Wil-J 31.03.2005 22:06:27 | |
---|
heh, liian ilmeinen :) mulle passaa, mut soisin sorkkivani wil-j:n vehkeitä jo sitäkin ennen. Hämmennyin/säikähdin :S |
Karlsson 01.04.2005 06:40:10 | |
---|
Meillekkin voi tulla roplaamaan. Omakotitalo Vantaalla, n. tunnin matkan päässä helsingin keskustasta julkisilla. Vahvarina täällä on EBS:n HD350 ja Ashdownin ABM 4x10". Mä voisin tuoda ton monoliitin testii varte teile, niinko. Saadaan seki kulostamaan ritsalta! Onx paljo lasipinta-alaa? Mies, jonka jutuista puuttuu loppuhuipennus.
Ärlä #002-003 |
Niskamies 01.04.2005 06:46:23 | |
---|
Mä voisin tuoda ton monoliitin testii varte teile, niinko. Saadaan seki kulostamaan ritsalta! Onx paljo lasipinta-alaa? Monoliitin? Lasinpinta-alaa? Mä oon nyt selvästi väsynyt kun mä en oikein ymmärrä mitään... Meitsi on meshissä. |
TeeTee 01.04.2005 09:06:55 | |
---|
Monoliitin? Lasinpinta-alaa? Mä oon nyt selvästi väsynyt kun mä en oikein ymmärrä mitään... Tsekkaa Samin omakuva. Ja varaa sitten rullatolkulla vahvaa teippiä niitä ikkunoita varten. |
pardy 01.04.2005 10:42:00 | |
---|
Monoliitin? Monoliittimiä on monenlaisia, löytyy plugia, rca:ta sun ties mitä muuta tappia ja mulperoa. Niillä saa kuljetettua monosignaalin pisteestä X pisteeseen Y kun pistää väliin piuhaa. Stereoliitin onkin sitten jo astetta kehittyneempi tsydeemi, sillä voi siirtää kahta eri signaalia paikasta X paikkaan Y kun laittaa väliin stereopiuhaa. Mielestäni tuo Samin systeemi on ennemminkin stereoliitin kun hää ajaa eri päätteellä kumpaakin kaappia. Kait? Jos et, niin kyseessä on tuiki tavallinen monoliitin-systeemi. "...tilanteen mukaan peace tai turpaan" -absqua |
balzary 01.04.2005 10:51:18 (muokattu 01.04.2005 10:52:13) | |
---|
ei mitn. en osaa päättää onko pardy satiirin mestari vaiko mitä. |
ei mitn. en osaa päättää onko pardy satiirin mestari vaiko mitä. Myönnä pois. :) "...tilanteen mukaan peace tai turpaan" -absqua |
balzary 01.04.2005 11:00:14 | |
---|
Myönnä pois. :) myönnetään. ai että tällä hetkellä tekis mieli olla täysipäiväinen reggaepasisti ja näyttää ahteria tälle duunille. mut so not. |
pardy 01.04.2005 13:39:22 | |
---|
myönnetään. ai että tällä hetkellä tekis mieli olla täysipäiväinen reggaepasisti ja näyttää ahteria tälle duunille. mut so not. Tekis juu itse kunkin. Sekin on ärsyttävää kun ei meina löytyä studioaikaa koulunkäynnin välissä. :P "...tilanteen mukaan peace tai turpaan" -absqua |
Niskamies 27.04.2005 17:03:25 (muokattu 27.04.2005 17:48:29) | |
---|
Noniin, äänittelin tässä pätkän, jos jotakuta kiinnostaa kuulla: www.sirkkakuulaniskanen.com/sadowsky.mp3 Eli bassosta suoraan piuhalla linjasisääntuloon. Voisi kokeilla jos di-boksilla kuulostaisi paremmalta. Ei juurikaan käsittelyä, saundi pitää aika hyvin paikkansa. EQ:sta hitusen bassoa ja pikkasen vähemmän diskanttia, blendi melkein kokonaan tallamikillä. Taimi horjuu, mutta ei se mitään:) EDIT: noniin, toivottavasti nyt toimii. Mulla on pienoisia ongelmia koneen kanssa, kertokaa että särkeekö se. Meitsi on meshissä. |
