Nii-in. Mitenkäs Bon Scott, oliko mies muita soittajia vanhempi? Kaverilta lainaamaa Family Jewelsiä katsellessa pistää silmään että ukko näyttää nelikymppiseltä muihin verrattuna, miten oli asian laita? Ei kyllä mikään päätähuimaava asia mutta... :) Angus osaa varmasti kertoa tarkat vuosiluvut, mutta olihan hän jonkin verran muita vanhempi. Angus Young on sanonut että Bon oli hänelle kuin isoveli, joten sekin kertonee vähän ikäerosta. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
...And Justice For All 11.05.2005 20:49:03 | |
---|
Angus osaa varmasti kertoa tarkat vuosiluvut, mutta olihan hän jonkin verran muita vanhempi. Angus Young on sanonut että Bon oli hänelle kuin isoveli, joten sekin kertonee vähän ikäerosta. Mites Bonin kuolema? Sen tiedän että hän tukehtui oksennukseensa, mutta onko jutulla muita taustoja? Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
sellisti 11.05.2005 22:20:27 | |
---|
Mites Bonin kuolema? Sen tiedän että hän tukehtui oksennukseensa, mutta onko jutulla muita taustoja? Tämän ketjun ekalla sivulla Angus kertoo sen illan ja yön tapahtumista aika selventävästi. Kova bailaajahan hän oli, alkoholia kului reippaanlaisesti. Se, oliko kuolema sitten vain epäonnisten sattumusten ketjun tulos vai oliko sen taustalla jotain muutakin, on ollut suosittua spekulaatiota, mutta lienee turhaa. Kyllähän monet Bonin sanoituksista ovat varsin itsetuhoisia, ja hänen elämäntyylinsä huomioonottaen voi pitää jonkinlaisena ihmeenä sitä, ettei jo aiemmin mitään sattunut. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
Tinmo 11.05.2005 22:24:01 | |
---|
Bon syntyi 1946 Mal 1953 Angus 1955 Brian 1947 Jonnin verran oli setä-Ronald muita vanhempi, se että hän näytti niin vanhalta johtui varmaan pitkälti miehen elämäntavoista. "We Roll tonight, to the guitar bite..." |
overtake 11.05.2005 23:16:24 | |
---|
Näyttävät olevan kaikki äijät syntyjään brittejä, lukuunottamatta rumpali Phil Ruddia joka on bändin ainoa "aito" australialainen. Se siitä "australialaisesta" bändistä... :) www.stonetabs.tk |
sellisti 11.05.2005 23:31:32 (muokattu 11.05.2005 23:35:31) | |
---|
Näyttävät olevan kaikki äijät syntyjään brittejä, lukuunottamatta rumpali Phil Ruddia joka on bändin ainoa "aito" australialainen. Se siitä "australialaisesta" bändistä... :) Otetaan nyt kumminkin huomioon, että bändin ensimmäinen miehitys oli Youngin veljeksiä lukuunottamatta täysin erilainen kuin myöhemmin suuremman suosion tullessa. Eihän Bonkaan ollut edes AC/DC:n ensimmäinen laulaja. Ja olivathan nuo nyt kohtalaisen pitkään Australiassa jo asuneet ennen bändin perustamista, eikä varmaan olisi perustettukaan jos ei olisi kengurujen maassa tavattu. Joten sikäli kunnian voi ihan yhtä hyvin ellei paremminkin antaa sinne päin kuin johonkin Britanniaan (lähinnä Skotlantiin!), jolla nyt ei muuten ollut osaa eikä arpaa bändin syntymiseen, kuin että osa bändin jäsenistä on sieltä kotoisin. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
overtake 11.05.2005 23:49:42 | |
---|
No joo, joka tapauksessa on yleistä tietoa että AC/DC on australialainen bändi, mutta harva taitaa tietää että bändin kuuluisimman kokoonpanon (oli laulaja sitten Bon tai Brian) jäsenistä 4/5 ovat brittiläisiä syntyjään. www.stonetabs.tk |
Angus 12.05.2005 00:13:54 | |
---|
Viikatemies tuolla jo ehti ennen noista syntymävuosista kertomaan . Sellainen asia tuli mieleen ottaa esille, kun Sellisti tuolla mainitsi biiseistä jotka olivat ns. "itsetuhoisia", että kuunnelkaapas sellainen loistava kappale kuin "Carry Me Home" ja miettikääpä Bonin kuolinyötä. Pelottavaa, eikö? Carry Me Home biisistä jos vielä puhutaan, niin on muuten niin mahtava tuo kun Bon tuossa kappaleessa esittää kännistä... tai sanotaanko paremmin että "esittää" :) Ajettelinpa tässä pistää Aussi High Voltagen pyörimään, ei olekaan hetkeen tullut kuunneltua, mutta aivan mahtava lätty tuo. "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |
sellisti 12.05.2005 00:26:33 | |
---|
kuunnelkaapas sellainen loistava kappale kuin "Carry Me Home" ja miettikääpä Bonin kuolinyötä. Kuuntelisin jos omistaisin. Mistäs tuollainen biisi löytyy? Tuolta Aussi-High Voltageltako? Kun en ole tuonnimistä biisiä kuullutkaan. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
Angus 12.05.2005 00:46:39 | |
---|
Kuuntelisin jos omistaisin. Mistäs tuollainen biisi löytyy? Tuolta Aussi-High Voltageltako? Kun en ole tuonnimistä biisiä kuullutkaan. Virallisesti vain Aussi "Dog Eat Dog"-sinkun b-puolelta, mutta usealta bootlegiltä tuo biisi löytyy. Jos haluat voin tuon koneella pistää ja lähettää sulle, mahtava kappale! http://www.crabsodyinblue.com/lyrics/acdccarrymehome.htm Tuossa kappaleen lyriikat näin aloitukseksi. "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |
