Aihe: Minkämerkkiset rummut?
1 2 3 4
ltg
12.05.2005 10:55:10
Muuten miten onko kenelläkään tuttuja Tamburo merkkiset rummut? ku mulle töömännistä suositeltiin sellaisia :D
kuulemma sais pienemmällä hinnalla laatua... enpä oikein uskonu sitä mutta mitä mieltä te ootta?

onko muuten tälläiset mitään?
http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-175513.html

Itselläni on tuosta seuraava malli, eli force 3003. Linkissä olevat pöntöt eivät eroa runkomateriaaleiltaan eivätkä lugeiltaan yms. millään tavalla omiini verrattuna. Ehdottomasti suosittelen, hinta-laatusuhteeltaan parhaimmistoa.
Minusta on yhdentekevää, onko groove lämmintä pissiä lahkeessa vai ei.
HeavyManDrummer
12.05.2005 12:49:36 (muokattu 12.05.2005 12:49:43)
Jaa de soppa... pitääpä vielä tuumata :D
Yeah. That's me.
HeavyManDrummer
12.05.2005 15:18:45
Ne vaikuttaa todella asiallisilta. Ainakin virvelit on laadukkaita ja halpoja.

Meinaakko tosissaan että ne olis ihan kunnolliset? :D
Yeah. That's me.
Velli
12.05.2005 16:24:23
Ei kuulostanu Ayottet ollenkaan vakuutavilta kun Fasulla niitä kokeilin. Fasun sonorit ja yamahat olivat kaikin puolin paremman kuuloiset, ja hintaa ei ollut varmaan puoliakaan.

Niiden esillelaittoon ei sitten varmaan oltu vain juurikaan panostettu. Kyllä ne on parempia kuin jammut. Vai onko Ayotteltakin tullut joku halpissarja? Kyllä ne "oikeat" Ayottet ainakin on helkkarin hyviä. Sietää ollakin kun hintaakin on parin perus jammusetin verran.
Niskamies
12.05.2005 18:14:17
Niiden esillelaittoon ei sitten varmaan oltu vain juurikaan panostettu. Kyllä ne on parempia kuin jammut. Vai onko Ayotteltakin tullut joku halpissarja? Kyllä ne "oikeat" Ayottet ainakin on helkkarin hyviä. Sietää ollakin kun hintaakin on parin perus jammusetin verran.

Fasulla ne Ayottet maksoivat n. 4500 euroa. Eivät vakuuttaneet, mutta se on vaan mun mielipide.
Meitsi on meshissä.
Velli
12.05.2005 18:56:15
Fasulla ne Ayottet maksoivat n. 4500 euroa. Eivät vakuuttaneet, mutta se on vaan mun mielipide.

Joo no sitten niissä oli vain huonot kalvot ja/tai huonosti viritetty. Kyllä varmasti olisi vakuuttaneet jos olisivat vain olleet iskussa. Ayotte on niin laatua laatua ettei enää paremmasta väliä. DW:n kanssa ihan kärkikastissa.
HeavyManDrummer
12.05.2005 19:11:25 (muokattu 12.05.2005 19:17:15)
Jees. Kertokaapa vielä mitä kannattaa ottaa huomioon rumpuja ostattaessa?
Yeah. That's me.
Jami
12.05.2005 22:06:32

Jees. Kertokaapa vielä mitä kannattaa ottaa huomioon rumpuja ostattaessa?

häähähähähäh. Sakki on monta sivua antaumuksella neuvonu ja vielä kyselet. Katto lompsaan, unohda koko juttu tai mee kauppaan ja osta rummut.
Fletarehtaa ne häjyysemmäkki!
Niskamies
12.05.2005 22:08:24
Joo no sitten niissä oli vain huonot kalvot ja/tai huonosti viritetty. Kyllä varmasti olisi vakuuttaneet jos olisivat vain olleet iskussa. Ayotte on niin laatua laatua ettei enää paremmasta väliä. DW:n kanssa ihan kärkikastissa.