Lou 27.04.2005 17:41:24 | |
---|
Taimi horjuu, mutta ei se mitään:) ...tasot vituillaan ja särkee. I can't wait! www.jermaine-rocks.com |
Niskamies 27.04.2005 17:42:25 | |
---|
I can't wait! Lupaavalta vaikuttaa, mutta ei se mitään. Meitsi on meshissä. |
mr.bungle 27.04.2005 18:13:07 | |
---|
Noniin, äänittelin tässä pätkän, jos jotakuta kiinnostaa kuulla: www.sirkkakuulaniskanen.com/sadowsky.mp3 Eli bassosta suoraan piuhalla linjasisääntuloon. Voisi kokeilla jos di-boksilla kuulostaisi paremmalta. Ei juurikaan käsittelyä, saundi pitää aika hyvin paikkansa. EQ:sta hitusen bassoa ja pikkasen vähemmän diskanttia, blendi melkein kokonaan tallamikillä. Taimi horjuu, mutta ei se mitään:) EDIT: noniin, toivottavasti nyt toimii. Mulla on pienoisia ongelmia koneen kanssa, kertokaa että särkeekö se. Kuulostaa perkeleen hyvältä jatsbassolta :) bassolla hanuriin |
pardy 27.04.2005 18:42:17 | |
---|
Hoppistaheijaa, onpa muuten mielettömän jämäkkä soundi tossa H-kielessä! "...tilanteen mukaan peace tai turpaan" -absqua |
Teijo K. 27.04.2005 18:53:26 (muokattu 27.04.2005 18:58:39) | |
---|
Lupaavalta vaikuttaa, mutta ei se mitään. Ihan lupaava joo. Mulla on niin huonot laitteet tässä tietokoneella, että osaa mitään sen järkevämpää sanoa. Aika alamidleisä tallamikkisoundiksi ehkä? Tai sitten ne on nämä miun luurit. Ps. Eiku olikin eq mennyt päälle, selkeni kummasti. Joo, nyt vielä bändikontekstissa kokeilemaan. |
Niskamies 27.04.2005 19:42:36 | |
---|
Toimii muuten toi saundi bändikontekstissa todella hyvin. Nyt ei ollu sitten mitään eq:sta, joten aika luonnollinen saundi oli. Vaikuttaakohan di-boksin puute tohon saundiin? Positiivista ettei kukaan ole vielä haukkunut soittoa:) Meitsi on meshissä. |
Karlsson 27.04.2005 19:47:33 | |
---|
Positiivista ettei kukaan ole vielä haukkunut soittoa:) Tarviiks itsestäänselvyyksiä sanoa? Eiku, en oo ees kuunnellu koko pätkää viä.. Mies, jonka jutuista puuttuu loppuhuipennus.
Ärlä #002-003 |
toivajar16 27.04.2005 22:04:13 | |
---|
Hyvät on soundit. Todellä jämäkkä H-kieli. Eikä se soittokaan huonoa ole. Uusi kehuttu latinduo:
Gloria & Stefan |
Niskamies 28.04.2005 07:03:32 | |
---|
Meitsi on meshissä. |
Johannes_t 28.04.2005 12:43:15 | |
---|
Positiivista ettei kukaan ole vielä haukkunut soittoa:) Kuitenkin kerjäät kommentia, notta annetaan sitten. Teknisesti soittosi on sellaisella tasolla, että pystyt soittamaan kaiken, mitä basistin normaalioloissa tarvitsee soittaa. Eli tilu-treenin sijaan, ETSI BÄNDI JA SOITA, PALJON. Tuskin kukaan soittaa tutkintoja/opettajia/lautakuntia varten? Vähän hikee siihen touhuun niin hyvä tulee! |