Aihe: Kasvaminen ihmisenä ja soittajana
1 2 3
Härski
05.05.2005 18:41:52 (muokattu 05.05.2005 18:42:14)
Onhan se nyt ihan selvää, että alun huumassa keksii jotain asioita ihan omasta päästä ja selittää niitä suu vaahdossa, kun taas wanhempi harrastelija/ammattilainen kertoo vain oleellisen. Vai ootko kuullut vanhempien ihmisten jauhavan "Saitko viikonloppuna"- läppää toisilleen teinien lailla?
2541
05.05.2005 18:49:27

Vai ootko kuullut vanhempien ihmisten jauhavan "Saitko viikonloppuna"- läppää toisilleen teinien lailla?

Soittajien ollessa kyseessä tuollaista kuulee iästä riippumatta.:D
ozz3
05.05.2005 18:53:36
Jääkiekkoilijoiden jaSoittajien ollessa kyseessä tuollaista kuulee iästä riippumatta.:D
When there's no more room in hell, the dead will walk the earth "Melkone Sonni!"
Härski
05.05.2005 19:19:29
Soittajien ollessa kyseessä tuollaista kuulee iästä riippumatta.:D

Unohdin laittaa siihen, että tavallisten ihmisten, hähähä.
konehes
05.05.2005 19:34:29
Ennen tiesi kaiken, nyt tietää ainoastaan sen, että ennen ei tiennyt mitään.
Musiikki on parhaimmillaankin paskaa.
biibob
05.05.2005 21:09:44

+:n sait. Olen jotenkin täysin samaa mieltä kanssasi.
Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page.
Deathrace King
05.05.2005 22:29:38

Tämä kiteyttää koko topikin. Piste(ja plussa).
7.5 CLUB HAMMER, Husaari, Lpr: Wounds, Chaos Creation, Lähete M1, myGRAIN
sellisti
05.05.2005 23:36:37
Ni. Ennen sitä oli nuori ja lahjakas, nykyään enää "ja".
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
McNulty
05.05.2005 23:43:59
Äiti teki ekat pari kiloa, itse tehnyt tässä loput reilut 80kg siihen päälle. Kasvua on siis ollut ainakin fyysisesti. Henkisesti tuskin koskaan mitään progressiota tapahtuu mutta enpä minä valita :)

Soittajana olen edelleen aika amatööri vielä näin 15 vuodenkin soittelun jälkeen, aina meinaan oppii paljon kaikkea uutta. Tosin, olen tyytyväinen... teen omaa juttua ja se homma toimii ainakin bändin kanssa.

Tähän voisi todeta että...
Tilutus? - What the f**k is that?
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
Krice
06.05.2005 00:16:52

Mutta se kai on vaihe, joka kaikkien tulee käydä läpi. Onko teillä kokemuksia tästä?

Ei ole. Olen aina tiennyt kaiken, enkä vain luullut tietäväni.
McNulty
06.05.2005 00:23:56
Ei ole. Olen aina tiennyt kaiken, enkä vain luullut tietäväni.

"Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin!"
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
kivi
06.05.2005 01:06:53
Huomasin tässä jokin aika sitten, kun lueskelin tällä palstalla jostain sooloista ym. ja siinä joku tyyliin vuoden kitaraa soittanut 15v sankari selitti suurella itseluottamuksella asiaa, kun taas tyyliin 30v elämää nähnyt jamppa kertoo rauhallisesti mielipiteitään. Kumpaako siinä sitten uskoisi?

Eiköhän vastaus ole jo kysymyksessä mukana? Ja jos ei ole, niin älä usko kumpaakaan. Aina on tilaa uusille ruudin- ja pyöränkeksijöille. Jokainenhan joka tapauksessa keksii seksin ihan ite
:-D
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
McNulty
06.05.2005 02:04:19
Jokainenhan joka tapauksessa keksii seksin ihan ite
:-D

Eläs sano... kyllä mie FilmNetiltä kattelin pokea ennen tositoimia joskus 15-kesäsenä :) Jep jep... sain pesää vasta vähän sen jälkeen kun täysin 17. Olis jäänyt nekin taidot oppimatta ilman loistavaa opetuskamaa mitä saatainen kaapelikanava suolti. Mutta hyvä on tullut siitä lähtien :)
pliksu
06.05.2005 12:20:39
Kuten Bob Dylan sanoi: "I'm younger than that now". Etsikää tarkoitus, jos ette tiedä.
Vain pikkukaloilla on charmantti ote elämään | Kalamies #13 >-)))>
THE RIPPER
06.05.2005 12:54:15 (muokattu 06.05.2005 12:55:34)
Itsekin on syyllistynyt asiaan etenkin nuorempana, kun soitti vähän paremmin jonkun riffin kuin naapurin Esko.

niin milloin oot kuullu mun riffejä hä? oonks mä ollu sun naapuri?
svidulla päähän!
miscage
06.05.2005 13:04:43

Juuri näin.
Osta!
Jimi Henri
06.05.2005 14:21:16

"I'm not young enough to know everything"
Talk Less Play More
etnopoju
06.05.2005 14:25:26 (muokattu 06.05.2005 14:26:25)

en usko, että iällä on tekemistä asian kanssa.

mä tiedän monia 16- vuotiaita, jotka on kypsempiä kun tietyt 27- vuotiaat jne.

muistaakseni mulla on koskaan edes ollut mitään "leija" vaihetta päällä. voi johtua tosin siitä, et mä vaan oon niin perseestä.

mun mielestä ihmiset ei tuu sen viisaammiks iän myötä. ihmiset on aina hölömöjä.
Black widow
06.05.2005 15:22:28

Kyllähän sitä pakosti kasvaa iän myötä monessa asiassa. En tiedä itsestäni, olen aina ollut ylikriittinen omien "taitojeni" suhteen, joten missään vaiheessa ei ole vissiin silmänvalkuaiset vaihtaneet väriään keltaiseen...Mutta muuten henkisesti on huomannut kypsyneensä iän myötä. Kokemuksia tulee lisää ja niistä oppii. Mikään ei opeta paremmin kunnioittamaan elämää kuin kuolema.

Miten mulle tuli olo, että olen harmaahapsinen vanhus istumassa kiikkustuolissa ja kerron lapsenlapsille karusta maailmasta?
Missä on G-molli?!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)