Aihe: Boss CS-3
1
Kasu-_-
09.05.2005 21:08:09

Onko järkeä hommata tuollaista compressoriksi/sustaineriksi?
Toimiiko trankkuvahvistimen kanssa hyvin?
Toimiiko kovan särön kanssa?
Lisääkö paljon hurinaa/kiertoa?
Eli onko ylipäätään minkäänlaista mieltä ostaa tuota pedaalia metallin/raskaan rockin soitteluun?

En missään nimessä halua lytätä soundia täysin, vaan saada hieman erilaista väriä ja vivahteita siihen, sekä saada kuuluviin kaikki haluamani äänet.
You know my only pleasure/Is to hear you cry/I'd love to hear you cry/I'd love to feel you die/And I'll be the first/To watch your funeral/And I'll be the last to leave/I'd love to hear you cry! YHYY! Miksi en saa kommentteja :'(
Da Make
09.05.2005 21:24:20
Onko järkeä hommata tuollaista compressoriksi/sustaineriksi? On.
Toimiiko trankkuvahvistimen kanssa hyvin? Kyllä, kompressoi singaalia kuten pitääkin.
Toimiiko kovan särön kanssa? kts. edellinen kohta.
Lisääkö paljon hurinaa/kiertoa? Riippuu asetuksista, yleensä kyllä.
Eli onko ylipäätään minkäänlaista mieltä ostaa tuota pedaalia metallin/raskaan rockin soitteluun? En näkisi tarvetta kompressorille ko. musiikki tyyleisssä. Sopii lähinnä rautalankaan ja komppailuun puhtailla soundeilla.

Vinkki: lisää keskitaajuuksia ja vähennä trebleä vahvarin eq:sta.
"Soundi lähtee sormista!" -Line6 tuo markkinoille mallintavat sormenpäät. Katso omat plussasi täältä!
Kasu-_-
09.05.2005 23:18:40

Vinkki: lisää keskitaajuuksia ja vähennä trebleä vahvarin eq:sta.

Vinkki on ymmärretty kyllä jo aikaa sitten ja keskiääniä löytyy. :)
Sustainia löytyy melko hyvin, mutta ajattelin että josko tuosta pedaalista löytyisi jotain pientä mukavaa lisää soundiin.
You know my only pleasure/Is to hear you cry/I'd love to hear you cry/I'd love to feel you die/And I'll be the first/To watch your funeral/And I'll be the last to leave/I'd love to hear you cry! YHYY! Miksi en saa kommentteja :'(
McNulty
09.05.2005 23:40:17
Itselläni on tuo Compressor/Sustainer sisäänrakennettuna tuossa Boss ME-8 multifx härvelissä. Käytän rankasti kompressoitua saundia esim. tapping-leadeissa, riffittelyssä jne jne. Itse olen todennut sen varsin hyödylliseksi metallin soittelussa.
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
Lennu
09.05.2005 23:51:14

On mulla semmonenkin ollut. En mä sille mitään käyttöä keksinyt. Funkkinapsun saa kun soittaa vähän rapsakammin vaan.
<fat>Ärlä #014</fat>
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)