Aihe: Keskustelua AC/DC:stä
1 2 3 4 519 20 21 22 23122 123 124 125 126
aku.miettinen
13.05.2005 22:46:57
No tuohan on käytännössä "kokoelma" (Maximum Overdrive-leffan soundtrack siis oikeastaan), niin eipä tuossa paljoa hehkutettavaa löydy. 3 uutta biisiä ovat tosin aivan mahtavia (kuten aina...).

Jaahas tässä näkyy, että olen aika amatööri vielä, mutta kuitenkin mahtavia kappaleita löytyy kyseiseltä levyltä.
sellisti
13.05.2005 22:55:35
Jaahas tässä näkyy, että olen aika amatööri vielä, mutta kuitenkin mahtavia kappaleita löytyy kyseiseltä levyltä.

Jos tykkäät, niin hanki ihmeessä levyt joilta nuo biisit alunperin löytyvät. Et voi pettyä. Nimibiisi ja instrumentaalit (D.T. ja Chase the Ace) ovat tosiaan ainoat uudet biisit tuolla levyllä.
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
Angus
13.05.2005 22:59:29

Juu, onhan tostakin levystä ihan hyvä aloittaa, mutta kuten Sellisti jo mainitsikin niin kyllä suosittelen hankkimaan vaikka High Voltagen, Let There Be Rockin, Poweragen tai vaikkapa Back In Blackin aluksi. Tuskin tulet pettymään.

Millään en nyt saa mieleen, että milläs keikalla tässä viime vuoden lopulla/tänä vuonna pyöri ennen keikkaa Who Made Who-levy muutamaankin otteeseen läpi? Siinähän oli mukava odotella keikan alkamista. Jäähallikeikka tuo siis oli.
"It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey
...And Justice For All
14.05.2005 10:14:08
Juu, onhan tostakin levystä ihan hyvä aloittaa, mutta kuten Sellisti jo mainitsikin niin kyllä suosittelen hankkimaan vaikka High Voltagen, Let There Be Rockin, Poweragen tai vaikkapa Back In Blackin aluksi. Tuskin tulet pettymään.

Millään en nyt saa mieleen, että milläs keikalla tässä viime vuoden lopulla/tänä vuonna pyöri ennen keikkaa Who Made Who-levy muutamaankin otteeseen läpi? Siinähän oli mukava odotella keikan alkamista. Jäähallikeikka tuo siis oli.

Joo, ekaks levyks High Voltage! Se on niin hyvä lätty...
En mäkään tiennyt Who Made Whota kokoelmaksi.
Ihmettelin tosin levy ostaessani että miks siinä on vanhojakin biisejä. :)
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
Angus
14.05.2005 12:17:26

En mäkään tiennyt Who Made Whota kokoelmaksi.
Ihmettelin tosin levy ostaessani että miks siinä on vanhojakin biisejä. :)

Juu no eihän se siis tosiaankaan ole kokoelma varsinaisesti, vaan leffan soundtrack.
"It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey
rheinone
14.05.2005 13:26:18 (muokattu 14.05.2005 17:26:13)

Jos törmäätte "High Voltage"-aiheiseen krääsään: levyihin, julisteisiin, t-paitoihin jne, kertokaa mulle. Käytän niitä yritykseni markkinointimateriaalina.

Erityisesti kiinnostais alkuperäinen sinkku High Voltage / Soul Stripper, jossa olis kannetkin tallella. Alkuperäiset keikkajulisteetkin ovat todella harvinaisia.
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
waihen84
14.05.2005 18:03:28
Kukaan ei kehu Soul Stripper biisiä. Se on aivan loistava kappale!
rheinone
14.05.2005 19:52:27
Kukaan ei kehu Soul Stripper biisiä. Se on aivan loistava kappale!

Täh, siis sehän on aivan mahtava piisi! Miten niin kukaan ei kehu? Mä ainaki oon aina kehunu ;+)
waihen84
14.05.2005 20:09:24 (muokattu 14.05.2005 20:14:01)
no hyvä etten sittenkään ole ainoa ;) sen biisin haluaisin kuulla livenä. Toi intro on helevetin hyvä...
rheinone
14.05.2005 20:44:21
no hyvä etten sittenkään ole ainoa ;) sen biisin haluaisin kuulla livenä. Toi intro on helevetin hyvä...

Joo, kunnon rytmikapulaa ja muuta hämmentämistä... Eiks se ollu niin että Malcolm vetää soolot just Soul Stripperissä?
Angus
14.05.2005 22:19:04

Vetivät sitä '76 vuonna useaan otteeseenkin, toimii studio- ja liveversioina aina aivan helvetin hyvin. Mahtava kappale!
...And Justice For All
15.05.2005 00:45:37
Äh, kehukaa The Honey Rollia! Koko ballbreakerin ehdottomasti paras biisi!
rheinone
15.05.2005 00:55:17

Eiku me ollaan vähän niinku Bon Scott jengiä ;+) Vaikka ei Ballbreaker ole lainkaan hassumpi albumi!
overtake
15.05.2005 01:00:24

Ei kyllä Furor on parempi. Tai Burnin alive. Tai Hail caesar. Tai nimibiisi. Tai...
www.stonetabs.tk
...And Justice For All
15.05.2005 01:00:29
Eiku me ollaan vähän niinku Bon Scott jengiä ;+) Vaikka ei Ballbreaker ole lainkaan hassumpi albumi!

Juu, kyllä mäkin oon vannoutunut Bon Scott-mies muttakun Honey Roll on niin hyvö. :)
waihen84
15.05.2005 01:26:47
Joo, kunnon rytmikapulaa ja muuta hämmentämistä... Eiks se ollu niin että Malcolm vetää soolot just Soul Stripperissä?

ooo, onko näin? Angus?

niih, ja Ballbreaker on paras levy Brianin kanssa BIBin jälkeen.
rheinone
15.05.2005 01:37:12
ooo, onko näin? Angus?

Ooo "Angus" ;+DDDDDDDDDDD
...And Justice For All
15.05.2005 01:37:13
Ei kyllä Furor on parempi. Tai Burnin alive. Tai Hail caesar. Tai nimibiisi. Tai...

Ei oo, usko pois. :D
rheinone
15.05.2005 11:40:09
ooo, onko näin? Angus?

No kun Angukselta pyytämääsi varmistusta ei kuulu, tsekatkaa vaikka tuolta missä piiseissä Malcolm vetää soolot:

http://www.acdc-faq.fsnet.co.uk/three/malcolmplay.html
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)