Aihe: Taiteellisuuden loppuminen
1 2
Teijo K.
09.05.2005 22:56:09 (muokattu 09.05.2005 22:56:26)

Nyt alkoi Ismo Alangon "Taiteilijaelämää" soida päässä:-)

No eihän se asia ole niin eikä näin, jos yksiselitteistä vastausta haetaan. Jokaisella on varmaan omat syynsä.

Jep, tuolla vain halusin tuoda esille sen, että ihmiset ne erilaisia on. Paljon erilaisempia kuin heidän ammattinsa. Ja siksi on mielestäni väärin yleistää tuossakin asiassa. Toiset ihmiset nyt tekee jotain juttuja oli ne missä tahansa ammatissa.
Nälkä!
-Knut Hamsun.
Operaatio Live : Jyväskylä
Bee-äf
10.05.2005 08:41:00 (muokattu 10.05.2005 08:42:45)
Mä en tajua tuota puhetta, että taiteilijan pitää uusiutua. Suuria ideoita tulee tässä maailmassa yhdelle ihmiselle miljoonasta, ja sitten joku älypää rupeaa vaatimaan että sen yhden ihmisen pitäisi keksiä parin vuoden sisään toinen maatakaatava juttu?

Uusiutuminen on tarpeellista vain niin kauan, kuin ei ole mitään tolkkua saanut vielä aikaan. Jos mä keksin jotain suurta, aion aivan varmasti toistaa samaa riffiä hautaan asti, kuten Kaurismäki tai Ramones.
With one foot in yesterday and the other in tomorrow you end up peeing all over today.
sormunen
10.05.2005 09:52:07
Jep, tuolla vain halusin tuoda esille sen, että ihmiset ne erilaisia on. Paljon erilaisempia kuin heidän ammattinsa. Ja siksi on mielestäni väärin yleistää tuossakin asiassa. Toiset ihmiset nyt tekee jotain juttuja oli ne missä tahansa ammatissa.

Ja tähän liittyen erilaiset ihmiset ajautuvat erilaisiin hommiin.
En mä vereslihaherkkyyttä joltain tyhjänaikaiselta konsultilta odotakaan, mutta lauluntekijältä kyllä saatan odottaa. Ja onhan se ihan selvä, miten saattaa käydä, jos verrokkiryhmässä vastoinkäymiset juoksevat kuin vesi hanhen selästä ja toisaalla otetaan itseensä kaikki, mikä näkyy ja kuuluu.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)