Torniojaws 03.05.2005 15:35:04 (muokattu 03.05.2005 15:35:31) | |
---|
So sweet the hour, so calm the time,
I feel it more than half a crime,
When Nature sleeps and stars are mute,
To mar the silence ev'n with lute. |
Synnyttäjä 04.05.2005 08:47:37 | |
---|
Luin juuri itsekin saman artikkelin BMouthista. Ei voi sanoa muuta kuin että ostoon menee heti ilmestyttyään. "Every day there is another/ Band that got big by playing a cover" -ST |
Incarnation 04.05.2005 11:20:20 | |
---|
Nyt vaan odotellaan. Ans kattoo mitä tuleman pitää. Rest in peace Dime |
Majesty 04.05.2005 11:43:07 | |
---|
Kyllä Archetype oli niin kovaa kamaa, että ostan ostan ostan. En juo vettä koska kalat naivat siinä. |
bedlam 04.05.2005 12:43:02 | |
---|
Edelliset levyt ovat olleet niin mitäänsanomattomia, että tarvitsee kyllä kuunnella ennen ostamista. Kahden ensimmäisen levyn välillä oli suuri harppaus laadussa ja tyylissä, mutta siitä eteenpäin bändi on jumittunut toistamaan kakkoslevyn kaavaa. Jotain uutta ja raikasta tarttis ehdottomasti. http://www.mikseri.net/kiasma |
phiit 04.05.2005 12:52:39 | |
---|
Edelliset levyt ovat olleet niin mitäänsanomattomia, että tarvitsee kyllä kuunnella ennen ostamista. Kahden ensimmäisen levyn välillä oli suuri harppaus laadussa ja tyylissä, mutta siitä eteenpäin bändi on jumittunut toistamaan kakkoslevyn kaavaa. Jotain uutta ja raikasta tarttis ehdottomasti. Digimortal yritti sitä olla mutta floppasi ja kunnolla.. Fear Factoryn pitää kuulostaa Fear Factoryltä, eipä näitä edes kaukaisesti samankuuloisia bändejä kuitenkaan ole tullut vastaan ;) Would You?
www.below-me.com |
Digimortal yritti sitä olla mutta floppasi ja kunnolla.. Fear Factoryn pitää kuulostaa Fear Factoryltä, eipä näitä edes kaukaisesti samankuuloisia bändejä kuitenkaan ole tullut vastaan ;) Jättäisivät pois niitä duurissa meneviä ärsyttävän naiiveja lallatuskertsejään, niin saattaisin innostua uudelleen. Demanufacturella ne kuulostivat tuoreilta ja jotenkin uudelta jutulta, mutta seuraavan levyn Shock-biisin kertosäe kauhistutti jo hirveydellään. Saman levyn Edgecrusher onneksi säästettiin moiselta ja se toimiikin täysillä. Archetypellä nuo karmeat lallatuskertsit pilasivat jo koko kuuntelunautinnon. http://www.mikseri.net/kiasma |
KTR 04.05.2005 13:15:44 | |
---|
Pitää kyllä uusi levy napata heti sen ilmestyessä. Ei mua ole nuo kertsit häirinnyt oikeastaan. Jotkut niistä on jopa ihan hyviä ja mieleenjääviä. Eipä Fear Factorylla mitään uutta tarjottavaa luultavasti ole, mutta sitä hyvää samaa odottaisin sieltä tulevan. Which is nice. |
Torniojaws 04.05.2005 14:05:29 | |
---|
Itse taas toivon josko viimein palaisivat Demanufacturen aikaisiin tunnelmiin, kun sen jälkeen jokainen levy on ollut kaukana samasta meiningistä ja menosta. Archetype yritti kovasti samantyylistä, mutta se oli täysi mahalasku muutamaa hyvää biisiä lukuunottamatta. Sounditkin oli aika heikot, joka vain lisäsi tuota mahalaskuutta (heh), FF:n soundiin juuri kuuluu kylmän tarkka epäorgaaninen soitto. So sweet the hour, so calm the time,
KTR 04.05.2005 14:19:46 | |
---|
Kiinnostaisi tässä samalla muuten kuulla mielipiteitä tuosta ekasta levystä "soul of a new machine". Sehän on melkosen erilaista myöhempiin lättyihin verrattuna. Siellä on jotain grind-vaikutteitakin ja örinöitä paikoin. Mielestäni aika pirun hyvä levy, hieman erityylistä uuteen FF:n verrattuna silti. FF:n diskografiassa ei mun mielestä kyllä mitään häpeäpilkkuja sinänsä ole. Mä en noita remix-levyjä tai vastaavia ole kuullut, mutta varsinaiset studiolevyt ovat minusta kaikki vähintään tyydyttäviä. Digimortal on hyvä. Archetype on lähes loistava. Demanufacture loistava, Obsolete hyvä. hahaaa.hihii. |
Blasphemer 04.05.2005 14:33:56 | |
---|
