Kasu-_- 09.05.2005 21:08:09 | |
---|
Onko järkeä hommata tuollaista compressoriksi/sustaineriksi? Toimiiko trankkuvahvistimen kanssa hyvin? Toimiiko kovan särön kanssa? Lisääkö paljon hurinaa/kiertoa? Eli onko ylipäätään minkäänlaista mieltä ostaa tuota pedaalia metallin/raskaan rockin soitteluun? En missään nimessä halua lytätä soundia täysin, vaan saada hieman erilaista väriä ja vivahteita siihen, sekä saada kuuluviin kaikki haluamani äänet. You know my only pleasure/Is to hear you cry/I'd love to hear you cry/I'd love to feel you die/And I'll be the first/To watch your funeral/And I'll be the last to leave/I'd love to hear you cry!
YHYY! Miksi en saa kommentteja :'( |
Da Make 09.05.2005 21:24:20 | |
---|
Onko järkeä hommata tuollaista compressoriksi/sustaineriksi? On. Toimiiko trankkuvahvistimen kanssa hyvin? Kyllä, kompressoi singaalia kuten pitääkin. Toimiiko kovan särön kanssa? kts. edellinen kohta. Lisääkö paljon hurinaa/kiertoa? Riippuu asetuksista, yleensä kyllä. Eli onko ylipäätään minkäänlaista mieltä ostaa tuota pedaalia metallin/raskaan rockin soitteluun? En näkisi tarvetta kompressorille ko. musiikki tyyleisssä. Sopii lähinnä rautalankaan ja komppailuun puhtailla soundeilla. Vinkki: lisää keskitaajuuksia ja vähennä trebleä vahvarin eq:sta. |
Kasu-_- 09.05.2005 23:18:40 | |
---|
Vinkki: lisää keskitaajuuksia ja vähennä trebleä vahvarin eq:sta. Vinkki on ymmärretty kyllä jo aikaa sitten ja keskiääniä löytyy. :) Sustainia löytyy melko hyvin, mutta ajattelin että josko tuosta pedaalista löytyisi jotain pientä mukavaa lisää soundiin. You know my only pleasure/Is to hear you cry/I'd love to hear you cry/I'd love to feel you die/And I'll be the first/To watch your funeral/And I'll be the last to leave/I'd love to hear you cry!
YHYY! Miksi en saa kommentteja :'( |
Mika K 09.05.2005 23:36:17 | |
---|
Vinkki on ymmärretty kyllä jo aikaa sitten ja keskiääniä löytyy. :) Sustainia löytyy melko hyvin, mutta ajattelin että josko tuosta pedaalista löytyisi jotain pientä mukavaa lisää soundiin. Omistin tuon pedaalin jonkin aikaa ja kyllähän se tuo erityisesti puhtaisiin soundeihin mukavaa pehmeyttä ja sen kompuralle tyypillisen "napsusoundin". Straton kaverina mielestäni kotonaan, koska stratossahan ei koskaan ole sustainia liikaa. |
Itselläni on tuo Compressor/Sustainer sisäänrakennettuna tuossa Boss ME-8 multifx härvelissä. Käytän rankasti kompressoitua saundia esim. tapping-leadeissa, riffittelyssä jne jne. Itse olen todennut sen varsin hyödylliseksi metallin soittelussa. "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
Lennu 09.05.2005 23:51:14 | |
---|
On mulla semmonenkin ollut. En mä sille mitään käyttöä keksinyt. Funkkinapsun saa kun soittaa vähän rapsakammin vaan. <fat>Ärlä #014</fat> |