SSilver 29.05.2005 21:22:13 | |
---|
Eikö olekin mahtavaa? Jälleen suomalaiset tv-katsojat miehittävät sohvankulmansa ja valmistautuvat nauramaan itsensä hengiltä. Kaikkien vihaama ja rakastama Idols on taas täällä! Syyskuussa 2005 alkavat koelaulut neljässä kaupungissa: Helsinki, Turku, Tampere ja Oulu. Lisätietoja --> http://mtv3.fi/idols Mitä ajatuksia tämä populaarimusiikin markkinavaltti ja pinnallinen hymykuoppien vertailu herättää sinussa? Edellisestä Idolsista Suomen musiikkimaailman "taivaalle" on tähän mennessä noussut 5 artistia (Hanna Pakarinen, Antti Tuisku, Jani Wickholm, Christian Forss, Anniina), jotka kaikki ovat keikkuneet itsepintaisesti levylistojen kärkisijoilla. Lemppareita/inhokkeja edellisistä idoleista? Mutta sitten kaikkein oleellisin kysymys: Jos itse osallistuisit Idolsiin, niin miksi osallistuisit ja minkä kappaleen esittäisit koelauluissa? T. Idolshulllluuuuuu!! xD |
Planetist 29.05.2005 21:35:01 | |
---|
minkä kappaleen esittäisit koelauluissa? Jonkun instrumentaalin. aseta jotain ihan helvetin hauskaa tähän. hymiö.
Pastilli? |
Leper Messiah 29.05.2005 21:55:15 | |
---|
ite kyllä vetäisin jonkun hevipiisin. tai rokki. ja mukavahan noita on seurailla. maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
Nimismies 29.05.2005 22:37:24 | |
---|
Toivotaan että tämä floppaa yhtä pahasti kuin Popstars 2. Tai en minä tiedä, ei kiinnosta. Pitäkää tunkkinne. "Life is only about fucking and staying online." - Jim Goldworth |
Curry 29.05.2005 22:37:53 (muokattu 29.05.2005 22:38:42) | |
---|
Hurriganes - I Will Stay Itse hakemuksen täyttäisin enintään, jos tarpeeksi lahjottaisiin. Mukavahan tuota oli katsella aikanaan, alkuvaihetta varsinkin. Rockbändi haussa |
Antti1997 29.05.2005 22:38:56 | |
---|
Jaaha, eipä jaksa enää kauheesti kiinnostaa. Nää on nähty. Tämän hetken kovin biisi: Guns N´Roses - Civil War |
taikakameli 29.05.2005 22:44:51 | |
---|
Shit on its purest form Turha koittaa, Matlock voittaa! |
Jani The Rock 29.05.2005 22:49:52 | |
---|
Eihän tästä jaksa enää edes ämpyillä. Tehköön mitä tekevät, mä rokkailen keskenäni. Tulee kyllä olemaan kiintoisa nähdä, paljonko levyt nyt myyvät (siis myyvät oikeasti, eikä vaan leikisti). Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1 |
Explorer 29.05.2005 22:52:19 | |
---|
Kaikki nämä laulukilpailulla tähdenlennoksi -ohjelmathan ovat täyttä paskaa. Alive, multicolored, twitching in their dead monochrome world. |
Naama-amis 29.05.2005 23:17:25 | |
---|
Tehköön mitä tekevät, mä rokkailen keskenäni. Allekirjoitusainesta. Intän intän ja jupitan, väitän vastaan ja pukitan, rähjään räyhään ja riitelen, vietän aikaani inttäen. Bella Italia tifoso #3 |
Ritsie 29.05.2005 23:36:53 | |
---|
Kävisipäs samanlailla kun Popstars kakkoselle, että floppaisivat kaikki niin loppuisi kykyjenetsinnät TV:stä! Harakkani, tanssi kanssani tango! |
sellisti 29.05.2005 23:38:10 | |
---|
Rahastusmielessä loistava keksintö; taiteelliselta tasoltaan ei ihan niin. Tai no, Jani Wickholm on oikeasti hyvä ja monipuolinen muusikko, mutta monestako muusta kisan kautta pinnalle ponnahtaneesta voi näin sanoa? Kaikella kunnioituksella artisteja ja heidän fanejaan kohtaan. Kaveri kertoi kerran laulaneensa Sibiksen pääsykokeissa M.A.Nummisen Jenkan hevosen puhdistamisesta. Voisin harkita samaa biisiä, jos osallistuisin Idolsiin. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
ts0mbi 29.05.2005 23:41:10 | |
---|
Joo'o, on nuo tähdentekosarjat aika keiloja kaikki. Idols-tähdistä en olekaan kuullut muuta kuin Antti Munaruiskusta, josta hänestäkin vain aina negatiivisessa valossa. Popstars 2 tähdet on kai kuopattu myös. En muista siitäkään kuin sen neitikokoonpanon, joka lauloi Miehet Ei Itke. Mutta joo, onhan näitä Tuiskujakin ollut jo vuosia sitten: http://porktornado.diaryland.com/images/tino1.jpgAvatarissa lukee "turha..." |
la m quina 29.05.2005 23:41:54 | |
---|
Pitää alkaa renaa, kun kerran Ouluunki tulevat. Multa löytyy se tarvittava Sex Appeal ja Hot Chocolate millä noissa kisoissa pärjätään. In your face, Antti Tuisku. Täältä tulee MEITSI! |
pira 29.05.2005 23:44:20 | |
---|
Ameriikassa oli Blues Idols -kisa. Siinä sitä juurimeininkiä, mitä ihmiset juurimeiningilta haluaa! Vibrato lähtee syrämmestä. |
MV 29.05.2005 23:48:42 | |
---|
Luultavasti laulaisin joko Burzumin warin tai vaikka slayer angel of deathin ihan noin niinkuin pahennusta herättääkseni...Tai sitten tekisin omat sanat jotka menisi jotenkin näin: "vittu mitä paskaa, eikö popstars 2 jo riittänyt" Tai jotain...Kaikki edellämainittu tietenkin hirveessä tuiskeessa. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Jormaz 29.05.2005 23:51:06 | |
---|
Mä laulaisin Arian Hero of Asphaltin. Ja voittaisin jo ekalla kierroksella. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Kyllä mä satasesta lähtisin heti mukaan. Laulaa en osaa, mutta mitäs sen väliä. Kappaleena voisi olla paran..siis Little Wing a capellana. Vibrato lähtee syrämmestä. |
kassper 30.05.2005 00:30:50 | |
---|
Jaa-a. Jos aikovat vielä löytää hyviä laulajia, jotka haluaa tota kautta menestyä, niin onnea vaan. Johan se Popstars2:ta nähtiin, ettei siellä enää ollu ku edellisten ohjelmien keskinkertaset lauleskelijat... Ite voisin uhota meneväni läpällä, mutten sit kuitenkaan kehtais :p Tässä hypoteettisessa tilanteessa laulu olisi SOADin Jet Pilot. Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa.
Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs |
Moratoria 30.05.2005 01:15:31 | |
---|
mahdetaanko popstars kolmosta enää nähdä? Toivottavasti ei. |