Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Konsertit, keikat, tapahtumat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Paskin rock-konsertti
1 2 3 4 513 14 15 16 17
rheinone
30.04.2005 14:22:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oletteko odottaneet konsertilta paljon enemmän kuin mitä se sitten loppujen lopuksi tarjosi?
 
Mulla suurin pettymys on ollut Aerosmith / Kula Shaker 90-luvun lopussa Hartwall-areenalla.
 
En ole koskaan oikein perustanut Aerosmithistä, mutta juuri debyyttinsä julkaissut Kula Shaker kuulosti tuolloin todella tuoreelta. Eli siis lähdettiin kavereiden kanssa katsomaan etupäässä Kula Shakeria.
 
Olin duunin perässä muuttanut Saloon, joten en silloin juurikaan keikoilla käynyt, en stadissa enkä muuallakaan. Kun sitten raahauduin Hartwall-areenalle
- Kula Shaker soitti puolitoista piisiä ja lopetti "teknisten vaikeuksien takia"
- Saundit oli sivukatsomossa ihan hirveet
- Aerosmithin lavashow oli naurettava. Tyler tökkäsi ilmapallokäärmeeltä lamppusilmän sammuksiin ja lopulta koko saatanan hökötys kaatui lavalle..
 
Sitten kun lähdin bussilla kotiin Saloon, nukuin pommiin ja jouduin keskellä aamuyötä Turkuun :+D
 
Jumalauta sen jälkeen en ostanut yhtäkään Kula Shakerin levyä. Saatanan huumehörhöt! Ei mulla ole yhtään Aerosmithinkään levyä (vaikka vaimolla kyllä on). Hartwall-areenan sivukatsomoa olen oppinut myöhemmin välttämään.
 
Paskan maku jäi koko hommasta.
 
Mitens muilla, onko pettymyksiä?
 
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
jazzmies
30.04.2005 17:02:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pelle Miljoona & 1980 Tavastialla syyskuussa 2004. Olen sitä ikäpolvea, joka kasvoi kuunnellen Pelle Miljoona´& 1980:n Näyttämökuvia-albumia, joka äänitettiin joulukuussa 1979 myös Tavalla. 25 vuotta odotin ja sitten pärähti: Taskinen on Presarinsa kanssa niin kännissä, että hän istui rumpuraiserin laidalla ja kauhoi vääriä ääniä kerran kymmenessä sekunnissa kolme tahtia jäljessä, kunnes poistui takavasemmalle (backstage). Pelle totesi "tämä on punk-bändi, ei se haittaa", mutta kyllä se haittasi. Kauheata!
 
mr_b
02.05.2005 11:35:03 (muokattu 02.05.2005 11:35:19)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mieleen tulee Charlatans Ruisrockin Typpihappo-bileissä Typhoon(?)-hallissa joskus 90. Nuori poppari himosi nähdä trendiyhtyeen ja teki ihan hirveän duunin (työvuorosäätöä, kuljetusjärjestelyitä, rahankeruuta...) päästäkseen Turkuun ja todetakseen vaan hallin ovella että Charlatans ei soitakaan. Jostain syystä, kuulemma olivat paikalla, mutta miehiä ei ilmeisesti kiinnostanut musisoida 808 Staten lämppärinä, olisi pitänyt olla pääbändinä.
 
Silloin vitutti paljon ja pidin sellaista älämölöä vähän aikaa oven edessä että poliisit veivät maijaan rauhoittumaan, mutta päästivät onneksi pois. Sitten tulikin juotua virkisteitä niin paljon että muistan 808 Statesta vaan jotkin vilkkuvat värivalot...
 
Marlon Brando, Pocahontas and me
Planetist
02.05.2005 13:32:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Silloin vitutti paljon ja pidin sellaista älämölöä vähän aikaa oven edessä että poliisit veivät maijaan rauhoittumaan, mutta päästivät onneksi pois. Sitten tulikin juotua virkisteitä niin paljon että muistan 808 Statesta vaan jotkin vilkkuvat värivalot...
 
Hoho!
 
Oliko edes hyvät valot?
 
aseta jotain ihan helvetin hauskaa tähän. hymiö.
Pastilli?
Silvio Dante
02.05.2005 21:57:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla suurin pettymys on ollut Aerosmith / Kula Shaker 90-luvun lopussa Hartwall-areenalla.
 
Mitens muilla, onko pettymyksiä?

 
Tuo sama keikka on yksi huonoimmista mitä mä oon nähny!
 
Pääasia että pizza herkullinen ja kuuma.
mr_b
03.05.2005 11:04:07 (muokattu 03.05.2005 11:07:55)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oliko edes hyvät valot?
 
