äijä.
I'm not insane, I'm just smarter than you.
Järvihirviö
03.06.2005 01:23:50
Ynkkä on äijä.

Vai onko..?
Jormaz
03.06.2005 01:52:17
Vai onko..?

Enemmän kuin kotimaiset gayjaalirokkarit..
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Teijo K.
03.06.2005 06:48:56

Puhumattakaan siitä, kenelle hän niitä välittäisi.

Nii ja että tavallinen typo saisi aikavaikean pois raiteilta.
Nälkä!
-Knut Hamsun.
Operaatio Live : Jyväskylä
aikavaikea
03.06.2005 18:23:07
Nii ja että tavallinen typo saisi aikavaikean pois raiteilta.

No hups. En mä raiteilta suistunut, ne menee ihan tästä.

Ei ku siks tuohon oli ihan pakko tarttua, kun ei se ollut tavallinen typo. Se oli niin loistava, kun yhden kirjaimen puute muutti koko virkkeen.
Tää mun pää nyt vaan on rakennettu tälleen, että se viisastelee usein väärissä paikoissa. Lähipiirini (hyvin pieni ymmärrettävästikin) kärsii siitä eniten. Tyttärelle se tuntuu periytyneen.
Eli ei mitään pahaa näiltä raiteilta niin Ynkän, lentoemon kuin etenkään Arvan suuntaan.

Ok?
There's no such thing as gravitation, the world sucks.
sormunen
03.06.2005 18:47:18
Tältä palstalta minä ainakin luin joskus että tuo Ynkkä juttu olisi johtunut jostain Jens Johansonin "käytännön pilasta".
Että Jens olisi heittänyt sitä naista (tai lentoemäntää) tamponilla joka oli kastettu bloody mary drinkissä.

Nyt en tietenkään tiedä, miten ovat tapahtumat edenneet. Mutta jospa joku kertoisi, minkä pilan se Jens Johanson mahdollisesti teki? Sehän jäi vielä auki.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)