Aihe: Alaspäin levenevät farkut
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Lord of the strings
22.04.2005 09:11:39
Miten farkkujen lahjetta saa levennettyä?
En tiedä mitään parempaa kuin uudet kielet... Paitsi ehkä Sacher-leivokset IHKK #14| Pastilli?
phiit
22.04.2005 09:22:43 (muokattu 22.04.2005 09:23:02)
Miten farkkujen lahjetta saa levennettyä?

Avaa vaikka saumaa 5-10cm ja laita haluamasi kokoinen "paikka" tilalle..?
Would You? www.below-me.com
Lord of the strings
22.04.2005 09:46:00

Pitänee kokeilla. Tack
En tiedä mitään parempaa kuin uudet kielet... Paitsi ehkä Sacher-leivokset IHKK #14| Pastilli?
Bastardrocks
22.04.2005 15:46:24
501:iä ei pidä porsaskaan.

No höh... ei vai *katsoo alaspäin* ja mä kun pidin itseeni tyylikkäänä.

Itse ostin noita alaspäin leveneviä leviksiä pari kappaletta varastoon kun kuulin että niitten valmistus lopetetaan =)
Mimi
22.04.2005 20:57:54

Mittaahan viivottimella paljonko on 5-10 senttiä! 30-50 senttiä oman maun mukaan olisi oikeampi määrä. Lahkeita pitää leventää tasaisesti, ettei niistä tule typerän näköiset. Ei siis kannata tehdä mitään metrin levennyksiä siihen lahkeeseen, koska niistä tulee sillon semmoset teltat ettei mitään rajaa. Käytännössä siihen pitää leikata semmonen hyvin suippo jotakuinkin kolmion muotoinen pala ja ommella kiinni.
Ihan HUONO(kili)!
Mako eräässä topikissa: "Kohta on great balls on fire itse kullakin kun nuo Mnetin femakot™ rynää tänne"
Mako
05.05.2005 19:45:51

Mittaahan viivottimella paljonko on 5-10 senttiä! 30-50 senttiä oman maun mukaan olisi oikeampi määrä. Lahkeita pitää leventää tasaisesti, ettei niistä tule typerän näköiset. Ei siis kannata tehdä mitään metrin levennyksiä siihen lahkeeseen, koska niistä tulee sillon semmoset teltat ettei mitään rajaa. Käytännössä siihen pitää leikata semmonen hyvin suippo jotakuinkin kolmion muotoinen pala ja ommella kiinni.

Mullon parit aika huonot suorat farkut, et viittis tulla leventään niitä? Sit parit housut mistä vois ottaa reidestä vähän sisään ku on rimppakintut. Kerran koitin tota ompelua mutta siinä kävi semmonen probleemi että ompelin paitani takkiin kiinni.
"Ollaann hilja!!!1"
-unkarilaissyntyinen musiikkiopettajani ala-asteella
Numbie
10.05.2005 22:01:14

No nytpä tuli tehtyä löytö, tummansiniset, aivan loistavasti istuvat ja alaspäin levenevät Stockerin stretchit kirpparilta 7e, kuntokin aivan mahtava.
Poppamies #2
Pitkavirta
11.05.2005 12:45:40 (muokattu 11.05.2005 12:45:55)
Mutta noin ylipäänsä suosittelen miehille naisten farkkuja. Näyttää nimittäin hyvältä.
Harmillisen harvoin kävelee sellaisia vastaan.

Skidinpänä käytin lähes ainoastaan naisten farkkuja. Voi sitä valaistumisen tunnetta kun kerra "erehdyin" ostamaan miesten farkut! Oli nimittäin etumuksessa tilaa vähän eri tavalla ;)

H&M:ssä on kyllä ihan suht leveitä miestenkin malleissa. Pitäski ostaa uudet varmarit tässä joku päevä.
the 666 club #1
"Maailma on vapaa maa." -Galder
Käy haukkumassa Velven uusi biisi demostudiossa!
_oSKu_
11.05.2005 16:10:58
H&M:ssä on kyllä ihan suht leveitä miestenkin malleissa.
Ite ostin juurikin viime viikolla H&M:stä miestenfarkut mallia "extreme bootcut". Lahkeissa riittää leveyttä vaikka muille jakais. Eikä maksanukkaan kun ~40€.
Jaba
18.05.2005 20:19:32
Ei taida kuin kirppiksiltä ym. löytyä kireitä ja leveälahkeisia miesten farkkuja? Siis sellaisia perus 70-lukua...
Jormaakin kiinnostaa.
immaculate
20.05.2005 17:44:27 (muokattu 20.05.2005 17:46:40)
Itse olen kuluttanut vaikka miten monet Blendin 6879 -merkkiset ja malliset farkut. Aina on uusi pari haussa. Viimeksi löytyi Tampereen Sokokselta alle neljällä kympillä. Pirun hyviä housuja, saisivat vaan olla hieman kestävämpiä :)