Komiat olivat, piirtyivät muuten, ah, niin sumeaan tajuntaan. Mukana olleella siskollani oli varusteissaan myös iso englannin lippu ihan kepin päässä (mistä näitä korneja ideoita keksiikään nuorena?). Lippu päätyi minulle ja jossain vaiheessa tajusin heiluvani hengenvaarallisesti pelkän salon kanssa. Heitin senkin sitten johonkin. Hyvä meininki... :-(
 
Marlon Brando, Pocahontas and me
Renton
03.05.2005 18:51:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Apulanta. Missä tahansa, milloin tahansa. Aina yhtä surkeat soundit. Levyllä kyllä jollain lailla vielä toimii, mutta aivan scheisseä livenä.
 
Choose a job. Choose a career.
aarghto
03.05.2005 21:10:15 (muokattu 03.05.2005 21:11:09)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ömh.. Yksi koulussa järjestettävä konsertti, jossa piti olla ihan hyviäkin esiintyjiä. Kaveri houkutteli lähtemään. Ensinnäkin pää-esiintyjä oli peruuttanut, toinen esiintyjä aloitti myöhässä, väliajalla sain nauttia tanssitytöistä ja britney spearsin musiikista. Noh, bändi aloittaa soittamaan. Mitä perkelettä?! Nämähän vetävät progea, eikä niillä ole solistia. Suolapatsaat soittavat ja kuulen yhden (1) kitarasoolon. Sitten alkaa coveri jostain Red Hot Chili Peppersien biisistä, se oli jo liikaa. Lähdin kotiin. Eihän se kallista hupia kyllä ollut, pääsymaksut ja bussimatka: 7€. Mur.
 
typo.
 
prkl.
Niknak
04.05.2005 12:58:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

RHCP Hartwallilla. Tais olla lämppärinä Rasmus tjsp.
Istuin kentän laidalla ja en kuullut keikan aikana kuin basson ja vieressä istuvien teinityttöjen falsetin ja kirkumisen. 2 tai 3 biisiä jaksoin ja lähdin pois.
Hartwallin baarissakin kuului paremmin kuin siellä istumapaikalla.
 
RHCP:n ruisrock keikka pari vuotta aikaisemmin olikin (Navarron kanssa) piljoona kertaa parempi.
 
cldron
08.05.2005 22:04:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ömh.. Yksi koulussa järjestettävä konsertti, jossa piti olla ihan hyviäkin esiintyjiä...
 
kuulostaa tutulta, mikä koulu oli kysessä?
 
Parempi Matti kukkarossa kuin Jorma vetskarin välissä -The Mentally Retarded Fuck-
Enokkio - Enotionaalinen yhtye.
myslique
10.05.2005 11:55:33
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Apulanta. Missä tahansa, milloin tahansa. Aina yhtä surkeat soundit. Levyllä kyllä jollain lailla vielä toimii, mutta aivan scheisseä livenä.
 
Viime perjantaina Apulannan Tavastian-keikalla oli loistavat soundit, joten 'aina' ei pidä (enää) paikkaansa.
 
Eri asia on, jos ei pidä Apulannan soundimaailmasta.
 
--- You must play better now.
myslique
10.05.2005 11:59:52
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta takaisin aiheeseen:
 
Paskin rock-konsertti oli Chuck Berryn keikka Pori Jazzissa joskus 90-luvulla. Vajaa tunti väsynyttä menoa (ei soittanut 'kaikkien' odottamaa Johnny B Goodia). Taustabändi kuulosti joltain tanssibändin komppijoukkueelta. Anti-rock.
 
--- You must play better now.
blastoff
10.05.2005 12:33:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

RHCP Hartwallilla. Tais olla lämppärinä Rasmus tjsp.
 
Sama. Itse tosin istuin piippuhyllypaikoilla lavaa vastapäätä.
joelr
10.05.2005 14:42:14 (muokattu 10.05.2005 14:46:53)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä perkelettä?! Nämähän vetävät progea, eikä niillä ole solistia. Suolapatsaat soittavat ja kuulen yhden (1) kitarasoolon.
 
Hoho! Tämähän kuulostaa ihan meidän keikalta ;) Missä koulussa tämä tapahtui?
 