Eikös Ayottet ole kasattu Kellerin rungoista? Ja mikä niistä sun mielestä tekee ylivertaset muihin nähden? Mikä niissä on parempaa kuin vaikka Yamahan Maple customeissa?
Meitsi on meshissä.
HeavyManDrummer
13.05.2005 11:15:42
häähähähähäh. Sakki on monta sivua antaumuksella neuvonu ja vielä kyselet. Katto lompsaan, unohda koko juttu tai mee kauppaan ja osta rummut.

Joo :S mä yritän aina vakuuttua kaikesta :D no ookoo. nyt on ainakin ihan kivasti tietoo... lompsa tosiaan vielä on tyhjä... toistaiseksi heh. Mutta en unohda koko juttua vaan tosissaan oon rupeamassa soittamaan :D
Yeah. That's me.
Velli
13.05.2005 14:01:27
Eikös Ayottet ole kasattu Kellerin rungoista? Ja mikä niistä sun mielestä tekee ylivertaset muihin nähden? Mikä niissä on parempaa kuin vaikka Yamahan Maple customeissa?

Noista Kellerin rungoista en tiedä. Olin joskus musiikkimessuilla Helsingissä ja esillä oli vaikka minkälaista pönttöä ja muistan että Ayottet kuulostivat kaikista esillä olleista parhaimmilta. Niissä oli wood hoopit joka rummussa ja kalvoina muistaakseni Remo Coated Ambassadorit. Maple Customeista ne erotti soundi. Niissä oli lämpimämpi, pehmpeämpi ja pyöreämpi soundi. Onhan Maple Customitkin ihan hyvät, mutta eivät ne Ayottelle vedä vertaa.
HeavyManDrummer
13.05.2005 14:42:54 (muokattu 13.05.2005 14:44:30)
Onks muuten Gretschin rummut hyviä? esim Black Hawk.. ilmeisesti väri. tai onko Yamaha Stage custom Matte Sienna hyvät?
Yeah. That's me.
Remo
13.05.2005 15:10:36
Onks muuten Gretschin rummut hyviä? esim Black Hawk.. ilmeisesti väri. tai onko Yamaha Stage custom Matte Sienna hyvät?

Mulla on gretschin catalina birchit. Ja ainakin tähän mennes oon tykänny soitella ne on ollu mulla reilu puoli vuotta. Sillon koitin myös noita black hawkkeja jotka on siis gretschin halvimmat niin kyllä niissä ainakin virveli yllätti positiivisesti. Niin ja toi black hawk taitaaa olla jotain export rockstar luokkaa. Yamahasta en tiedä mitään.
PAISTE CYMBALS REMO HEADS
Alpha
13.05.2005 16:13:27
Mitäs jos HeavyManDrummer menisi ja ostaisi jonkin Tama Rockstar, Pearl Export tahi jonkin muun "keskihinta" setin...
HeavyManDrummer
13.05.2005 16:26:57 (muokattu 13.05.2005 16:27:49)
Mitäs jos HeavyManDrummer menisi ja ostaisi jonkin Tama Rockstar, Pearl Export tahi jonkin muun "keskihinta" setin...

Ehkä :D Ajattelin kyllä Sonoreja sitä 3003 mallia... Vai mitä Hollmi-5??
Yeah. That's me.
ltg
13.05.2005 16:36:21
Ehkä :D Ajattelin kyllä Sonoreja sitä 3003 mallia... Vai mitä Hollmi-5??

Päädyt tällöin oikeaan valintaan:)

Tossa alla on linkki artikkeliini, jonka ko. pöntöistä kirjoitin. Jonkin verran infoa, tietty jotakin puuttuu.

http://muusikoiden.net/artikkelit/artikkeli.php?id=434
Minusta on yhdentekevää, onko groove lämmintä pissiä lahkeessa vai ei.
Stereophile
13.05.2005 16:38:17

Mikä pulju tuo muuten Sonoreita maahan?
Ei paskin mutta huonommasta päästä...
Nolte
13.05.2005 16:43:29
Tää topikki tuoksahtaa epäilyttävästi.
En mie tuommosta komppia ossaa. Jos mie vejän tähänkin vaan sellasta peruskomppia...?
HeavyMachinery
13.05.2005 16:48:45

Tää topikki tuoksahtaa epäilyttävästi.

Juu jokin mättää ?
Minä tiedän - siis pelkään !
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)