Aihe: Jännittääkö keikka/eka keikka?
1 2 3 4 5 6
Keppis
18.05.2005 19:27:28
Oikeastaan "mokat" keikoilla voi tulevaisuudessa lisätä jännitystä. Esim. kun on kerran lähteny setti käyntiin ja on ihmetelly, että missäs helvetissä säröt on., niin sitä sitten jää pieni "trauma".
Virsissä on munaa!
Zagamdaz
19.05.2005 08:23:22
Ite en ole ollut vielä keikalla, mutta voin kyllä kuvitella sitä tunnetta ennen ensimmäistä keikkaa..
mr_b
19.05.2005 10:49:24

Aina ennen keikkaa tulee käytyä jännityspaskalla, poltettua tupakki ja unohduttua miten mikään biisi menee tai miten rumpuja soitetaan. Sitten kun joku sanoo että "mennäänpäs" niin olo on hyvä ja rento, ehkä hieman sähköinen. Keikkailu on kivaa (paitsi roudaus).
We're gonna lose this place just like we lost Atlantis
insight
19.05.2005 10:50:50
Paul McCartney sanoi kerran, että vieläkin jännittää keikat. Uskallan väittää, että sillä on enemmän keikkoja takana, kuin ainakin valtaosalla täällä postanneista =)) Jännitystä on niin monen tyyppistä. Mulla on yli 50 keikkaa takana ja kai sitä vieläkin innostuneella tavalla jännittää.
migeboy
19.05.2005 10:58:08 (muokattu 19.05.2005 11:00:00)
missäs helvetissä säröt on., niin sitä sitten jää pieni "trauma".

Mulla on käynyt näin keikalla, hei ihan oikeesti. Kävi tossa vuosi sitten kesällä.

Edellinen keikka minkä soitin, tossa viime joulukuun alussa, niin oli p****t housussa jo edellisena iltana. Seuraava keikka olisi tossa viikon päästä, mua ei jännitä vielä ainakaan yhtään. Mulla on ainakin niin, että riippuu vähän keikasta että jännittääkö vai eikö jännitä, ja se että paljonko jännittää.

Mulla on yli 50 keikkaa takana ja kai sitä vieläkin innostuneella tavalla jännittää.

Kyllähän se on ihan tervettä että jännittää. Mulla on takana vasta 5 keikkaa, kuudes juu on tulossa tuossa noin.
Spongebob
19.05.2005 15:23:00
Ite oon huomannu, että tietynlainen jännittäminen (ei semmonen sairaalloinen vääntelehtiminen) parantaa suoritusta selkeesti. Sellasilla keikoilla, kun ei oo yhtään tutissu, on saattanu olla liianki rento meininki ja soitto kärsinyt.
Keppis
19.05.2005 16:14:51
Mulla on käynyt näin keikalla, hei ihan oikeesti. Kävi tossa vuosi sitten kesällä.

En minäkään tota kesiny. Niin on käyny mullekkin, ku en muistanu mistä se särö meni päälle. Seuraavanm piisin aikana katkes kieli=)
Virsissä on munaa!
migeboy
19.05.2005 22:20:19
En minäkään tota kesiny. Niin on käyny mullekkin, ku en muistanu mistä se särö meni päälle. Seuraavanm piisin aikana katkes kieli=)

Mulla kävi niin, että otin särön pois kitaran virittämisen ajaks. Unohtu sitten laittaa takasin päälle takasin.
WM
20.05.2005 15:45:16
Mekin soitettiin jossain joulujuhlissa kitaraa kaverin kaa... just biisin alussa kävi tää et ei meilläkään ollu säröö.. soitettiin joku paranoid kahestaan cleanilla. voitte kuvitella ja 50 päiselle yleisölle.... Keikan odotus on raastavaa mut ite keikka ei oo nii kammottavaa... oppis moshaanki viel nii ois ihan fiiliksessä xD
Adawolf
20.05.2005 15:59:01
Ei ole kyllä tullu jännitettyä kunnolla kertaakaan keikalla, mutta ehkä sen takia kun soitetaan aina täydellisesti :P
migeboy
20.05.2005 17:21:34
oppis moshaanki viel nii ois ihan fiiliksessä xD

