lapio 07.05.2005 21:05:34 | |
---|
Mulla on teille Slayer soolo method. Soittakaa kaaoottisessa järjestyksessä nuottaja ja KAMMETKAA. That's it. Nyt kaikki sitten vaan täräyttämään seuraavaan mnet sooloskabaan tällä ohjeella soolo. :) |
elbowski 07.05.2005 21:06:48 | |
---|
Ehkä parempi niin ;) Mulla on teille Slayer soolo method. Soittakaa kaaoottisessa järjestyksessä nuottaja ja KAMMETKAA. That's it. Mulla eijoo kampea mutta taivuttelen sitä kaulaa, ok? Kun me marssimme halki tämän maan, etelästä pohjoiseen, lippumme tuulessa uljaana liehuu, kunniaksi Totuuden! IMIK #25 Ärlä #017
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2 |
Nyt kaikki sitten vaan täräyttämään seuraavaan mnet sooloskabaan tällä ohjeella soolo. :) Nimenomaan. Sitten on nää nimeltämainitsemattomat teoriapoliisit kimpussa. |
elbowski 07.05.2005 21:31:34 | |
---|
Nimenomaan. Sitten on nää nimeltämainitsemattomat teoriapoliisit kimpussa. Joo ja Jucciz kertomassa kuinka huono se on kun ei oo Juccikzen kamoilla vedetty. Kun me marssimme halki tämän maan, etelästä pohjoiseen, lippumme tuulessa uljaana liehuu, kunniaksi Totuuden! IMIK #25 Ärlä #017
Bella Italia #2 |
elbowski 07.05.2005 21:32:12 | |
---|
Nyt kaikki sitten vaan täräyttämään seuraavaan mnet sooloskabaan tällä ohjeella soolo. :) Jonkun täältä täytyy voittaa se että saadaan Slayer-pohja. Kun me marssimme halki tämän maan, etelästä pohjoiseen, lippumme tuulessa uljaana liehuu, kunniaksi Totuuden! IMIK #25 Ärlä #017
Bella Italia #2 |
Weke 08.05.2005 11:11:55 | |
---|
Sama juttu muuten Max Cavaleran kanssa. Ihme runkutusta mm. Under Siege -videolla, mutta hyvältä kuulostaa kovin. Tuota oon itekin ihmetelly. Riffi on ultra nopeeta sahausta, mutta Max pieksee kitaraa kuin viimestä päivää. Ehkä se Kisserin kitara on miksattu pintaan? =D lead us into temptation
a reign of terror will begin
deliver us to evil
we promise death, world's end |
Timesby 08.05.2005 11:38:18 | |
---|
Tein jo tabulan-tyngät notepadilla, mutta siirto tänne kusi täysiä silmään. Laitoithan sen näiden tagien väliin? < tab > tänne se tabula < /tab > Tosin tietenkin ilman nuita välejä < ja tabin välissä ja toistepäin. "Vain pikkukaloilla on charmantti ote elämään." |
FatSam 08.05.2005 13:16:07 | |
---|
Laitoithan sen näiden tagien väliin? < tab > tänne se tabula < /tab > Tosin tietenkin ilman nuita välejä < ja tabin välissä ja toistepäin. Hyvä pointti, en toki näin tehnyt. Mutta tietysti deletoin tuon tiedoston jo. Ehkä tässä joskus sit... Joskus ilmestyy vuosisadan thrash-levy. |
Henkka Hevimies 08.05.2005 13:19:16 (muokattu 18.11.2005 18:49:14) | |
---|
Hanneman on se biisinikkari.
