Aihe: Mihin ohjelmaan tuhlaan rahani??
1
Clansman
17.05.2005 09:25:25
Eli, käytössä oli piraatti versio N-trackistä ja nyt uusimmat eivät suostu enää pelittämään, joten ajattelin nyt sitten lähteä rehelliseltä pohjalta ja ostaa virallisen musaohjelman. Mutta mutta, minkä? Eli nauhottelen kotona kitarat valmiitten taustojen päälle, jotka on tehty joko gp4:lla tai fruityllä. Ohjelmassa olisi siis tärkeänä osana midien toimivuus ja suhteellisen helppo käytettävyys. Äänikorttina on audiophile 2496, koneena amd athlon 1800, muistia 1gb, winxp. Ajattelin vain, että jos pysyn n-trackissä niin joudunko ostamaan tuon kalliimman n-trackin 24bittisen version vai kelpaako vanha? kertokaa. Ja jos pysytään alle 100 eskossa, niin lähteekö sillä rahalla parempaa ohjelmaa tällaiseen lepsuun kotikäyttöön?
"Jokainen tsäänssi on mahdollisuus"
varakeef
17.05.2005 09:34:56
N-track on enemmän kuin hintansa väärtti, pysy siinä ihmeessä.

24-bittistä versiota tarvitset, jos äänikorttisi on 24 bittinen (siitä riippumatta, käsitteletkö ehkä 16-bittisiä tiedostoja). Jos sinulla on 16-bittinen äänikortti, 24-bittisestä ohjelmaversiosta ei ole mitään etua 16-bittiseen verrattuna.

Muuta eroa 16-bittiseen versioon ei ole. N-trackin uusinta 4 versiotakin saa sekä 16- että 24-bittisenä.
"Jos demo kuulostaa paremmalta kuin varsinainen äänitys, julkaistaan demo" - Rick Rubin
Chaplin
18.05.2005 08:35:48
Mä ostin kokeilumielessä ton N-Trackin, mutta mun kone ei jaksa pyörittää sitä.. 2600 AMD, 1 gt 400 mhz DDR, 2 x 80 gt hitachi SATA kovoja, RME Hammerfall LE. Hirveetä tökkimistä, kaatuilee vähän väliä, herjaa buffereista kokoajan. Siis jo 20 raidan pyörittäminen on aivan tuskaa. Cubasessa pyöritän jotain 45 raitaa + 30 plugaria täysin ongelmitta.

Mä voin myydä ton N-Trackin lisenssin, vai onko se laillisesti mahdollista, enpä oo noihin lisenssipapereihin sen kummemmin tutustunut..
USA:ssa on lähetetty hurjan monta miestä kuuhun. Niitä pitäisi lähettää lisää, ehkä kaikki?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)