Edit: Ja milloin?
 
sirdickyj
10.05.2005 21:56:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Chili Peppers Areenalla -99
Kiss Areenalla -97
Metallica Stadikalla -04
Cult Ogelissa Metallican lämppärinä ja sen jälkeen Tavastialla -93
 
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
mega_deth
10.05.2005 22:09:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mielestäni tämä tän vuoden priest keikan mixaus oli kyllä aivan vitusta en kuullut soolokitarasta mitään ja laulukaan ei oikeen kuulunu ainoo mikä kuulu oli tublabasari ja se sattu saatanasti korviin vaikka rumpali pyöritti ja heittelikin kapuloita taitavasti....
 
fucking fast trash
Angus
10.05.2005 22:29:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mielestäni tämä tän vuoden priest keikan mixaus oli kyllä aivan vitusta en kuullut soolokitarasta mitään ja laulukaan ei oikeen kuulunu ainoo mikä kuulu oli tublabasari ja se sattu saatanasti korviin vaikka rumpali pyöritti ja heittelikin kapuloita taitavasti....
 
Mulla on kyllä aivan toisenlaisia kokemuksia. Tampereella olin aivan eturivissä ja Helsingissä olin (lavalta katsottuna) vasemmalla kohtalaisen kaukana ja molemmilla keikoilla oli soundit aivan loistavat. Etteikö olis ollut liian kovaa sitten kun noin kävi? Itsellä ei tosin korvatulppia ollut, mutta olenkin ollut Motörheadia katsomassa :)
 
"It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey
J.Hollström
11.05.2005 00:11:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on kyllä aivan toisenlaisia kokemuksia. Tampereella olin aivan eturivissä ja Helsingissä olin (lavalta katsottuna) vasemmalla kohtalaisen kaukana ja molemmilla keikoilla oli soundit aivan loistavat. Etteikö olis ollut liian kovaa sitten kun noin kävi? Itsellä ei tosin korvatulppia ollut, mutta olenkin ollut Motörheadia katsomassa :)
 
No kyllä se Tampereen keikka tuli aika perkeleen kovaa. Olin kanssa aika edessä siihen asti kunnes joku nahka-asuinen nuorempi HOMO tuli ja oksenteli jaloilleni (varmaan juuri äänenpaineen vaikutuksesta ;o). En sitten viitsinyt siinä yrjölammikossa enää seisoskella vaan siirryin takavasemmalle. Vähemmän rokkikeikoilla käynyt kaverini ei pysytynyt olemaan täyttä aikaa sisällä, vaan kävi välillä lepuuttelemassa korviaan ulkopuolella. Eli kovaa se Judas Priest tuuttasi tulemaan. Mutta muuten se keikka ei tänne palstalle kuulu (paitsi että se rumpali oli aika perseestä).
 
J.Hollström
11.05.2005 00:20:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paskin rock-konsertti oli Chuck Berryn keikka Pori Jazzissa joskus 90-luvulla. Vajaa tunti väsynyttä menoa (ei soittanut 'kaikkien' odottamaa Johnny B Goodia). Taustabändi kuulosti joltain tanssibändin komppijoukkueelta. Anti-rock.
 
Niinhän ne Berryn taustabändit juuri kasataankin. Sankari itse karauttaa paikalle ja orkan pitää olla järjestäjän puolesta asemissa. Biisit lähtee käyntiin kun Chuck vetää kitaralla intron ja bändi lähtee siitä sitten hiihtelemään perässä. Joskus jostain kuulin tai luin että Springsteen bändeineen olisi ollut Berryn säestäjänä ja kaverit yrittivät udella biisilistaa, että mitä sitä sitten oikeen soitetaan? Berry vastaa siihen vaan että "Mun biisejä". Taitaa olla Remun kanssa samaa sarjaa...
 
Angus
11.05.2005 00:36:26
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No kyllä se Tampereen keikka tuli aika perkeleen kovaa. Olin kanssa aika edessä siihen asti kunnes joku nahka-asuinen nuorempi HOMO tuli ja oksenteli jaloilleni (varmaan juuri äänenpaineen vaikutuksesta ;o). En sitten viitsinyt siinä yrjölammikossa enää seisoskella vaan siirryin takavasemmalle. Vähemmän rokkikeikoilla käynyt kaverini ei pysytynyt olemaan täyttä aikaa sisällä, vaan kävi välillä lepuuttelemassa korviaan ulkopuolella. Eli kovaa se Judas Priest tuuttasi tulemaan. Mutta muuten se keikka ei tänne palstalle kuulu (paitsi että se rumpali oli aika perseestä).
 
Molemmilla keikoilla mielestäni oli äänentasot täysin kohdillaan, tuli juuri sopivan kovaa. Kai se Priesti sitten ilmeisesti kovaa tuuttasi kun moni on niin sanonut, itse en kyllä kummempaa huomannut. Ilmeisesti se Motörhead on siis tehnyt tehtävänsä, DEAF FOREVER! :)
 
Ja sanottakoon nyt vielä vähän offtopiccina, että oli kyllä molemmat keikat aivan järjettömän kovia.
 
"It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 513 14 15 16 17

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «