Aihe: "Etsä tiedä kuka mä oon?!?"
1 2 3 4 5
Janus
29.05.2005 11:56:46
Ynkkä oli ollut pari vuotta sitten lentokoneessa, ja joku lentoemäntä kaatanu kahvia päälle. Sitten se ukko oli jotenki hyökänny päälle ja uhannu just että "Etsä tiedä kuka mä oon?!?".

Jep. "You have unleashed the fucking fury!" Toi on aika levoton pätkä ja tapahtuman aikoihin mp3:sena netissä, ilmeisesti jollain matkustajalla oli itse tilanteessa joku sanelukone tms. hollilla. Jos joku tietää osoitteen, voi varmaan postata linkin. Lievästi huvittava pätkä mikäli se on lavastettu, sairaalloisen hauska mikäli täysin totta...;)
"I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie
sellisti
29.05.2005 14:09:13
Skarpatkaa vähä.

Skarppaa ite. Tän ketjun aiheena ei ole sisäänpääsyvaikeudet ravintolaan, vaikka ne uhkaavatkin näköjään viedä ketjua sivuraiteelle. Sä voit edelleen kertoilla noita juttuja siinä "tiedätsä keitä mä tunnen" -ketjussa.
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
Sir Härö
29.05.2005 14:18:19
Olisko se ollut metallican ensimmäinen suomenkeikka jossain pikkumestassa. Ja olisiko se ollut Mr. Burton joka meni käymään ulkona eikä päässyt enää sisälle koska portsari ei uskonut hänen soittavan illan orkesterissa... Soundissa taisi olla asiasta juttua vuosi-pari sitten.
Pohjoistuuli on aina pirun kylmä, riippumatta siitä, mistä suunnasta se puhaltaa.
sormunen
29.05.2005 14:36:11
Grohlin Dave ei päässy Stadissa Lady Mooniin (btw, vittu mikä läävä, Brenkkuhan sinne löi Anvilin tulille)

Miks ihmeessä se Brenkku nyt sen Anvilin halus polttaa?
32788
29.05.2005 14:47:44
En meinannut kerran tunnistaa tätini ääntä puhelimessa, joten hänpä kysäs notta "Etsä tiedä kuka mä oon?!?"
Tiluman
kingdom
29.05.2005 14:58:13
En meinannut kerran tunnistaa tätini ääntä puhelimessa, joten hänpä kysäs notta "Etsä tiedä kuka mä oon?!?"

Joillakin se kusi vaan nousee...
Black Star
29.05.2005 15:14:48

Ynkkä oli ollut pari vuotta sitten lentokoneessa, ja joku lentoemäntä kaatanu kahvia päälle. Sitten se ukko oli jotenki hyökänny päälle ja uhannu just että "Etsä tiedä kuka mä oon?!?".

Tuo oli ollut sillä Japanin kiertueella minne se Yngwie pyysi Warmania mukaan. Tuostakaan jutusta en tiiä todenperäisyyttä, yks tyyppi vaan sano että oli lukenu netistä tuon.

Itseasiassa tuo sattui vuonna 88 Odyssey-kiertueella. Epäillään että Jens Johanssonilla oli hieman osuutta asiaan ja oli ilmeisesti saanut lentoemännän suuttumaan Yngwielle niin että tämä oli kaatanut vedet niskaan. Tämän jälkeen lentokoneessa kaikui ruotsalaisella aksentilla: "You unleashed the fuckin´ fury!"
"I like jazz, but I could never play it. You just sit there with a guitar the size of a Chevy on your chest, wearing a stupid hat, playing the same solo for an hour." - Dave Mustaine
Jööhannes
29.05.2005 16:47:47
Itseasiassa tuo sattui vuonna 88 Odyssey-kiertueella. Epäillään että Jens Johanssonilla oli hieman osuutta asiaan ja oli ilmeisesti saanut lentoemännän suuttumaan Yngwielle niin että tämä oli kaatanut vedet niskaan. Tämän jälkeen lentokoneessa kaikui ruotsalaisella aksentilla: "You unleashed the fuckin´ fury!"

Niikö? Oliko sillä jo sillon noussu niin pahasti kusi päähän? Minä kun taas kuulin että se oli sillon muutama vuosi sitten. Hmm, siis en minä tiiä.
Plääh, kaikilla muilla on tässä joku hyvä juttu, mutta minä en vaan keksi mitään! Voe himputti! Kuuntelenpa Opethia, ehkä se auttaisi miettimään.
Qsysi
29.05.2005 17:12:45 (muokattu 29.05.2005 17:13:41)
OFFTOPIC