No heviletti olis ihan jees

soitetaan aina täydellisesti

Lahjattomat reenaa
pehmo
21.05.2005 22:46:40

Eikös pienen paineen alla sitä yleensä suoriudu paremmin?
Ryhdyin rokkia soittamaan
arska
21.05.2005 23:00:09
Aina ennen keikkaa on pieni jännitys päällä... Sitten kun alan soittamaan jännitys alkaa pikkuhiljaa katoamaan ja keikan jälkeen yleensä hyvä fiilis... Ekalla keikalla tuli jännitettyä ihan pirusti, tuntu että jalat pettää alta ku aloin soittamaan, onneks ei pettäny. Virheitä ny aina tuppaa keikalla soittaessa tulemaan ja ainahan on jossain parantamisen varaa.
Jeesus otti leivän, siunasi, murisi ja sanoi: Ei tästä saatana kaikille riitä!
L.Ruoska
22.05.2005 22:32:39

Mua jännitti ensimmäiset 10 keikkaa ehkä, tai no ehkä 5. Nyt ei paljon jänskää, onhan noita useampi kymmen tullu soitettua. On aina semmonen hyvä "aijai jai jai keikkaa pukkaa"-pössis päällä, sehän on vaa pro kun pääsee keekoilemaan lavalle ja soittaa hyvää musaa.
TheWickerMan
23.05.2005 21:24:46
Kuset housussa joka keikan alussa. Varmaa aina tulee olemaan, mut siinä vaiheessa ku biisi alkaa, ja porukka moshaa edessä ni tulee orgasmi.
- Kyllä.
toyopet
23.05.2005 22:39:35
Silloin 7 v kun piti koulun joulujuhlassa soittaa haitarilla niin jännitti aivan hirveästi.

Mutta eipä enää. Joskus bänditouhuja aloitellessakin oli sellaista lievää jännitystä mutta ei nykyään oikein mitään. Se pieni jännitys toisaalta oli ihan hyvä. Oli täysillä mukana menossa. Nyt vaan tulee soiteltua ja sitten jos yleisö on oikein mukana niin 3. setissä ehkä pääsee itsekin mukaan ja sitten se soitto vasta kulkee, jos kulkee.

Jännityksestä sen verran, että suuret yleisömäärät ei koskaan jännittänyt niin paljon kun taas pienet ja varsinkin jos siellä ~20 hengen joukossa oli vielä paljon tuttuja.
Jos tunnet omistavasi ylimääräisiä Odsmobilen moottoreita, saapi kertoa.
sepeli
26.05.2005 11:26:20
Kuset housussa joka keikan alussa. Varmaa aina tulee olemaan, mut siinä vaiheessa ku biisi alkaa, ja porukka moshaa edessä ni tulee orgasmi.

Sen jälkeen pieksuissa vellookin jo melkoinen nestesoppa. Suosittelen että vastedes lähdet keikoille ilman housuja.

Mutta joo, itselläni samaa sarjaa, jännittää toki ennen lavalle menoa, mutta kun homma lähtee käyntiin niin mitäpä siinä sitten.
sormi rectumissa tästä eteenpäin | IMIK #22
Metalmilitia
26.05.2005 14:38:04
Kyl mua jännittää ihan vitusti ennen keikkaa. Jännitys kuitenkin katoaa, kun pääsee lavalle.
D´uh
mega_deth
26.05.2005 21:36:48
sun pitää ottaa rennosti ja esittää coolia vaikka sul onki paskat housussa ekan biisn ensimmäisen kertsin jälkee alat diggailla yleisöö ja vetää omaa sooloo siel lavalla ja omistat yleisön!!!! jeah ROCK!!!!!
fucking fast thrash saatana mulle tullu noin tuhat juttua tästä prkl.... no kummiski toivottavasti kaikki on tyytyväisiä!!!!!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)