Aihe: rock on saatanasta (kasetti)
1 2 3 4 5
sellisti
29.05.2005 14:14:18
Mitenkähän nämä heebot suhtautuvat sitten ns. kristillisiin rockbändeihin, joita maassamme on monia, ja jotka rockmusiikin välityksellä kertovat Jumalan sanaa..?
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
Lego
29.05.2005 14:16:54
Mitenkähän nämä heebot suhtautuvat sitten ns. kristillisiin rockbändeihin, joita maassamme on monia, ja jotka rockmusiikin välityksellä kertovat Jumalan sanaa..?

Noh, kaikki rockmusiikki on Saatanasta koska Saatanan kehohan oli kielisoittimien ja rumpujen peittämä..
Minkä vanhana oppii, sitä ei nuorena osannut.
Ibanez, probably the best guitar in the world!
Rattata
29.05.2005 14:17:59

Hmm...luulen että nykyään suhtaudutaan varsin hyvin. Kyllähän noita vanhoollisia vielä varmaan löytyy jotka ajattelevat että rock=kapinaa, huumeita, jumalatonta menoa=saatanasta. Tästä johtopäätös, että kaikki rock on saatanasta. Huvittavaa...
muurikki ei suanna sumppiva keitettyä eilissäyönä nii laetettiin kunnon tehopaskoo heelumaan ja hajos koko värkki
dictatorsh*t
29.05.2005 14:21:53
Noh, kaikki rockmusiikki on Saatanasta koska Saatanan kehohan oli kielisoittimien ja rumpujen peittämä..

Oli myös puhallinsoittimia.
"The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal."
Lego
29.05.2005 14:26:34
Oli myös puhallinsoittimia.

Saattoipa ollakin, vuoden verran on vierähtänyt viime kuuntelusta. Pitää taas kohta naureskella tuolle. Niin ja muistaakseni Maidenin studiossa transistorit sekosivat, hoho.
Minkä vanhana oppii, sitä ei nuorena osannut.
Ibanez, probably the best guitar in the world!
Huonokitara
30.05.2005 09:58:42

Kaljaa ottaessa pienessä kaveriporukassa tuon kuuntelu aiheutti aika paljon naurua. :)
"Kreikan meri, meri Kreikan"
Boltsa
30.05.2005 11:59:38
Wanha ja huono nauhoite. Tai siis naurattava mutta missään, edes Raamatussa, ei löydy perustelua tuolle asialle. Tuo on muutenkin ollut aina jotenkin, mitenhän asian ilmaisis, tietynlaisten kiihkoilijoiden väite, rock on Saatanasta ym. mutta ei se ainakaan täysijärkisiä uskovia paljoa hetkauta.
No jo on ristuksen isoo krilli sanoo lapualaanen ku mäkronaldsin näki!
Henkka Hevimies
30.05.2005 12:50:02 (muokattu 30.05.2005 12:50:12)
mutta ei se ainakaan täysijärkisiä uskovia paljoa hetkauta.

Onko sellaisiakin...? ;D
THRASH TILL' DEATH!
Kukkis 77
30.05.2005 14:07:49

Mä tein tuosta kasetista joskus vähän sampleja ja kokonaisen biisin, voisin joskus laittaa sen intteriin kunhan jaksan..
...ja sitten kaljalle.
Boltsa
30.05.2005 15:19:20
Onko sellaisiakin...? ;D

On
No jo on ristuksen isoo krilli sanoo lapualaanen ku mäkronaldsin näki!
Emeritus
30.05.2005 16:14:32
Saattoipa ollakin, vuoden verran on vierähtänyt viime kuuntelusta. Pitää taas kohta naureskella tuolle. Niin ja muistaakseni Maidenin studiossa transistorit sekosivat, hoho.
Ja tuottajan auto alkoi mystisesti heittelehtiä, ja ajoi ojaan. Niin, ja arvatkaapa paljonko lasku oli? Kyllä 666 puntaa, 66 penceä! kamalia sielunvihollisen juonia!

Ihan mahtava kasetti! "70-luvulla tuli homorock" Anna mun kaikki kestää...
aku.miettinen
30.05.2005 17:06:15
Tuo lasku on muuten varmaan ainut tosijuttu.
miccomalliton
30.05.2005 17:10:56 (muokattu 30.05.2005 17:12:24)

Niinpä...(allekirjoitus) :D

e. Ja mainitaan siellä myös kielisoittimet ja huilut...! :)
"Ylistäkää häntä rumpua lyöden ja karkeloiden...ylistäkää häntä helisevillä symbaaleilla, ylistäkää häntä kumisevilla symbaaleilla!" psalm. 150 kalamies#24 >-)))> olen Hulkki! ESTR #1 Punttisika #1
Heissi
30.05.2005 17:52:08
Mä tein tuosta kasetista joskus vähän sampleja ja kokonaisen biisin, voisin joskus laittaa sen intteriin kunhan jaksan..

Sample tuolta kasetilta on myös Rytmihäiriön Saatana on Herra -lätyn nimibiisillä. Mainio biisi, mainio sample.
Sanguis bibimus / corpus edimus / tolle corpus satani / ave versus cristus / ave satani
Enokkio - Enotionaalinen yhtye.
WinterMad
30.05.2005 20:29:42
Voi v*ittu!
"70-luvulla tuli avoimesti saatanalliset bändit kuten KISS, Alice Cooper ja ELTON JOHN(!)"
We are the Hate Crew, we won't fall....We're all for none and none for all. Fuck you! We'll fight till' last hit and sure as hell we ain't taking no shit
sellisti
30.05.2005 20:38:18
Voi v*ittu!
"70-luvulla tuli avoimesti saatanalliset bändit kuten KISS, Alice Cooper ja ELTON JOHN(!)"

Just tollasten perusteella mä en vois mitenkään kuvitella tota muuksi kuin kusetukseksi. Mutta uskottava se kai on että arvon evankelistit ovat tosissaan.
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
dictatorsh*t
30.05.2005 20:48:04
"...Rock 'n Roll tarkoittaa esiaviollista yhdyntää auton takapenkillä..."

EI HELVETTI!!!

Mahtava kasetti. Tämä täytyy polttaa CDeelle ja soittaa mun rippiryhmälle sitten kesällä.

Pistät sitten vielä perään parhaat ja valitut Sana & Ylistys -nauhoitteet. (http://koti.mbnet.fi/alistus/#lataa)
"The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal."
eleeton
30.05.2005 20:56:00
Kids In Satan's Service
ja takaisin sorvin ääreen... Lähdön Aika mp3-sivu -- Verkkokauppasi on patentoitu!
Flick
30.05.2005 21:08:24

Kone kaatu kahden ensimmäisen minuutin jälkeen. Selvä merkki siitä, että tällainen ei sovi mun korville :)
For those about to Rock I salute you.....
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)