sellisti 12.05.2005 13:06:20 | |
---|
Jos haluat voin tuon koneella pistää ja lähettää sulle, mahtava kappale! No sehän olisi loistavaa! Kiitän ja kumarran. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
rheinone 12.05.2005 14:55:53 | |
---|
Virallisesti vain Aussi "Dog Eat Dog"-sinkun b-puolelta, mutta usealta bootlegiltä tuo biisi löytyy. Jos haluat voin tuon koneella pistää ja lähettää sulle, mahtava kappale! Pistä se piisi mullekin samalla. Mäkään en oo kuullu, kun en noita bootlegejä harrasta. Kiitos etukäteen! All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
rheinone 12.05.2005 18:53:39 | |
---|
Virallisesti vain Aussi "Dog Eat Dog"-sinkun b-puolelta, mutta usealta bootlegiltä tuo biisi löytyy. Jos haluat voin tuon koneella pistää ja lähettää sulle, mahtava kappale! Joo kiitos, harvoin nykyään kuulee AC/DC-piisejä, joita en ole kuullut aikaisemmin. Hauska piisi tuo Carry Me Home. Bonin tulkinnasta tuli jotenkin mieleen Dirty Deedsiltä löytyvä Big Balls tai jopa The Sensational Alex Harvey Band, joka oli siihen aikaan ainakin Malcolmin suosikeita. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
aikavaikea 12.05.2005 19:03:23 (muokattu 12.05.2005 19:04:37) | |
---|
Hauska piisi tuo Carry Me Home. Bonin tulkinnasta tuli jotenkin mieleen Dirty Deedsiltä löytyvä Big Balls tai jopa The Sensational Alex Harvey Band, joka oli siihen aikaan ainakin Malcolmin suosikeita. Samat mielleyhtymät täälläkin. Hemmetin hyvä veisu. Itselläni tämä löytyy ainoalta bootleg-levyltäni "Tracks That Fell Through The Cracks". Tilasin vuosia sitten USAsta Visalla, en muista mistä nettifirmasta. Levy tuli kahden päivän päästä kotiinkuljetettuna :). Eikä ollut edes kallis. Piti hankkia, kun siinä on oikeastaan kaikki mitä virallisilta kokopitkiltä ei löydy (eikä saa mistään muualtakaan). Angus pyllistää kannessa paljain persein ja "levy-yhtiön" nimi on Sweet Pussy Productions (kissan kuva vieressä). 21 biisiä yhteensä. E: np. Crapsody In Blue, seur. Cold Hearted Man I like to raise my glass. I like to praise the past. Some things go on forever. Some things never last. (Darrell Sweet, 1947-1999) |
2541 13.05.2005 20:57:29 | |
---|
The Sensational Alex Harvey Band, joka oli siihen aikaan ainakin Malcolmin suosikeita. Oho, nyt nousi Malcolmin pisteet entuudestaan. Onkos kukaan muuten kuullut Cheap Trickin versiota Highway To Hell:sta? Soittivat biisiä livenä 1980/81 ja toimi aika hienosti. Oli ilmeisesti kunnianosoitus Bonille. Niin, jos joltain tuo levyltäkin löytyy, niin ottakaa yhteyttä. Yhdellä virallisella Cheap Trick -bootlegilla on versio Johnny B. Goodesta, jossa mukana Angus, Malcolm ja Bon. Hauska sekin. |
...And Justice For All 13.05.2005 21:44:53 | |
---|
Kyllä Bon oli äijä, ei tosin Brianissakaan vikaa ole. Mites Angus, porukka juoruaa että Angus on ihme sekopää siviilissä. Onko noille väitteille jotain todisteita? :D Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
sellisti 13.05.2005 22:04:00 | |
---|
Kyllä Bon oli äijä, ei tosin Brianissakaan vikaa ole. Mites Angus, porukka juoruaa että Angus on ihme sekopää siviilissä. Onko noille väitteille jotain todisteita? :D Tarkoitatko nyt m.netin jäsentä vai kuuluisampaa kaimaansa..? =) "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
...And Justice For All 13.05.2005 22:05:20 | |
---|
Tarkoitatko nyt m.netin jäsentä vai kuuluisampaa kaimaansa..? =) Kuuluisampaa kaimaansa. Siis, enhän mä nyt hermostu vaikka m.net-Anguskin olis sekopää mutta... Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
Angus 13.05.2005 22:25:28 | |
---|
Onkos kukaan muuten kuullut Cheap Trickin versiota Highway To Hell:sta? Soittivat biisiä livenä 1980/81 ja toimi aika hienosti. Oli ilmeisesti kunnianosoitus Bonille. Niin, jos joltain tuo levyltäkin löytyy, niin ottakaa yhteyttä. Yhdellä virallisella Cheap Trick -bootlegilla on versio Johnny B. Goodesta, jossa mukana Angus, Malcolm ja Bon. Hauska sekin. En ole kuullut tuota Cheap Trickin versiota harmi kyllä, mutta tuo Cheap Trick w/ Bon, Ang & Mal liveveto Johnny B. Goodesta löytyy pariltakin bootlegiltä ja aivan mahtava vetohan tuo on. Vaikka tuosta biisistä on monta mahtavaa versiota tehty, niin mulle mikään ei ole tuota versiota parempaa. Aivan mahtava. "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |
aku.miettinen 13.05.2005 22:34:00 | |
---|
Miksi Who Made Who:ta ei hehkuteta ollenkaan? Aivan loistava levy, jonka aion jossain vaiheessa hommata. |