Aihe: Tälläinen lyhyt englanninkielinen
1
Planetist
02.05.2005 23:48:06 (muokattu 05.05.2005 21:44:16)
Ei, haluan sen pois.
aseta jotain ihan helvetin hauskaa tähän. hymiö.
Pastilli?
author
03.05.2005 17:38:33
Sen verran sanon noista artikkeleiden ja muiden sanojen lisäämisestä, että ei niitä pakko ole kaikkia laulaa vaikka ne lyriikoissa lukisikin. Usein laulajat jättävät laulamatta joitakin sanoja ihan vaan tyyliseikkana tai kappaleen rytmikkyyden säilyvyyden vuoksi.

Kappaleesta:

Kokonaisuus säilyi alusta loppuun mukavan selvänä pakettina. Pahimmilta kliseiltä oltiin vältytty. Sisältö ei oikein auennut mutta ehkä sen ei ole tarkoituskaan aueta liikaa. Omista tunteistaan on aina vaikea kirjoittaa kappaletta (Ja luulen että tunteisiin tämä teksti pohjautuu, eikä ainoastaan hatusta vedettyihin lauseisiin).

------
Every single night
I try to search my mind
but it's locked
locked up from inside

Vähän mietitytti mitä tuo mind sana tässä yhteydessä tarkoittaa suomeksi. Koska sanat mieli ja muisti eivät mielestäni aivan sovi tähän lauseeseen. No ehkä minä vain viilaan pilkkua mutta sanonpahan mitä mieleeni tulee. Tuo säkeen viimeinen osa on nerokas ja omaperäinen. Kuulostaa kuin sanoja oltaisiin oikeasti myös mietitty.

And when i fell asleep
oh, i'm diving so deep
will you wake me up
i still can hear my heartbeat

Mikä ei kuulu joukkoon ? :)

Nuo nyt olivat sellaisia joita vois ehkä vähän vielä kehitellä. Mutta hyvä alku ainakin. Millaista musiikkia olit ajatellut taustalle ?
Planetist
03.05.2005 18:37:05
Nuo nyt olivat sellaisia joita vois ehkä vähän vielä kehitellä. Mutta hyvä alku ainakin. Millaista musiikkia olit ajatellut taustalle ?

Kiitoksia kummastakin palautteesta, en tosiaan ole pahemmin englanniksi tehnyt sanoituksia, mutta nyt olin saanut muutaman riimin päähäni ja niitä pohjana käyttäen tein loput. Mitä tulee musiikkiin niin ajattelin tuohon jotain kevyempää, ilmavaa meininkiä, tiedä siitä sitten.
aseta jotain ihan helvetin hauskaa tähän. hymiö.
Pastilli?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)