Aihe: Skaalaa hevisooloon
1 2 3 4
Heart Of Steel
14.05.2005 14:10:02

anteeks äiti....

A. Saat anteeksi B. En ole äitisi C. Mitä vittua on "vitun nopea roska?"
Aerodactev
14.05.2005 14:21:24 (muokattu 14.05.2005 14:23:04)
Minä en käsitä tätä skaalahömpän "vaikeutta". Aloitin pianonsoitolla ja siitä iskostui sävellajipohjainen ajattelu, jonka myötä sitten ei ole myöskään vaikeata valita oikeaa skaalaa, josta improvisoi (kun ottaa huomioon muutamat käytännölliset ekstrasävelet, sävelten väliset suhteet ja tietysti itse biisin johon soitetaan taustaharmonioineen).
Long = progressive = good
Vasenniplaaja
14.05.2005 23:05:44
C. Mitä vittua on "vitun nopea roska?"

M.netin toiseksi yleisin kirjoitusvirhe ("Hammetin" jälkeen) annetaan kai anteeksi, koska kukaan ei kuitenkaan koskaan opi kirjoittamaan sitä.
"You play pretty well for someone with no real problems."
mega_deth
14.05.2005 23:17:19
A. Saat anteeksi B. En ole äitisi C. Mitä vittua on "vitun nopea roska?"

vitun nopeaa roskaa :D voin kyllä vaihtaa sen trash metal jos haluat?? hmm... mitenköhän tääki sopii tähä keskusteluun??
fucking fast trash
JS
15.05.2005 11:23:56
vitun nopeaa roskaa :D voin kyllä vaihtaa sen trash metal jos haluat?? hmm... mitenköhän tääki sopii tähä keskusteluun??

Katos kun se ei ole trash vaan thrash....
kalamies#20 >-)))>
JamesHetfield
06.06.2005 19:27:12

opetelkaa sweeppausta, jos ette vielä osaa. siitä saa mukavaa lisäpotkua sooloihin...

ja sit myöskin kun tekee intervalleihin pohjautuvan pätkän siihen sooloon... tai kaikkihan ne on jonkinlaisia intervalleja, mutta... en oo varma, sanonko tän oikein, mut itse olen huomannut mukavaksi yhdistelmäksi sen, että soittaa juurisävelen ja sen jälkeen septimin. Öö eli siis tarkotan tällä että esim. jos sointu on Em, niin siihen soitetaan sävelet E ja H. H soitetaan siis E:tä ylempää.
lxi
06.06.2005 19:55:17
Öö eli siis tarkotan tällä että esim. jos sointu on Em, niin siihen soitetaan sävelet E ja H. H soitetaan siis E:tä ylempää.

H on E:lle kvintti.
The fact that no one understands you doesn't make you an artist.
kuunneltua
JamesHetfield
17.06.2005 13:39:51

H on E:lle kvintti.

niinhän se menikin juu.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)