Aihe: Kim Brown
1
willie
26.05.2005 19:23:56
Juu, kyllä Kim Brown & The Renegades muistetaan. Bändi saavutti suurimman suosionsa juuri täällä Suomessa. Pikkupoikana tuli ihmeteltyä TV:sta.

Kyllä se Cadillacin kitarasaundi on kaikkien aikojen pahin näkkileipäsaundi !
sormunen
26.05.2005 19:30:56
Juu, kyllä Kim Brown & The Renegades muistetaan. Bändi saavutti suurimman suosionsa juuri täällä Suomessa. Pikkupoikana tuli ihmeteltyä TV:sta.

Kyllä se Cadillacin kitarasaundi on kaikkien aikojen pahin näkkileipäsaundi !

Livenä nähneenä voin sanoa, että kyllä ne uniformut plus rankka riehuminen ynnä kova meteli tekivät vaikutuksensa pieneen kloppiin.

Matelot on omalla verisimple -tavallaan äärimmäisen hieno biisi.
poppamies
26.05.2005 19:53:47 (muokattu 26.05.2005 20:30:23)

Juu, kyllä Kim Brown & The Renegades muistetaan. Bändi saavutti suurimman suosionsa juuri täällä Suomessa. Pikkupoikana tuli ihmeteltyä TV:sta...

Pikkupoikana tuli ihmeteltyä livenä! Aivan ensimmäinen konsertti missä olin (alaikäisenä tietenkin) oli Renegades konsertti.
Niin mainittakoon että nämä oli kaikki ne englantilaiset alkuperäiset poijjat.Olisiko vuosi ollut -64 tai -65.
Myytävänä Alesis Microverb III MYYTY!
rahvas
26.05.2005 20:08:13
Viime elokuussa näin. taisi olla Kimin viimeisiä keikkoja. Mukana oli Five Comets ja Jan Rohde, eli oikein kunnolla historian siipien havinaa.

Olivat molemmat, sekä Kim että Jan oikein vauhdissa. Kim soitti kitaraa niskan takana, hyppäsi yleisön joukkoon soittelemaan yms. kunnon show-temppuja. Harmittavaa että kävi näin, sillä tosiaan ainakin allekirjoittaneen leuka loksahti hämmästyksestä kun näin sen meiningin... olisin kuvitellut että ikä olisi jo vähän enemmän painanut. Mitä onkaan ollut nuorempana....
baron
26.05.2005 20:20:12

Mä olin Vääksyssä kuuntelemassa niitten Juhannuskeikkaa. Vuodesta en ole ihan varma, oisko ollut 65 tai 66, tietääkö joku?
baron
26.05.2005 20:22:07 (muokattu 27.05.2005 02:55:53)

Mä jotenkin muistelen, että se olisi ollut sama vuosi kun Rollarit oli juhannuskeikalla Yyterissä eli -65
mr_b
27.05.2005 00:08:33

Kunniotusta tälle.

Minua alkoi häiritä, että mikä helvetin matelot? Onneksi google tiesi: http://www.gunplot.net/traditions/matelot.html
We're gonna lose this place just like we lost Atlantis
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)