Kiinnostaisi tässä samalla muuten kuulla mielipiteitä tuosta ekasta levystä "soul of a new machine". Sehän on melkosen erilaista myöhempiin lättyihin verrattuna. Siellä on jotain grind-vaikutteitakin ja örinöitä paikoin. Mielestäni aika pirun hyvä levy, hieman erityylistä uuteen FF:n verrattuna silti. FF:n diskografiassa ei mun mielestä kyllä mitään häpeäpilkkuja sinänsä ole. Mä en noita remix-levyjä tai vastaavia ole kuullut, mutta varsinaiset studiolevyt ovat minusta kaikki vähintään tyydyttäviä. Digimortal on hyvä. Archetype on lähes loistava. Demanufacture loistava, Obsolete hyvä. hahaaa.hihii. Herra puhuu asiaa.Jälleen kerran. "The new world is here to wipe out our lives
The new world we can't survive
The new world left God in everything and everyone
The new world does not include us" - Peter Tägtgren - |
bedlam 04.05.2005 14:39:00 (muokattu 04.05.2005 14:39:40) | |
---|
Kiinnostaisi tässä samalla muuten kuulla mielipiteitä tuosta ekasta levystä "soul of a new machine". Sehän on melkosen erilaista myöhempiin lättyihin verrattuna. Siellä on jotain grind-vaikutteitakin ja örinöitä paikoin. Mielestäni aika pirun hyvä levy, hieman erityylistä uuteen FF:n verrattuna silti. Itse innostuin bändistä aikoinaan tosissani kun Metalliliitosta kuulin erinomaisen Suffer Age-biisin. Sitä kymmeniä kertaa kasetilta jauhettuani itse levy oli kuitenkin pienoinen pettymys. Burtonin vokaalisuoritukset ovat melkoisen koomisia paikkapaikoin ja sounditkin vähän mitä sattuu. Divariin olen kaikki omistamani FF-julkaisut kiikuttanut Demanufacturea lukuunottamatta. Mitä minä niillä muilla, kun yhdessä kotelossa on kaikki se hyvä. http://www.mikseri.net/kiasma |
phiit 04.05.2005 15:10:05 | |
---|
Divariin olen kaikki omistamani FF-julkaisut kiikuttanut Demanufacturea lukuunottamatta. Mitä minä niillä muilla, kun yhdessä kotelossa on kaikki se hyvä. Hyi häpeä!! ;) Omasta mielestäni Obsolete menee Demanufacturen kanssa samalle tasolle ellei jopa yli, Archetype kiperästi näiden jäljessä.. Soul Of A New Machine on ok mutta FF ei vielä oikein ollut löytänyt identiteettiään siinä vaiheessa. Digimortal taas on hyllyssä ja niitä 2-3 ok biisiä lukuunottamatta saa siellä pysyäkin :) Would You?
www.below-me.com |
Incarnation 04.05.2005 17:28:13 | |
---|
Suht samoilla linjoilla Torniojawsin kanssa. Archetype on "ihan hyvä", mutta ei sitä samalla tavalla jaksa kuunnella kuten Demanufacturea tai Obsoletea. Rest in peace Dime |
Torniojaws 04.05.2005 17:55:30 | |
---|
Kiinnostaisi tässä samalla muuten kuulla mielipiteitä tuosta ekasta levystä "soul of a new machine". Sehän on melkosen erilaista myöhempiin lättyihin verrattuna. Siellä on jotain grind-vaikutteitakin ja örinöitä paikoin. Mielestäni aika pirun hyvä levy, hieman erityylistä uuteen FF:n verrattuna silti. Henk. koht. bändin kolmanneksi paras levy De- & Remanufacturen jälkeen. Vaikkakin on melko erilaista (siihen aikaan oli kova death metal-buumi), kyllä meininki silti maittaa. Turhan pitkäksi on levy kyllä venytetty, mutta ei se niin haittaa. So sweet the hour, so calm the time,
Skebameizi 07.05.2005 16:12:32 | |
---|
Odotan todella innolla. Harmillisesti Archetype vuoti nettiin jo useita kuukausia ennen julkaisua ja oli silkkaa piinaa yrittää välttyä kuulemasta sitä kun kaverit luukutti, mutta odotus palkittiin ja levy onkin silkkaa parhautta. 4 ensimmäistä biisiä ottivat luulot pois ja pamauttivat paskan punttiin. Odotukset ovat hyvin korkealla, ja biisi jonka nimi on Supernova ei vain voi olla huono ;D |
mega jytky 07.05.2005 23:03:00 | |
---|
Tää ehkä menee VÄHÄN ohi aiheesta, mutta onkos fear factorylta saatavissa mistään jotain clippejä biiseistä ko en oo ikinä kuullu, mut kova hinku ois kuulla. Siismitähähmilloinmissämiksi?! |
KTR 07.05.2005 23:38:22 | |
---|
|
Skebameizi 22.05.2005 01:07:49 | |
---|
|
Torniojaws 22.05.2005 11:41:24 (muokattu 22.05.2005 11:42:17) | |
---|
www.fearfactory.com Siisti toi uusi logo, tulee Strapping Young Lad mieleen :) Sellaista puhuskeltiin tuolla toisella forumilla. Tuo merkki on japanilainen kanji, joka tarkoittaa taivasta. So sweet the hour, so calm the time,