nelli-: ukon duunikaveri kerto eilen ihan helmen läpän. Se oli ollu jonottamas kaivohuoneelle, ku olli jokinen oli rymistelly sinne jonon eteen. Olli oli alkanu uhoo pokelle et "etkö tiedä kuka mä oon?" poke oli sanonu et "ihan sama, mut tänään ei kukaan pääse jonon ohi". Olli oli huutanu et "mul on enemmän rahaa ku tol jonolla yhteensä!". Sit oli sen duunikaverin takaa joku pieni mies huutanu et "tuu nyt vaan jonottaan sieltä!", oli ollu Mika Salo ;D
"Onko muuten paljoo EDES väliä, mihin oma pastilli kuuluu tai milt se näyttää, PARASTA ja tärkeintä on vaan että semmonen ON!!Jos ei olis se ois hiukan pahempi juttuxD" - Jonskuliini
guano
29.05.2005 18:01:29
Erään tunnetun tamperelaistuneen yhtyeen basisti meni kerran sanomaan tuon lausahduksen eräälle tuntemalleni, jokseenkin hurjaluontoiselle kaverille. Sitä hänen ei olisi pitänyt tehdä.

Negative? Hoho.
FatSam
29.05.2005 18:05:47

Negative? Hoho.

Veikkaisin kyllä Yötä.
Joskus ilmestyy vuosisadan thrash-levy.
Walrus
29.05.2005 18:09:04
Veikkaisin kyllä Yötä.

Minä veikkaisin Uniklubin Teemua.
Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in
Mikaelo
29.05.2005 18:34:42

Sinänsä OT että tähän tarinaan ei liity julkkista.

Taisi tapahtua toissakaudella Tampereella Hakametsän jäähallissa.
Peli oli Ilves-Jokerit ja lauantaiiltakin vielä joten kaljajonot olivat erätauolla melkoiset.
Tsadilainen jääkiekonystävä päätti sitten könytä jonon ohi tiskille, ja muutama paikallinen jonossaseisoja tästä ensin ystävällisesti huomautti.
Tsadin kingi pyöritteli silmiään ja mutisi jotain ja jatkoi könyämistään kunnes isohko herrasmies tokaisi erittäin kuuluvaan ääneen notta "TUU NY MERIKUKKA SIELTÄ JONON PERÄLLE".

Tsadin kingi poistui paikalta korvat ja naama punaisena sekä kavereidensa että koko muun baarin revettyä melkoiseen röhönauruun.
Cocktus
29.05.2005 18:42:27

Minä veikkaisin Uniklubin Teemua.

Tai vaikka Diablon Aadolfia :D
Juhani
29.05.2005 18:52:59

On kyllä ikävää kun tämä angsti kohdistuu itseen. Tapasin The Arkin laulajan, joka on avovaimoni suuri idoli. Pyysin häntä moikkaamaan ja vastaus oli kusipäistä vittuilua. Kaikki arvostus tätä ihmistä kohtaan meni samantien sadasta nollaan.

Toisaalta, kenenkään kuuluisan henkilön tai tunnetun henkilön ei tarvitse miellyttää ketään. Miksi kenenkään pitäisi? Kuitenkin levyjä myydään juuri huomiolla ja mediassa esillä olemisella.
sellisti
29.05.2005 18:57:12
Toisaalta, kenenkään kuuluisan henkilön tai tunnetun henkilön ei tarvitse miellyttää ketään. Miksi kenenkään pitäisi? Kuitenkin levyjä myydään juuri huomiolla ja mediassa esillä olemisella.

Ei tarvitse miellyttää, mutta ei myöskään tarvitse kuvitella olevansa muita parempi ihminen, joka ansaitsisi jotenkin erityiskohtelun. Sellaiset henkilöt osoittavat vain hengen köyhyytensä ja todellisen luonteensa.
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
J.Hollström
29.05.2005 19:14:44

No eipä tuo mitä, kerran yritin hieman enemmän liikuttuneessa tilassa soittaa omaan vastaajaani, niin kilautinkin vanhemmilleni jossa äiree vastasi puhelimeen omalla etunimellään.

Olin vaan kysynyt että "kuka vitun Leena?" Kello oli about 4 aamuyöllä...
Veikko
29.05.2005 19:32:48
Eräs legendaarinen punkhenkilö etuili tai yritti grillijonossa aamuyöntunteina. Artisti ilmoitti useaan kertaan kuka hän on, mutta eipä onnistunut etuilu, naurunkohteeksi hää joutui. Lopulta hänkin pääsi tilaamaan vuorollaan, hyvin näytti vannoutuneelle vegemiehelle höyrymakkara maistuvan.
Tampereen dadaveikot
Starr4377
29.05.2005 21:26:22
joskus muinoin en tiedä miksi olin eksynyt negativen sivujen tsätti palstalle. Siellä oli sitten bändin jäseniä puhumassa faneilleen (tai vähintäänkin vakuuttavia huijareita) jossain vaiheessa jonnepoika tokaisi sitten jotakuinkin näin:
ET

TIEDÄ
KUKA

OON

nimen omaan sana kerrallaan ;D
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)