Aihe: Sadowsky tuli!
1 2 3 4 5 6 7
Wil-J
31.03.2005 22:06:27
heh, liian ilmeinen :) mulle passaa, mut soisin sorkkivani wil-j:n vehkeitä jo sitäkin ennen.

Hämmennyin/säikähdin :S
Karlsson
01.04.2005 06:40:10
Meillekkin voi tulla roplaamaan. Omakotitalo Vantaalla, n. tunnin matkan päässä helsingin keskustasta julkisilla. Vahvarina täällä on EBS:n HD350 ja Ashdownin ABM 4x10".

Mä voisin tuoda ton monoliitin testii varte teile, niinko. Saadaan seki kulostamaan ritsalta!

Onx paljo lasipinta-alaa?
Mies, jonka jutuista puuttuu loppuhuipennus.
Ärlä #002-003
Niskamies
01.04.2005 06:46:23
Mä voisin tuoda ton monoliitin testii varte teile, niinko. Saadaan seki kulostamaan ritsalta!

Onx paljo lasipinta-alaa?

Monoliitin? Lasinpinta-alaa? Mä oon nyt selvästi väsynyt kun mä en oikein ymmärrä mitään...
Meitsi on meshissä.
TeeTee
01.04.2005 09:06:55
Monoliitin? Lasinpinta-alaa? Mä oon nyt selvästi väsynyt kun mä en oikein ymmärrä mitään...

Tsekkaa Samin omakuva. Ja varaa sitten rullatolkulla vahvaa teippiä niitä ikkunoita varten.
pardy
01.04.2005 10:42:00

Monoliitin?

Monoliittimiä on monenlaisia, löytyy plugia, rca:ta sun ties mitä muuta tappia ja mulperoa. Niillä saa kuljetettua monosignaalin pisteestä X pisteeseen Y kun pistää väliin piuhaa.

Stereoliitin onkin sitten jo astetta kehittyneempi tsydeemi, sillä voi siirtää kahta eri signaalia paikasta X paikkaan Y kun laittaa väliin stereopiuhaa.

Mielestäni tuo Samin systeemi on ennemminkin stereoliitin kun hää ajaa eri päätteellä kumpaakin kaappia. Kait? Jos et, niin kyseessä on tuiki tavallinen monoliitin-systeemi.
"...tilanteen mukaan peace tai turpaan" -absqua
balzary
01.04.2005 10:51:18 (muokattu 01.04.2005 10:52:13)

ei mitn. en osaa päättää onko pardy satiirin mestari vaiko mitä.
pardy
01.04.2005 10:54:42

ei mitn. en osaa päättää onko pardy satiirin mestari vaiko mitä.

Myönnä pois. :)
balzary
01.04.2005 11:00:14

Myönnä pois. :)

myönnetään. ai että tällä hetkellä tekis mieli olla täysipäiväinen reggaepasisti ja näyttää ahteria tälle duunille. mut so not.
pardy
01.04.2005 13:39:22

myönnetään. ai että tällä hetkellä tekis mieli olla täysipäiväinen reggaepasisti ja näyttää ahteria tälle duunille. mut so not.

Tekis juu itse kunkin. Sekin on ärsyttävää kun ei meina löytyä studioaikaa koulunkäynnin välissä. :P
Niskamies
27.04.2005 17:03:25 (muokattu 27.04.2005 17:48:29)
Noniin, äänittelin tässä pätkän, jos jotakuta kiinnostaa kuulla:

www.sirkkakuulaniskanen.com/sadowsky.mp3

Eli bassosta suoraan piuhalla linjasisääntuloon. Voisi kokeilla jos di-boksilla kuulostaisi paremmalta. Ei juurikaan käsittelyä, saundi pitää aika hyvin paikkansa. EQ:sta hitusen bassoa ja pikkasen vähemmän diskanttia, blendi melkein kokonaan tallamikillä. Taimi horjuu, mutta ei se mitään:)

EDIT: noniin, toivottavasti nyt toimii. Mulla on pienoisia ongelmia koneen kanssa, kertokaa että särkeekö se.
Meitsi on meshissä.
Lou
27.04.2005 17:41:24
Taimi horjuu, mutta ei se mitään:)

...tasot vituillaan ja särkee.

I can't wait!
www.jermaine-rocks.com
Niskamies
27.04.2005 17:42:25
I can't wait!

Lupaavalta vaikuttaa, mutta ei se mitään.
Meitsi on meshissä.
mr.bungle
27.04.2005 18:13:07

Noniin, äänittelin tässä pätkän, jos jotakuta kiinnostaa kuulla:

www.sirkkakuulaniskanen.com/sadowsky.mp3

Eli bassosta suoraan piuhalla linjasisääntuloon. Voisi kokeilla jos di-boksilla kuulostaisi paremmalta. Ei juurikaan käsittelyä, saundi pitää aika hyvin paikkansa. EQ:sta hitusen bassoa ja pikkasen vähemmän diskanttia, blendi melkein kokonaan tallamikillä. Taimi horjuu, mutta ei se mitään:)

EDIT: noniin, toivottavasti nyt toimii. Mulla on pienoisia ongelmia koneen kanssa, kertokaa että särkeekö se.

Kuulostaa perkeleen hyvältä jatsbassolta :)
bassolla hanuriin
pardy
27.04.2005 18:42:17

Hoppistaheijaa, onpa muuten mielettömän jämäkkä soundi tossa H-kielessä!
Niskamies
27.04.2005 19:42:36
Toimii muuten toi saundi bändikontekstissa todella hyvin. Nyt ei ollu sitten mitään eq:sta, joten aika luonnollinen saundi oli. Vaikuttaakohan di-boksin puute tohon saundiin?

Positiivista ettei kukaan ole vielä haukkunut soittoa:)
Meitsi on meshissä.
Karlsson
27.04.2005 19:47:33

Tarviiks itsestäänselvyyksiä sanoa?

Eiku, en oo ees kuunnellu koko pätkää viä..
Mies, jonka jutuista puuttuu loppuhuipennus.
Ärlä #002-003
toivajar16
27.04.2005 22:04:13
Hyvät on soundit. Todellä jämäkkä H-kieli. Eikä se soittokaan huonoa ole.
Uusi kehuttu latinduo: Gloria & Stefan
Niskamies
28.04.2005 07:03:32
Otin tässä vähän kuvia talkbass väestölle, pistän ne tännekkin sitten jakoon:

www.sirkkakuulaniskanen.com/sadowsky1.jpg
www.sirkkakuulaniskanen.com/sadowsky2.jpg
www.sirkkakuulaniskanen.com/sadowsky3.jpg
www.sirkkakuulaniskanen.com/sadowsky4.jpg

Kuva 4 on se NYC Sadowsky.
Meitsi on meshissä.
Johannes_t
28.04.2005 12:43:15

Kuitenkin kerjäät kommentia, notta annetaan sitten. Teknisesti soittosi on sellaisella tasolla, että pystyt soittamaan kaiken, mitä basistin normaalioloissa tarvitsee soittaa. Eli tilu-treenin sijaan, ETSI BÄNDI JA SOITA, PALJON. Tuskin kukaan soittaa tutkintoja/opettajia/lautakuntia varten? Vähän hikee siihen touhuun niin hyvä tulee!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)