Rok rok! Blendit kunniaan, itselläni ei muita farkkuja olekaan, kaikki hitusen leveälahkeisia, hintakaan ei paha +-40€ suurinosa. Ainoa mikä noissa on, kuluvat pirun nopeasti, mutta hyvähän se on vaan kun on kunnolla sisäänajetut! ;D
Immaculate.
Mimi
20.05.2005 19:23:16
Mullon parit aika huonot suorat farkut, et viittis tulla leventään niitä? Sit parit housut mistä vois ottaa reidestä vähän sisään ku on rimppakintut. Kerran koitin tota ompelua mutta siinä kävi semmonen probleemi että ompelin paitani takkiin kiinni.

Jos hankit mulle kyytipelin ja majapaikan plus ruuat plus juomat sinne missä ikinä asustelenetkaan, ompelukoneen, levennystarvikkeet, langat sun muut niin kyllähän toki voin tulla sulle parit farkut leventelemään...Lopputuloksesta en mene takuuseen...
Ihan HUONO(kili)!
Mako eräässä topikissa: "Kohta on great balls on fire itse kullakin kun nuo Mnetin femakot™ rynää tänne"
wewwie
21.05.2005 13:42:11
tunkeekaa lahkeet sukkiin niin ei tarvitse enää leveyttä miettiä!
joo.....
ääh...vamu
immaculate
21.05.2005 20:56:49
tunkeekaa lahkeet sukkiin niin ei tarvitse enää leveyttä miettiä!
joo.....

Mehän ei mitään helvetin teinixxxjääkiekkoilijoita olla :D Jätetään se niille.
Immaculate.
jussiohman
25.05.2005 12:52:26
Ysiluokan jälkeen en ole muunlaisia huosuja käyttänyt enää lainkaan. Ainoa oikea jalkoihin sopiva farkkumalli. Nykyään jos koittaa semmosia perusmallin pillifarkkuja missä lahkeet ei levene vaan menevät ikävän tuntuisesti sinne kengän kielen taakse tuntuu pahalle. Ja näyttää.
Mitä sinä livoit huulia, ratsulleko maiskautit? Kätkehän viettielämäsi, pitäkäämme asialliset välit.
Perzzza
25.05.2005 16:13:46
Teetkö itse vai satutko tietämään jonkun mahtavan kaupan mikä näitä myisi? =) Tampereen farkkutorin lisäksi.
Dropped C
25.05.2005 17:40:03
Itse olen muutaman vuoden käyttänyt pelkästään bootcut-farkkuja (Levis 507, yms.) Näissä on omasta mielestäni sopiva lahje. Ei liian leveä eikä kapea.
Come back dear dreams, tales of old. In this sleep, servant of the warsmen.
McNulty
26.05.2005 10:15:18 (muokattu 26.05.2005 10:15:57)
itselläni on levenevillä lahkeilla olevia farkkuja ainakin seuraavilta merkeiltä (1kpl kutakin):

Diesel, Blend, Pepe Jeans sekä Jack & Jones

Blendeissä on aika leveät lahkeet, ne on ns. KW-housut :)
J&J:ssä on pienemmät "bellit" mutta muuten vähän tiukempaa muotia kuin nuo muut. Diesel on aika all-around farkku jonka leveneviä lahkeita ei aina edes huomaa. Pepet on kanssa aika normit, tulee käytettyä duunissa aina näin toimistopäivinä :)

EDIT: nuo diisselikiisselit ja pepet voisivat olla myös jotain bootcut-malleja (ei siis perus-Bellbottomeita)
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
metallica89
26.06.2005 01:54:47
Täältä ei ainakaan löydä mistään miesten leveelahkeisia.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)