Edit. Editoin paskaa se että vituttaa väsyttää ja se taas vituttaa kun väsyttää ja vituttaa.Pastilli? |
overtake 08.05.2005 13:24:13 | |
---|
Hanneman on se biisinikkari.Mutta Kerry kyllä hakkaa Hannemanin soittotaidollaan. Esim. jos kahtoo Hannemanin kättä,sehän vispaa ihan saatanasti. Soitto ei näytä erityisen helpolta. Mitäs sitten? Monilla huippukitaristeilla on varsin oudon näköiset soittotekniikkansa. Ei omalaatuinen soittotyyli kitaristista huonoa tee. www.stonetabs.tk |
Henkka Hevimies 08.05.2005 13:25:04 | |
---|
Mitäs sitten? Monilla huippukitaristeilla on varsin oudon näköiset soittotekniikkansa. Ei omalaatuinen soittotyyli kitaristista huonoa tee. En vissiin huonoksi häntä sanonutkaan.Sanoin vain että vaikean näköistä. se että vituttaa väsyttää ja se taas vituttaa kun väsyttää ja vituttaa.Pastilli? |
Ben_D 08.05.2005 14:30:47 | |
---|
Hanneman on se biisinikkari.Mutta Kerry kyllä hakkaa Hannemanin soittotaidollaan. Esim. jos kahtoo Hannemanin kättä,sehän vispaa ihan saatanasti. Soitto ei näytä erityisen helpolta.Kyllä tuo teoria Hannemanilla varmaan Kerryä paremmin hanskassa. Vai että teoria... Tätä samaa teoriabulshittia on kysytty molemmilta hepuilta moneen kertaan ja vastaus on aina sama. Mikä vi**n teoria. Biiist tehdään periaatteella kunhan kuulostaa hyvältä (ja ilkeältä). |
Gulo 08.05.2005 14:37:14 | |
---|
Tästähän King taisi jossain haastiksessa sanoa, että heidän välillään ei ole minkäänlaista kilpailua, vaan vallitsee keskinäinen kunnioitus. Niin se homma toimii. Tuota minä en epäile hetkeäkään. Jätkät kuitenki vetäneet yli 20 vuotta samassa bändissä, ei Slayerin tarina varmaan olisi noin pitkä, jos Hannemannilla ja Kingillä kauhia kisa olisi menossa. |
mega_deth 08.05.2005 16:13:13 | |
---|
Ääh, mitään Hannemania...:) Kerry King on King! Tosin Slayerin soolot ovat hirveitä vingutus-rääkkäyksiä mutta toisaalta ihan toimivia. Miettikää, kansa; kuukausi, yks kuukausi ja Slayer tuuttaa Ratinanniemellä!! /,,/ aivan samaa mieltä king on kovempi jätkä koska jos ei ois se tulis ja löis hampaat sisään, ja kerryllä enemmä tatskaa ku hannella fucking fast trash |
Henkka Hevimies 08.05.2005 16:24:09 (muokattu 08.05.2005 16:24:15) | |
---|
Vai että teoria... Tätä samaa teoriabulshittia on kysytty molemmilta hepuilta moneen kertaan ja vastaus on aina sama. Mikä vi**n teoria. Biiist tehdään periaatteella kunhan kuulostaa hyvältä (ja ilkeältä). ok se että vituttaa väsyttää ja se taas vituttaa kun väsyttää ja vituttaa.Pastilli? |
aku.miettinen 08.05.2005 16:32:08 | |
---|
Vai että teoria... Tätä samaa teoriabulshittia on kysytty molemmilta hepuilta moneen kertaan ja vastaus on aina sama. Mikä vi**n teoria. Biiist tehdään periaatteella kunhan kuulostaa hyvältä (ja ilkeältä). Tuossa on oikea asenne. |
Leper Messiah 08.05.2005 16:38:14 | |
---|
hohho, kerran olen kokeillut slayerin gp tabin päälle vähän jotain sooloja yrittää, ja kerrankin aloin floikalla oikeen kunnolla leikkimään, niin arvaahan mitä siitä käy, kun on jacksonin lisenssifloikka. 'oho, en tiennytkään että tällä saa NÄIN paljon korkeem...' 'KLONNKKKK' ja soitossa ollu g- kieli tippui vissiin c:hen, kaikki muutkin kielet ~sävelaskeleen verran. onneksi ei sentään katkeillut kieliä. taisinpa vielä bendata tuota g:tä. maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
zeta 08.05.2005 17:29:37 | |
---|
Ja eikös Jeff laula tuossa God Sent Deathissa C-osan? Eiköhän se ihan Arayan laulama ole. Kingin arvostus yli Hannemanin johtunee ihan puhtaasti siitä, että mies on enemmän mediassa esillä. Suurin osahan Slayerin kovimmista biiseistä on Hannemanin käsialaa. |
MV 08.05.2005 18:04:42 | |
---|
Tietääkö kukaan muuten mikä merkitys niillä Hannemanin polvisuojilla on?` Melko huvittavan näköset:) mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
meanbone 08.05.2005 18:10:14 | |
---|
Tietääkö kukaan muuten mikä merkitys niillä Hannemanin polvisuojilla on?` Melko huvittavan näköset:) No samaa kuin sillä Kingin hervottomalla piikkirannekkeella, eli ne on siistejä. Ja onhan noita polvisuojia ollut muillakin. W.A.S.P.:illa esimerkiksi. “I am hoping that I can be known as a great writer and actor some day,” Seagal once said, “rather than a sex symbol.” -Steven Seagal |