Aihe: Mackie 8-bus
1
istoKoo
12.05.2005 00:47:39
Onkohan kenelläkään tietoa Mackien 8-bus In-line miksereiden mikkietuasteista - ovatko presis samat kuin pienemmissä VLZ- tai VLZ Pro -malleissa (1202, 1402, 1604)? Vai laadukkaammat?
panmix
milcoin
12.05.2005 09:57:20
Onkohan kenelläkään tietoa Mackien 8-bus In-line miksereiden mikkietuasteista - ovatko presis samat kuin pienemmissä VLZ- tai VLZ Pro -malleissa (1202, 1402, 1604)? Vai laadukkaammat?

En ota kantaa uusien ja vanhojen etuasteiden eroon, VLZ:t ainakin on perushyviä, tummahkoja ja löysänpehmeitä luonteeltaan. Sama pätee koko tiskiin; miksatessa tuntuu että mackie ei ihan vastaa materiaalin atakkiin(rokkihommissa). Se viimeinen punchi jää jotenkin aina saavuttamatta.

Sanoisin että jos käytössä on mackien lisäksi joku hyvä trankkuetunen (focusrite yms.) saa niillä yhdessä ihan hyvin äänitettyä isompiakin juttuja.
"Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla"
zmb
12.05.2005 21:12:59
Itse oon omistanu vlz 1402 pöydän ja ero xdr mikkietuseen on mielestäni huomattava. Vlz:n etuset särkee aika helposti. XDR on parempi puhtaus ja taajuusvaste ja ei tuu kovilla gaineilla samaa säröä kuin vlz etusissa.
stam1naaa!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)